Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 09:11 
 
Hardtraxx Newbie

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over 11 uurtjes vertrekt ons busje voor 52(!) man
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WarmingUp mixje voor de liefhebber :)

https://soundcloud.com/p-stylez-1/p-sty ... warming-up
hardstyle/p-stylez-prodigious-brutal-raw-supremacy-warmingup-t46455.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
Ik heb nou al 2 dagen gekeken naar die table times!m toemelkelin fetc
'
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!

Pommer! Is that you?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 13:50 
 

Brmn schreef:
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!


deze zin, so much win
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 15:28 
 

Brmn schreef:
Ik heb nou al 2 dagen gekeken naar die table times!m toemelkelin fetc
'
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!


[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/46254913/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:59 
 
Hardtraxxer

over 3 uurtjes vertrekt onze bus uit Zoetermeer met 84 man :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
over 3 uurtjes vertrekt onze bus uit Zoetermeer met 84 man :clap:

Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Brmn schreef:
Ik heb nou al 2 dagen gekeken naar die table times!m toemelkelin fetc
'
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!


[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/46254913/file.html[/zippy]


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTH? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 2 formaten van de table times!m:

Iphone 6, voor de rijke tatta's (960 * 1704):
http://i.imgur.com/EQlLCkr.png

960 * 1441:
http://i.imgur.com/iLJ4lqv.png

Ook wat aan de positionering gedaan zodat het beter past in het lock screen van iPhones en iPods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt dit gelivestreamed/radio broadcasted?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Wordt dit gelivestreamed/radio broadcasted?


Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Basxt schreef:
Wordt dit gelivestreamed/radio broadcasted?


Nope.


Anno 2014..

Maar zal wel te maken hebben met het hoog niveau aan nieuwe tracks dat er komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Hyperactive schreef:
Basxt schreef:
Wordt dit gelivestreamed/radio broadcasted?


Nope.


Anno 2014..

Maar zal wel te maken hebben met het hoog niveau aan nieuwe tracks dat er komen.


Ja man, al die nieuwe Raw tracks, moeten nog exclusief blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Och, als je er eentje hebt gehoord heb je een idee van alle andere nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa zin in! Tot vanavond allen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Brmn schreef:
Ik heb nou al 2 dagen gekeken naar die table times!m toemelkelin fetc
'
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!


[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/46254913/file.html[/zippy]


gadver :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Och, als je er eentje hebt gehoord heb je een idee van alle andere nieuwe tracks.


Dit dus. xd Art of Dance heeft ook geen eigen radio station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 10:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Brmn schreef:
Ik heb nou al 2 dagen gekeken naar die table times!m toemelkelin fetc
'
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!

Pommer! Is that you?!

Komen veel copycats voorbij de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat was dit erg zeg.

Die intro van Minus Militia ging echt helemaal nergens over, of ze de koning van de wereld waren.
Verder was de set gewoon een album showcase, niet bijzonder. Verder gingen ze 10 minuten langer door waardoor The Playah 10 minuten eerder moest stoppen op het eind, lijkt me niet zo collegiaal.

Verder was met afstand Act of Rage het ergste van de avond. Die heeft dus een uur lang Radical platen gedraait. Niks origineels, niks editen niet goed mixen gewoon helemaal kut. Waarom heeft die gozer het verdiend om op die tijd daar te staan, lachwekkend.

B-Freqz hebben gelukkig nog de avond voor een deel weten te redden door lekkere tracks te draaien, wel jammer dat ze eindigden met Hollow en niet gewoon Magic volledig draaien.

Verder helaas heel Ran-D en Theracords live moeten missen, mede door de rij voor de deur en muntjes halen wat ruim een half uur duurde in totaal.

Wc's waren ook een drama, veel te weinig voor zo veel man.

Het geluid was naar mijn gevoel wel redelijk, maar het vetste was wel de lazershow want dat hadden ze wel goed verzorgt.

Ff plusjes en minnetjes:
+B-freqz
+geluid en lazershow
+Warface live
+sfeer was wel oke
+Bar, zowel eten als drinken

-overmatig erectie aanval tijdens Minus Militia
-Act of Rage, kon echt niet
-Wc's
-wachttijden ingang en muntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie nu foto's van de opkomst van MM, doe normaal zeg.. Je maakt een matig album dat puur populair is door wannabe's die niet veel met hardstyle hebben en dan kom je op alsof je net verkozen bent als de nieuwe president van Amerika. Bah.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten