Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
M&M's?

Afbeelding


hahaha geniaal :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Afbeelding

Mooie call Steff. :P


Haha dit lijkt wel heel erg veel op de line-up van de Raw stage op Dominator..
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 15:20 
 

Repulze schreef:
Haha dit lijkt wel heel erg veel op de line-up van de Raw stage op Dominator..


En Free Festival (Raw) en Syndicate (Hardstyle) xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 15:21 
 

.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 14:19 
 
Hardtraxxer

Vrienden willen liever naar supremacy ipv http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/bass-protocol-the-rawer-the-better-20-september-2014-club-rodenburg-t42365.html.
Misschien komt deze alsnog aan bod
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 20:53 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
En Free Festival (Raw), Supremacy en Syndicate (Hardstyle) xd


Ja precies ja.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2014 05:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Kiloknaller schreef:
En Free Festival (Raw), Supremacy en Syndicate (Hardstyle) xd


Ja precies ja.

De line-up van Supremacy lijkt inderdaad veel op die van Supremacy, wat gek zeg. :yes:
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was te verwachten met Art of Dance als organisator. Desalniettemin prima line up maar toch besloten om de week erna naar XQ te gaan. Lekker dichtbij en een keer niet de hele avond raw
Bericht Geplaatst op 11 aug 2014 21:52 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker gaaf dat er een Minus Militia album release komt op dit feest. Ben benieuwd naar de prijs want dat album wil ik best in mijn kast hebben staan
Bericht Geplaatst op 11 aug 2014 22:01 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.



:worship:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2014 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.

Bump voor Hardtraxx award nominatie.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2014 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan toch wel voor de originele comment.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2014 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meh, het is tegenwoordig ook een hype geworden om 'Hype train' te roepen als het om Minus Militia gaat.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2014 06:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 00:07 
 
Hardtraxxer

Zin in dit feest!! wie gaan er nog meer?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van het weekend toch maar kaartjes gehaald :woot: Ken deze toch eigenlijk niet laten schieten :$
Bericht Geplaatst op 03 sep 2014 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Hoe is het geluid in brabanthallen in combinatie met Art of Dance? Beetje goed?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 00:42 
 

Ga hier toch heen met een paar vrienden, wou eigenlijk eerst niet vanwege mijn Minus Militia hype haat.. Maar ach gewoon half uurtje op mn tanden bijten en NIET vooraan gaan staan :lol:
Rest van de lineup is namelijk wel dik! En ik heb er ook wel vertrouwen in dat Art of Dance iets moois neer gaat zetten :)
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Ga hier toch heen met een paar vrienden, wou eigenlijk eerst niet vanwege mijn Minus Militia hype haat.. Maar ach gewoon half uurtje op mn tanden bijten en NIET vooraan gaan staan :lol:
Rest van de lineup is namelijk wel dik! En ik heb er ook wel vertrouwen in dat Art of Dance iets moois neer gaat zetten :)


Bij Minus Militia gewoon lekker achteraan staan. Doe ik ook, hoewel ik de hype iets teveel vindt, waardeer ik de tracks nog altijd. Maar de mensen die allemaal die Militiant shirt aan hebben en ook nog dat pak eroverheen, nee dat wordt me teveel. Net als die mensen die zelfde proberen te zijn als gunz for hire met schmink enzo. Achteraan dan een pilsje nuttigen
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Minus Militia hype haat..

Minus Militia haat.

Je kan het ook overdrijven natuurlijk. Of is dit weer een nieuwe soort hype?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De MM Hype Haat Hype :huh:

Het wordt wel erg ingewikkeld nu heren xd

Veel plezier degene die gaan!!
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat Pipa zegt :thumbsup: Gelukkig is dit één zaal/area en zal het niet drukker worden als het maximaal aantal mensen tijdens de act van MM :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:24 
 

TiMOTHYb schreef:
AndyAsteroids schreef:
Minus Militia hype haat..

Minus Militia haat.

Je kan het ook overdrijven natuurlijk. Of is dit weer een nieuwe soort hype?

Ja nu weet ik dus niet meer wat ik moet. Bedankt :cry:
Maar wat pipa zegt, de tracks en sets kan ik echt wel waarderen, het zijn gewoon die 'militants' waar ik niet zo goed tegen kan. Is ook verder helemaal geen probleem ofzo, ik ga gewoon lekker achteraan staan tijdens MM. Misschien had ik het gewoon hype haat moeten noemen want dáár hou ik gewoon niet van :P .
Bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus jongens als je een meeting wilt plannen met een aantal Hardtraxxers.
Tijdens Minus Militia Live achteraan in de zaal :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten