This is your call.
On the horizon rises, a new era.
Prodigious, brutal and raw.
Join the uprising and witness the genesis of Supremacy.

This is your call.
On the horizon rises, a new era.
Prodigious, brutal and raw.
Join the uprising and witness the genesis of Supremacy.
X-Pander ook sowiesowrote:Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Minus Militia (ook samen want anthem, maar ongetwijfeld ook los)
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexxion
Typhoon
Act of Rage
Zo ja, dan heb ik Art of Dance compleet afgeschreven...dan zweer ik AoD af tot ze verbetering getoond hebben en daar mogen jullie me aan houden
Vind je het heel gek, Most Wanted DJ's is gewoon het label van AoD. Dan is het vrij logisch dat ze het liefst hun eigen artiesten in de spotlights zetten.wrote:Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexion
Typhoon
X-Pander
Act of Rage
Zo ja, dan heb ik Art of Dance compleet afgeschreven...dan zweer ik AoD af tot ze verbetering getoond hebben en daar mogen jullie me aan houden
wrote:Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexion
Typhoon
X-Pander
Act of Rage
Dus laten we heel het jaar volproppen met praktisch dezelfde line-ups op MoH / Dominator / Free Festival / Syndicate / Nirvana of Noise / 666 / Rauw Op Je Dak / Supremacy (NoN en 666 dan HC only en RojD en Supremacy HS only)? Ik snap dat men door de hele verbindingen graag voor artiesten gaan die bij Most Wanted zitten, maar ze kunnen het ook overdrijven...wrote:Vind je het heel gek, Most Wanted DJ's is gewoon het label van AoD. Dan is het vrij logisch dat ze het liefst hun eigen artiesten in de spotlights zetten.
wrote:Ben hier wel erg benieuwd naar , hopelijk een verrassende lineup
sorry foutje; al aangepast.wrote:Ik ben ook bang voor een standaard line up, we zullen het zien.
wrote:Ben hier wel erg benieuwd naar , hopelijk een verrassende lineup
Zo doet elke organisatie het, kijk maar naar Q-Dance. Neem de site van Platinum Agency erbij en bekijk de line-up van Qlimax, de main op Defqon en Tommorowland. Partyraiser bijvoorbeeld zou echt nooit op Tommorowland zijn gekomen als hij niet bij Platinum zou zitten.wrote:Dus laten we heel het jaar volproppen met praktisch dezelfde line-ups op MoH / Dominator / Free Festival / Syndicate / Nirvana of Noise / 666 / Rauw Op Je Dak / Supremacy (NoN en 666 dan HC only en RojD en Supremacy HS only)? Ik snap dat men door de hele verbindingen graag voor artiesten gaan die bij Most Wanted zitten, maar ze kunnen het ook overdrijven...wrote:Vind je het heel gek, Most Wanted DJ's is gewoon het label van AoD. Dan is het vrij logisch dat ze het liefst hun eigen artiesten in de spotlights zetten.
Wie zegt dat ze 1 zaal hebbenwrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Ik.wrote:Wie zegt dat ze 1 zaal hebbenwrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Probeer het eerst maar eens uitverkocht te krijgen zou ik zeggen.wrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Da's ook weer waar.wrote:Probeer het eerst maar eens uitverkocht te krijgen zou ik zeggen.wrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Groot gelijk juist. Het hoeft niet alleen maar groter, groter. Een zaal zoals de Brabanthal is perfect voor zo'n feest. Beter dan het Beursgebouw ofzo.wrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Beursgebouw is een groot zweethok... met rare vakantieveiling feestjeswrote:Groot gelijk juist. Het hoeft niet alleen maar groter, groter. Een zaal zoals de Brabanthal is perfect voor zo'n feest. Beter dan het Beursgebouw ofzo.wrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Moet je op MOH maar eens naar de terror gaan, dan leer je 't begrip zweethok pas kennen.wrote:Beursgebouw is een groot zweethok... met rare vakantieveiling feestjeswrote:Groot gelijk juist. Het hoeft niet alleen maar groter, groter. Een zaal zoals de Brabanthal is perfect voor zo'n feest. Beter dan het Beursgebouw ofzo.wrote:Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.