Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Uhm...tja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHAHA jezus man xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Zie nu foto's van de opkomst van MM, doe normaal zeg.. Je maakt een matig album dat puur populair is door wannabe's die niet veel met hardstyle hebben en dan kom je op alsof je net verkozen bent als de nieuwe president van Amerika. Bah.


exact dit inderdaad, mijn god wat overdreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een verheerlijking. Lijkt nazi Duitsland wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuke catwalk voor de nieuwe MIM kledinglijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is toch helemaal niets voor Crypsis. Enorm nuchtere gozer, dit kan in ieder geval niet zijn idee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me ook dat dit door Art of Dance geregeld is. Iets te overdreven idd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoort wel bij MiM, over de top. Vind het wel passend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Leuke catwalk voor de nieuwe MIM kledinglijn.


haha, is nog lastig lopen op die nieuwe minus militia pumps hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach, show is ook een groot onderdeel van zo'n feestje, tis natuurlijk flink overhyped, maar vind het wel leuk dat het zo groots wordt gemaakt :)

Iemand de tracklist van Act of Rage voor me? Las op PF dat er aardig wat mensen prettig verrast waren, hier dat het voornamelijk wat 13 in een dozijn Radical platen waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf man, zijn ze in de Gouden Koets naar huis gereden? Godverredomme wat smerig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die opkomt, de ophef over z'n matige act..

Het ergste zijn nog de mensen die ze aanbidden alsof het de paus is, sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Die opkomt, de ophef over z'n matige act..

Het ergste zijn nog de mensen die ze aanbidden alsof het de paus is, sneu.

Dat jij dit zegt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 14:22 
 

Goldenprei schreef:
Ach, show is ook een groot onderdeel van zo'n feestje, tis natuurlijk flink overhyped, maar vind het wel leuk dat het zo groots wordt gemaakt :)

Iemand de tracklist van Act of Rage voor me? Las op PF dat er aardig wat mensen prettig verrast waren, hier dat het voornamelijk wat 13 in een dozijn Radical platen waren?


Hoorde wat oud Statement of Intent spul langs komen en sensation black Anthem, voor de rest herinner ik me er niet meer zo veel van. B-Freqz sowieso beste van de avond! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 14:35 
 
Hardtraxxer

Ja act of rage draaide niet verkeerd, tenminste geen radical plaatjes.
B-Freqz zeker een van de betere sets! Ja eigenlijk toch wel gewoon de beste want van de rest kon je het van de voren al voorspellen wel leuk om die nummers te horen (Seven, rebel to the grave etc) maarja bijzonder is ook niet
Warface heeft er uitgehaald wat er in zat. Komt toch beter tot zijn recht met een normale set. Maarja zijn nummers zijn zo intiegelijk dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 15:43 
 

Mijn god wat een idioot gedoe. Om te kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die intro :cry: :cry: :cry:
vond de intro van hardbass veel leuker, lekker simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Snap al die negatieve reacties over hun opkomst niet zo. Je presenteert een album, dit wil je dan toch op een speciale manier doen? Los van al dat fanboy gedoe waar ik het deels ook mee eens ben heb ik hier weinig op aan te merken. Tof om zo op te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging hier met een licht gespannen gevoel naar toe omdat mijn vriendin voor het eerst mee ging naar een hardstyle feest. Mede hierdoor een prima feest gehad omdat ze het van begin tot eind super naar haar zin had :D
Minus Militia vond ik opzich wel leuk met die sfeer en show erbij, prima voor een half uurtje (iets langer dan)
Maar serieus wat een overload aan minus militia fanboys zeg :x op welk willekeurig moment je ook om je heen keek zag je minstends 5 van de shirts voorbij komen.

Op muzikaal gebied vond ik het vanaf DP & E-force pas echt lekker worden maar op de overige setjes ook wel goed vermaakt. Zo'n laatste uurtje hardcore kon ik ook wel waarderen :) Warface live vond ik wel erg wisselend. Ene track ging erg lekker en het andere vond ik weer nergens naar klinken.

Overal ook lekker de ruimte om los te gaan en waar wij stonden was het ook goed te doen met de temperatuur. Al met al een prima feest gehad vooral door de grote groep waarmee we waren, en nog een plus puntje voor de pizza!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Snap al die negatieve reacties over hun opkomst niet zo. Je presenteert een album, dit wil je dan toch op een speciale manier doen? Los van al dat fanboy gedoe waar ik het deels ook mee eens ben heb ik hier weinig op aan te merken. Tof om zo op te komen.

Dit. Mensen zeiken omdat ze niet meedoen aan de hype, prima. Ze hebben net een album, hebben het anthem van het feest en zijn zo'n beetje het gezicht van het feest, dat verdient toch een grootse opkomst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 17:35 
 
Hardtraxxer

het hele feest is om MM heen gebouwd, dat was wel duidelijk te merken (opkomst, show tijdens set)
goeie avond gehad iig. wel een beetje gestoord aan het volume wat de ene keer lekker was, maar ook best vaak te zacht, waardoor sommige nummers net niet lekker over komen. ohja en het binnenkomen was echt niet slim aangepakt, volgende keer gewoon via de hoofdingang van de brabanthallen doen. die is veel ruimer en in de hal erachter dan de munten enzo neerzetten ipv hoe het nu was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het wel wat hebben, die opkomst. Is op het feest een heel andere ervaring dan als je het op een filmpje ziet. Iedereen ging ook gewoon uit z'n dak op dat moment, wat je er dan ook van vindt.

Ik heb een ieder geval een geslaagde avond gehad. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

Op het laatste moment nog een ticket gekocht, zeker geen spijt van gehad!­
Vond theracords live verassend lekker net als act of rage en typhoon!!­ B-freqz zoals gewoonlijk weer knallen, maar titan &­ high voltage wat mij betreft set van de avond, wat ramde die erop zeg!­

Minpuntjes:
- Wat slecht geregeld bij de muntverkoop en ingang!­ (rond half 12)
- Minus Militia leuke show, maar ze hadden gewoon hun albumpie aangezet.­ Wat mij betreft hadden ze wat meer kunnen doen voor de live act, qua edits ofzo!­ Vond ze net als bij al hun andere optredens een 7'tje waar ik een 8 verwachten deze avond.­
- Warface live, wat lagen mijn verwachtingen hoog maar wat viel die tegen!­ dat belachelijke pakje van hem en dan met een microfoon gaan zitten playbacken door je masker heen, vond zijn set ook erg tegen vallen!­

Verder heerlijke sfeer en flink genoten!­
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Millard Fillmore schreef:
Snap al die negatieve reacties over hun opkomst niet zo. Je presenteert een album, dit wil je dan toch op een speciale manier doen? Los van al dat fanboy gedoe waar ik het deels ook mee eens ben heb ik hier weinig op aan te merken. Tof om zo op te komen.

Dit. Mensen zeiken omdat ze niet meedoen aan de hype, prima. Ze hebben net een album, hebben het anthem van het feest en zijn zo'n beetje het gezicht van het feest, dat verdient toch een grootse opkomst?

Precies dit, ik vind dat sommige mensen zich iets te veel aanstellen soms.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten