Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:48 
 

Zin schreef:
Dus jongens als je een meeting wilt plannen met een aantal Hardtraxxers.
Tijdens Minus Militia Live achteraan in de zaal :D

Ben ik zeker bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Zin schreef:
Dus jongens als je een meeting wilt plannen met een aantal Hardtraxxers.
Tijdens Minus Militia Live achteraan in de zaal :D

Ben ik zeker bij :lol:


haha er is vast wel een bar achterin. Doen we daar lekker pilsje pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier nog een, achteraan = :love: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 16:12 
 

Wordt gezellig daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Wordt gezellig daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 22:46 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Hoe is het geluid in brabanthallen in combinatie met Art of Dance? Beetje goed?

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 02:24 
 
Hardtraxxer

ga gewoon in het midden staan. Trekken julie je allemaal nou echt wat aan van die wannabe soldaatjes daar? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
ga gewoon in het midden staan. Trekken julie je allemaal nou echt wat aan van die wannabe soldaatjes daar? :lol:


Nee ik ga niks van hun aantrekken, hoef geen MiM shirtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik sta altijd achteraan, kan niet zo goed tegen drukte >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:46 
 

hardstylegeneration schreef:
ga gewoon in het midden staan. Trekken julie je allemaal nou echt wat aan van die wannabe soldaatjes daar? :lol:

Nouja er is ruimte genoeg in zo'n zaal. En ik sta er liever niet dan wel tussen dus waarom zou ik dan niet lekker achteraan gaan staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet waar ik ga staan. Misschien is linksachter wel heel erg gezellig. Dat bepaal ik wel als ik daar ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
hotymoty schreef:
Hoe is het geluid in brabanthallen in combinatie met Art of Dance? Beetje goed?

:P

Daar is echt wel goed geluid. Alleen bij MOH vond ik het geluid in het midden veel beter klinken dan vooraan. Maar het komt nog niet in de buurt van het geluid van de Ziggo dome of het klokgebouw vind :P ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 08:52 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand enig idee of er pendelbussen rijden van station naar brabanthallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 09:00 
 
Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:
Heeft iemand enig idee of er pendelbussen rijden van station naar brabanthallen?


is 10 minuten lopen dus denk het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:57 
 

Aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 00:01 
 
Hardtraxx Addict

Wordt vet feestje! Tijd al niet zo uitgekeken naar een feest omdat het alweer tijdje geleden is!
Echt een super line-up dus moet er sowieso bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 14:31 
 
Hardtraxxer

joooorrit schreef:
Zo mijn hardtraxx account uit het stof gehaald. Volgende week weer eens een ouderwedse party :)


Laatst bezocht: 22-03-2014, 10:06

Je overdrijft iig niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Zin.

Ik dacht al wat is die bij de heletijd overal bij(ha-ha) maar je hebt je plaatje verandert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Zin schreef:
Zin.

Ik dacht al wat is die bij de heletijd overal bij(ha-ha) maar je hebt je plaatje verandert...


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zie net op facebook dat mensen glow in the dark 'tattoo'(hopelijk nep) hebben laten zetten voor Supremacy. En de tattoo is het teken van Minus Militia. :x
Iets met trein :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:07 
 
Hardtraxx Elite

High Voltage draait b2b met Titan
Bron: Filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
High Voltage draait b2b met Titan
Bron: Filmpje

Dat was eigenlijk wel te verwachten :P
Ben alleen benieuwd wat de 3e b2b set word, Kold Konexion vs. Act of Rage?

Ook aanwezig trouwens met vrij grote groep, m'n verjaardag hier vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:14 
 
Hardtraxx Elite

Misschien komt er geen 3de b2b? al hoop ik het wel met de aantal artiesten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten