Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad! ^^
Ik moet toegeven, van te voren was ik bang dat dit feest van die ekte ekte anabole rawboys/Militia fanboys zou aantrekken, en dat de sfeer dus niet ten goede zou komen. Maar het tegendeel was waar. Ja, er was echt een enorm gehalte aan Militianten die er allemaal met zo’n T-Shirt bijliepen, maar de sfeer was echt heel erg goed gedurende de hele avond! Bij deze mijn enorme verslag wat ik er weer van heb gemaakt, terwijl dat (alweer) niet de bedoeling was. Nog even getwijfeld of ik het niet op Partyflock zou gooien ipv hier maar toch besloten dat ie hier beter past. TL;DR > plus en minpunten :-)

Rond 11 uur kwamen we aan bij de Brabanthallen, waar natuurlijk al een veel te lange rij stond voor een vrij kleine ingang. Na lang wachten in de rij en kluisjes regelen was het onderhand al 12 uur dus besloot onze groep het muntjes halen maar te laten zitten, aangezien het daar ook ongelofelijk druk was, en meteen naar Theracords Live te gaan.

Theracords Live 00:00-00:30 We kwamen precies op het moment de zaal binnen toen ze werden aangekondigd. En wat een heerlijke set was dit meteen al! Fantastisch mixwerk en hele fijne platenkeuze, vooral die Delete platen meteen aan het begin van de set achter elkaar :worship: Het enige minpunt was dat we er nog een beetje in moesten komen op dat moment omdat we net binnen waren. Jammer dat het niet mogelijk was om ze later op de avond te laten draaien, ook omdat het dan gewoon veel beter tot zijn recht zou komen. Thera, Blackburn en Degos & Re-Done draaiden onder andere: Never Come Close, Level, Ghetto, Dismissed, Dark Times, This Mind, Can't Remember, Diverse, Ammunition, The Gate, Hele Meneer (Degos & Re-Done Bootleg), The Future, Connected, Punishment en Craziest.

Typhoon 00:30-01:30 Meteen bij Theracords Live al een gedeelte van onze groep kwijtgeraakt, en aangezien niemand Typhoon per se wilde zien gaf deze set ons even de kans munten te halen en de rest van onze groep terug te vinden. Op dit moment was de muntenbalie ook veel beter bereikbaar dan een halfuur geleden. Ongeveer het laatste halfuur van Typhoon wel meegemaakt, maar kwam niet heel veel spannends langs. Pattern 2 en Don't Touch My Stereo waren wel leuk. Verder kwamen er nog een paar eigen platen langs als Cop Killa, Rawcore en Glimpse of the Future.

B-Freqz Live 01:30-02:00 Hierna was het de beurt aan B-Freqz. Wat mij betreft hadden ze wel iets sneller door mogen mixen, want er zaten naar mijn gevoel iets teveel breaks in (zeker in vergelijking met hun Defqon set). De platenkeuze was echter wel dikke prima. Wat is Blackness toch een ontiegelijk dikke track :loving: Verder werd onder andere gedraaid: Divine, Pitch Black, Fatality, Psycho, Delusion (2014 edit), One Of A Kind (2014 edit?), Ghost Town, Magic en Hollow.

Act of Rage 02:00-03:00 Act of Rage kreeg de eer om midden op het feest te draaien. Dit was de tweede (en laatste) set van de dag waar ik niet per se bij hoefde te zijn. Daarom ook weer het eerste halfuurtje van deze set niet bijgewoond en eten wezen halen, en nog wat bekenden opgezocht. Van wat ik ervan heb meegekregen draaide ie onder andere: Anger (Crypsis Remix), Crank It Up, Quakers, Unlike Others, United From The Start, Brutal 3.0, Criminal, The Rush en vast ook nog die andere 3 platen van zijn laatste EP.

Minus Militia Live 03:00-03:30 In tegenstelling tot de rest van de enigzins overdreven reacties hierboven vond ik de opkomst van Minus Militia wel leuk en ook origineel gedaan. Sluit me verder helemaal aan bij wat Millard Fillmore en Raven zeggen.
Minus Militia draaide alle 13 tracks van het Legion of Strength album. Crackin’ Your Ribs, The Endless Void en Reign Supreme zijn echt heerlijke nummers. Ook een langere versie van Particles of Destruction gehoord, klonk leuk. Ik kan er alleen nog steeds niet bij hoe een plaat als Be Prepared live zo vet klinkt maar in HQ zo ontzettend kut. Omdat ze alle 13 tracks draaiden en een vrij grootse intro hadden liep de set 10 minuten uit, maar ik had niet echt het idee dat het publiek dat erg vond :P Al hadden ze wat mij betreft de Hardcore remixen achterwege mogen laten.

Digital Punk & E-Force 03:30-04:30 Digital Punk & E-Force draaiden wel een hoop hitjes, maar ik kan niet zeggen dat ik me daaraan heb gestoord, integendeel zelfs. De sfeer zat er goed in, er was ineens meer dan genoeg beweegruimte (volgens mij omdat die signeersessie toen was en alle Militianten halsoverkop de zaal uit waren gevlucht). Onder andere werd gedraaid: Rebel To The Grave, We Don't Give A Fuck, Masterclass, Crucifix, Born To Die, Freakz At Night (2014 edit), The Black Demon (Digital Punk Remix), Firestorm, Prison of Commercialzm, Revolution (Jack of Sound Remix), Seven en nog een aantal tracks die ik niet meteen kende. Ik geloof dat een ervan de E-Force & Deetox collab was, en de andere misschien de Digital Punk & E-Force collab? Overigens is de Revolution remix ook echt heel dik live.

Titan & High Voltage 04:30-05:30 Ik had hoge verwachtingen van de set van Titan & High Voltage. Hopelijk zou Titan er weer eens een paar Spoontech/Theracords platen op leggen, en anders hoopte ik op een hoop Demolition of Silence spul. Ze openden met Sparta, wat voor mij eigenlijk al meteen een instant nee is (en die ze overigens veel te vaak draaien!). Dus opnieuw even een kleine pauze ingelast en nog iets gegeten. Toen we weer in de zaal stonden werd er vooral veel DoS spul gedraaid, en ik denk ook niet dat er in de tijd dat ik even weg was veel ST/TC langs is geweest. Platen die voorbijkwamen waren o.a: The One Who Knocks, Bitch Fight, Braincrackin' (Titan & Slim Shore Remix), Global Pandemic, Mystery of Sanctuary en Flip Uhm Op Z’n Kantje. Helaas geen Surrender en Necropsy 2014 gehoord. Verder werden ook nog o.a Punk-Ass, Godcore en Dead Stars gedraaid, en er werd afgesloten met Formula (2012 edit).

Warface Live 05:30-06:00 De liveset van Warface was toch wel een set waar ik enorm naar uitgekeken had. Aan het begin stond het geluid echt veel te zacht waardoor zijn tracks niet echt goed doorkwamen en hier was ik dan ook in teleurgesteld, maar na 10 minuten werd het geluid een flink stuk harder gezet. Na die break in Schizophrenics aan het begin van zijn set zijn er geloof ik weinig andere breaks gevolgd, want deze set was gewoon aan een stuk door gaan! Heerlijk om al die kickrolls als een malle mee te trommelen, vooral bij Enforce the Beat. Ook voor het eerst zijn track Catalyst live gehoord :drool: Er werd o.a gedraaid: Art of War, Schizophrenics, Total War, Enforce the Beat, Chaos Reign, FTP, The Revival, Chainsaw, Catalyst, Show Me Your Warface en een (enorm vette) edit van Cosmic Sin.

Tha Playah 06:00-07:00 Aan Tha Playah de eer om het hele feestje af te sluiten. Helaas, maar zoals ik eigenlijk wel had verwacht, draaide hij toch wel vooral hitjes, en aan het begin wat #TiH spul: o.a Der Craft #TiH, Fuck You!, Parallel Worlds, Make It Bun Dem (Kid Morbid Bootleg). Toch heb ik me goed kunnen vermaken op deze set toen het eenmaal op gang was gekomen: o.a Master This!, Just Like Me, Mastah of Shock (Angerfist Remix), Adrenaline, en Door Het Dak! werden gedraaid, en ik meen nog een paar oude platen gehoord te hebben van Tha Playah maar weet zo gauw even niet meer welke. Ook nog stiekem best een vet momentje toen Army of Hardcore gedraaid werd en ie de gehele zaal meekreeg. Hij sloot af met een nieuwe track van ‘m met de Let The Bodies Hit The Floor-vocal.

En toen zat Supremacy er alweer op!

