Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Citaat:
This is your call.
On the horizon rises, a new era.
Prodigious, brutal and raw.
Join the uprising and witness the genesis of Supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou dan zou Minus Militia dat anthem wel voor dit feest gemaakt hebben, laatste keer dat ik Brabanthallen ben geweest was Thrillogy en dat beviel eigenlijk wel prima, ben benieuwd wat dit gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de line-up :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interesse is in ieder geval al gewekt, ik vind de locatie wel fijn en lekker in de buurt + als het dit feest is dat de MiM anthem krijgt dan zal het vast wel een goeie eerste editie worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De main kun je dus eigenlijk al voorspellen aangezien het van Art of Dance is :P
Kan wel leuk zijn, ligt er aan wat voor lineup ze neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Minus Militia (ook samen want anthem, maar ongetwijfeld ook los)
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexion
Typhoon
X-Pander
Act of Rage

Zo ja, dan heb ik Art of Dance compleet afgeschreven...dan zweer ik AoD af tot ze verbetering getoond hebben en daar mogen jullie me aan houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 01:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Minus Militia (ook samen want anthem, maar ongetwijfeld ook los)
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexxion
Typhoon
Act of Rage

Zo ja, dan heb ik Art of Dance compleet afgeschreven...dan zweer ik AoD af tot ze verbetering getoond hebben en daar mogen jullie me aan houden

X-Pander ook sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja klopt, die voeg ik nog toe :P en bij 80% zweer ik AoD...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 02:43 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Minus Militia (ook samen want anthem, maar ongetwijfeld ook los)
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexion
Typhoon
X-Pander
Act of Rage

Zo ja, dan heb ik Art of Dance compleet afgeschreven...dan zweer ik AoD af tot ze verbetering getoond hebben en daar mogen jullie me aan houden


Vind je het heel gek, Most Wanted DJ's is gewoon het label van AoD. Dan is het vrij logisch dat ze het liefst hun eigen artiesten in de spotlights zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik ga een gok voor de line-up van de main doen:
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
B-Front
Minus Militia (ook samen want anthem, maar ongetwijfeld ook los)
Chain Reaction
High Voltage
Luna
Warface
Moridin
Kold Konnexion
Typhoon
X-Pander
Act of Rage

Zo ja, dan heb ik Art of Dance compleet afgeschreven...dan zweer ik AoD af tot ze verbetering getoond hebben en daar mogen jullie me aan houden



zo kan die best kloppen ja, maar dat is alsnog niet erg haha :P
Wel voorspelbaar maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vind je het heel gek, Most Wanted DJ's is gewoon het label van AoD. Dan is het vrij logisch dat ze het liefst hun eigen artiesten in de spotlights zetten.

Dus laten we heel het jaar volproppen met praktisch dezelfde line-ups op MoH / Dominator / Free Festival / Syndicate / Nirvana of Noise / 666 / Rauw Op Je Dak / Supremacy (NoN en 666 dan HC only en RojD en Supremacy HS only)? Ik snap dat men door de hele verbindingen graag voor artiesten gaan die bij Most Wanted zitten, maar ze kunnen het ook overdrijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reign Supremacy dus. Ben heel benieuwd naar dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier wel erg benieuwd naar , hopelijk een verrassende lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben ook bang voor een standaard line up, we zullen het zien.

provehito schreef:
Ben hier wel erg benieuwd naar , hopelijk een verrassende lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ik ben ook bang voor een standaard line up, we zullen het zien.

provehito schreef:
Ben hier wel erg benieuwd naar , hopelijk een verrassende lineup

sorry foutje; al aangepast.

Ben benieuwd wat voor anthem erbij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Vind je het heel gek, Most Wanted DJ's is gewoon het label van AoD. Dan is het vrij logisch dat ze het liefst hun eigen artiesten in de spotlights zetten.

Dus laten we heel het jaar volproppen met praktisch dezelfde line-ups op MoH / Dominator / Free Festival / Syndicate / Nirvana of Noise / 666 / Rauw Op Je Dak / Supremacy (NoN en 666 dan HC only en RojD en Supremacy HS only)? Ik snap dat men door de hele verbindingen graag voor artiesten gaan die bij Most Wanted zitten, maar ze kunnen het ook overdrijven...


Zo doet elke organisatie het, kijk maar naar Q-Dance. Neem de site van Platinum Agency erbij en bekijk de line-up van Qlimax, de main op Defqon en Tommorowland. Partyraiser bijvoorbeeld zou echt nooit op Tommorowland zijn gekomen als hij niet bij Platinum zou zitten.
Zo gaat het nu eenmaal in dat wereldje en daar valt weinig aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Wie zegt dat ze 1 zaal hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Wie zegt dat ze 1 zaal hebben ;)

Ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 21:32 
 

stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Probeer het eerst maar eens uitverkocht te krijgen zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Probeer het eerst maar eens uitverkocht te krijgen zou ik zeggen.

Da's ook weer waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Groot gelijk juist. Het hoeft niet alleen maar groter, groter. Een zaal zoals de Brabanthal is perfect voor zo'n feest. Beter dan het Beursgebouw ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Groot gelijk juist. Het hoeft niet alleen maar groter, groter. Een zaal zoals de Brabanthal is perfect voor zo'n feest. Beter dan het Beursgebouw ofzo.


Beursgebouw is een groot zweethok... met rare vakantieveiling feestjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Seneeq schreef:
stefan_helmond schreef:
Wel grappig eigenlijk, brabanthallen is fucking groot gaan ze maar 1 zaal gebruiken.


Groot gelijk juist. Het hoeft niet alleen maar groter, groter. Een zaal zoals de Brabanthal is perfect voor zo'n feest. Beter dan het Beursgebouw ofzo.


Beursgebouw is een groot zweethok... met rare vakantieveiling feestjes :/

Moet je op MOH maar eens naar de terror gaan, dan leer je 't begrip zweethok pas kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Been there.... das niet genieten idd
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten