Ging hier met een licht gespannen gevoel naar toe omdat mijn vriendin voor het eerst mee ging naar een hardstyle feest. Mede hierdoor een prima feest gehad omdat ze het van begin tot eind super naar haar zin had
Minus Militia vond ik opzich wel leuk met die sfeer en show erbij, prima voor een half uurtje (iets langer dan)
Maar serieus wat een overload aan minus militia fanboys zeg

op welk willekeurig moment je ook om je heen keek zag je minstends 5 van de shirts voorbij komen.
Op muzikaal gebied vond ik het vanaf DP & E-force pas echt lekker worden maar op de overige setjes ook wel goed vermaakt. Zo'n laatste uurtje hardcore kon ik ook wel waarderen

Warface live vond ik wel erg wisselend. Ene track ging erg lekker en het andere vond ik weer nergens naar klinken.
Overal ook lekker de ruimte om los te gaan en waar wij stonden was het ook goed te doen met de temperatuur. Al met al een prima feest gehad vooral door de grote groep waarmee we waren, en nog een plus puntje voor de pizza!