---

De plus- en minpunten
+++ Theracords Live en Warface Live
++ Me goed vermaakt op vrijwel iedere andere set
++ Sfeer zat er goed in
++ Gezellige groep en veel bekenden gezien
++ Eigenlijk de hele tijd genoeg ruimte
+ Aankleding, vuurwerk en lasers waren wel leuk gedaan.
+/- Geluid eigenlijk prima afgesteld, maar stond op sommige momenten een tijdje zachter.
- Theracords Live helaas vroeg
-- Te kleine ingang voor zoveel mensen, te weinig muntenbalies voor zoveel mensen én te weinig WC’s voor zoveel mensen. Dit moet toch standaard goed geregeld zijn als je al lang feesten organiseert. Gelukkig heb ik die laatste 2 problemen weten te omzeilen, maar vind het gewoon niet professioneel geregeld.
-- Art of Dance woekerprijzen: je betaalt al €2,75 voor een muntje en dan durven 1 munt voor een raket te vragen, en om 6 uur heb ik zelfs 3 munten moeten betalen voor een flesje water omdat die vrouw weigerde te geloven dat ie 2 munten was, zelfs terwijl dat gewoon op de prijzenlijst achter haar stond. Het is dat ik veel te veel munten had gehaald en deze op moesten.

---

Om even terug te komen op het Militia fanboy gehalte wat ik aan het begin noemde:
-Terwijl we in de rij stonden om naar binnen te mogen hebben we om de tijd te doden ‘Militianten’ geteld. 1 punt voor een shirt en 1 punt voor een vlag. Na 15 minuten zaten we al op 50, even later dik over de 100. Toen zijn we maar gestopt, want in de zaal zelf was het niet meer te doen xd
-De persoonlijke ergernis van de dag: iemand die je aanspreekt in de rij bij het munten halen en vertelt dat ie van de ‘echte raw’ houd, maar wel zegt dat ie hier enkel en alleen is vanwege Minus Militia, want de rest vond ie eigenlijk helemaal niet zo goed. En daarna vraagt: ‘Wie is Theracords eigenlijk?’
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
-De persoonlijke ergernis van de dag: iemand die je aanspreekt in de rij bij het munten halen en vertelt dat ie van de ‘echte raw’ houd, maar wel zegt dat ie hier enkel en alleen is vanwege Minus Militia, want de rest vond ie eigenlijk helemaal niet zo goed. En daarna vraagt: ‘Wie is Theracords eigenlijk?’

Rawstyle to the mf bone :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 23:20 

Hardtraxxer

Leuk verslag Pim! Maar die laatste zin/vraag doet het m :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 00:38 

Hardtraxx Newbie

Heel dik feest gehad gister! :thumbsup:
Eigenlijk niet met al te hoge verwachtingen heen gegaan maar dat bleek onterecht. Ben het ook niet helemaal eens met veel reacties hier. :whistle:

Wij kwamen om half 11 binnen en konden meteen doorlopen zowat. Amper in de rij gestaan bij de ingang, noch de muntenverkoop. Nog even een stukje Kold Konexion & Hardcraft meegepakt en oa Dust In Your Eyes gehoord. Daarna Ran-D, veel hitjes en traag mixwerk maar de sfeer was op zich wel lekker op dat moment. Ben helemaal niet zo'n fan van bijv. Bustin Jieber maar het was toch wel lekker zo met het hele publiek meebleren. :$

Theracords Live was daarna heel dik imo! Leuk dat er wat Delete spul bij zat, waaronder een mash-up (?) van Ghetto, Level en Dismissed. Verder Never Come Close en alle Degos & Re-Done tracks :loving: Eigenlijk jammer dat zij zo vroeg al draaiden want het was allemaal heerlijk beukwerk. Typhoon hierna vond ik echt geen hol aan, wat een zaadplaten maakt die gozer.

B-Freqz draaiden een lekkere set maar voor mij niet de set van de avond, heb ze voor het eerst live meegemaakt en ik had er toch nóg hogere verwachtingen van. Zaten idd veel breaks in zoals hierboven al gezegd werd. Wel een kippenvel momentje bij Blackness. Verder vond ik Divine, Ghost Town en Delusion heel vet live. Volgens mij draaiden ze trouwens een edit van Fatality? Vond hem iig stuk minder dan het orgineel. Erg jammer dat ze op het laatst zo kort Magic draaiden, had die dan helemaal gedraaid en Hollow lekker weggelaten

Moet zeggen dat ik Act of Rage wel vet vond. Had geen verwachtingen van zijn set maar toch wel een aantal lekkere nummers gehoord, ook ouder spul. O.a. Torture gehoord, áltijd lekker, en ook eindelijk Watch Yourself van RR gehoord, vette plaat. :yes: Van zijn eigen platen vond ik The End Of Time opeens heel vet live, die melodie tegen het einde van die track. :thumbsup: Toen kwam dan eindelijk Minus Militia, het moment waar iedereen op gewacht had. xd Nee, ben zeker niet zo'n grote fan van deze act maar ik vond het persoonlijk heel vet hoe Art of Dance dit heeft neergezet. Bovendien kon ik in ieder geval genieten van de show en de sfeer aangezien de muziek niet altijd even top is. Vond overigens de hele avond goed verzorgd qua show, aankleding, licht, lazers, effecten door AoD. Alleen die lucht kanonnen waren wel eens irritant aangezien dan het geluid van de muziek vaak overstemd werd. De set van MM zat verder vol met breaks. Crackin Your Ribs, The Endless Void en Street Regulator vond ik de vetste platen die erbij zaten en ik moet bekennen dat ik die tweede climax van God's Child remix toch ook wel vet vond.

Vervolgens E-Force & Digital Punk, vrij standaard setje maar wel een aantal platen ertussen die ik altijd wel kan waarderen. Titan & High Voltage vond ik heel vet. Jammer dat ze met Sparta begonnen maar wel mooi om te zien hoe High Voltage helemaal uit zijn dak ging. De hele set vond ik trouwens de energie bij deze gasten erg mooi om te zien. Eindelijk ook Bombs Away live gehoord. :worship: Grootste minpunt van het hele feest vond ik dan wel de kennis en smaak van het publiek, mensen stonden me echt aan te kijken alsof ze water zagen branden toen ik los ging op Bombs Away of bijvoorbeeld Formula, en dat heb ik een groot deel van de avond wel gehad eigenlijk.

Hoogtepunt voor mij van deze avond was Warface Live. Een aantal platen voor het eerst live gehoord die ik de laatste tijd thuis veel geluisterd heb. Meridian, Menace, Total War en Catalyst :loving: Kijk ontzettend uit naar dat album van hem! Sfeer zat er toen ook lekker, veel mensen los zien gaan en er was, ondanks dat de zaal vol zat, overal wel ruimte te vinden om los te gaan. Na Warface wel aardig kapot en laatste uurtje Tha Playah hebben wij vooral gechilld, ben sowieso niet echt fan van Tha Playah. Army of Hardcore vond ik wel heel vet om te horen, hele zaal ging er in mee.

Al met al een goed feestje gehad, ook geen last gehad van te weinig wc's eigenlijk. Wel te weinig kraantjes bij de wc's! Ben bij de drankjes ook elke keer snel aan de beurt gekomen dus al met al vond ik het wel aardig goed georganiseerd. Geluid vond ik over het algemeen goed, maar met een aantal momentjes dat het zachter leek te staan en bij sommige nummers minder scherp.

+++ Warface
++ Opmaak & show
++ Theracords Live, Titan & High Voltage
++ Genoeg Ruimte
+ B-Freqz, Act of Rage
+ Organisatie
- Weinig kraantjes
-- Beperkte kennis onder publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 10:16 

Hardtraxx Addict

Inderdaad wat een gezeik om niks zeg :P Die introductie van MM stond ik niet eens zo verbaasd van, paste wel bij het hele gebeuren zoals al werd gezegd. Verder echt een gruwelijk feest gehad met een te geniale after dus voor mij een weekendje voor in de boeken! Hoogtepunt was voor mij Warface :D Was zelf al vroeg binnen dus heb nergens drukte gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 10:56 

Hardtraxx Veteran

Al dat gehype van het begin van een nieuw tijdperk en vernieuwing sloeg dus ook helemaal nergens op te zien aan de tracks die DJ's hebben gedraaid :lol:

Set van Theracords heeft wel een hele dikke TL zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 10:57 

Hardtraxxer

Ik vond het een geweldig feest! Nu zit ik weer op stage met spierpijn in mn schouders. :lol:
Maar inderdaad veel militianten, alhoewel ik zelf ook zo'n shirt aan had. :$
Vanwege het misselijk worden van een van mn maatjes moest ik warface skippen, gezondheid gaat boven het feest hoor :D
Maar toch vond ik minus militia het beste draaien, en erg was het inderdaad niet dat het 10 minuutjes uitliep.

Volgend jaar ga ik sowieso weer!! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 11:27 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest gehad. We waren al rond half 11 binnen, toen was er helemaal nog geen drukte. Ik heb heel veel dikke platen gehoord seg. Bekleding van de zaal vond ik ook supervet. Inderdaad veel ruimte om los te gaan en een goede sfeer.
Supremacy was het eerste "groot" indoor feest in Nederland voor mij. Stond echt te kijken dat de toiletten gratis waren.. xd Maarja er waren er ook wel vrij weinig voor het aantal mensen dat aanwezig was. Heb ook nog een dame achter de bar een aantal Vlaamse woorden geleerd zodat het bestellen iets vlotter ging. Na een tijdje ging ze mijn bier al halen als ze mij in de verte zag afkomen. :D
Volgend jaar zeker opnieuw aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

Als ik die beelden van die MM opkomst zo zie vind ik het best vet bedacht. :P Maar beter hadden ze het voor alle artiesten gedaan, of in iedergeval voor iedereen een bijzondere manier van opkomen. Zoals ze dat bij Qlimax ook altijd deden. Volgens mij willen ze met dit concept gewoon een soort Qlimax worden maar dan meer de 'raw' kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 14:17 

Donateur

Je hebt de minus militia fanboys, maar die zijn nog niet half zo erg als de theracords fanboys die afgunst hebben op de populariteit van MM en vervolgens hun polsen doorsnijden als ze de (super dikke) opkomst van MM zien. Of janken omdat iemand Bombs Away niet kent (vind je het gek, de meeste bezoekers dansten in groep 6 op K3 toen Bombs Away uit kwam).

Ik herken het wel want vroeger stoorde ik me ook aan dat soort dingen, maar je kan het ook omdraaien en dan zie je dat dit soort dingen eigenlijk best wel vals en hypocriet zijn. "Ik zag op dit feest een paar gasten in Theracords-shirt lopen, hebben die niets beters te doen dan kut muziek leuk te vinden ofzo?" Of "ik zag een aantal van die idioten keihard los gaan op oude hardstyle, wat intens triest zeg, kunnen die niet gewoon losgaan op Radical Redemption?"

Kortom, laat elkaars smaak lekker in zn waarde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 14:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Je hebt de minus militia fanboys, maar die zijn nog niet half zo erg als de theracords fanboys die afgunst hebben op de populariteit van MM en vervolgens hun polsen doorsnijden als ze de (super dikke) opkomst van MM zien. Of janken omdat iemand Bombs Away niet kent (vind je het gek, de meeste bezoekers dansten in groep 6 op K3 toen Bombs Away uit kwam).

Ik herken het wel want vroeger stoorde ik me ook aan dat soort dingen, maar je kan het ook omdraaien en dan zie je dat dit soort dingen eigenlijk best wel vals en hypocriet zijn. "Ik zag op dit feest een paar gasten in Theracords-shirt lopen, hebben die niets beters te doen dan kut muziek leuk te vinden ofzo?" Of "ik zag een aantal van die idioten keihard los gaan op oude hardstyle, wat intens triest zeg, kunnen die niet gewoon losgaan op Radical Redemption?"

Inderdaad, lekker druk maken om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 15:04 

dawasiknie schreef:

Op een paar punten ben ik het wel met je eens, maar de grootste frustratie in dit topic is volgens mij die over the top opkomst. Ik heb zelf weinig met MM, maar haat ze verder niet (althans, niet meer dan andere artiesten die mij niet kunnen boeien). Maar die opkomst is wel iets waar ik me aan zou kunnen ergeren als ik er bij was geweest.

Ik neem aan dat de meeste mensen hier naar een feest gaan voor de muziek, en dat een mooie show bijzaak is. Dit soort taferelen draaien die twee zaken echter om. Als ik de reacties zo lees, duurde de opkomst ongeveer 6 minuten. Dat is 1/5e deel van de totale tijd die MM had. Je verliest dus gewoon 20% van de set doordat ze zo graag een bijzondere aankondiging willen doen. Nou begreep ik dat MM die 6 minuten er gewoon achteraan plakte, maar die zullen toch ergens vandaan moeten komen (de volgende artiest gok ik), en dus gaat het ten koste van de muziek. Het draagt verder ook niet bij aan de beleving van de muziek imo. Nee, dan zou ik toch liever een simpele aankondiging van een paar seconden hebben, met als gevolg 6 minuten langer naar muziek kunnen luisteren.

Wat dat betreft heeft het dus niet zoveel met MM te maken, als Theracords Live er 10 minuten over zou doen om op het podium te klauteren zou ik me daar ook aan ergeren. Persoonlijk ben ik helemaal niet zo geïnteresseerd in mooie shows en bijzondere aankondigingen, ik ga puur voor de muziek. Meestal gaan die 2 redelijk goed samen, maar in dit geval niet vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 15:16 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 15:44 

Donateur

BeHa, ik vind de argumenten die jij aan haalt wel begrijpelijk. Ik vind een beetje show wel vet hoor, kan me ook voorstellen dat je het overdreven vindt omdat het lang duurt en dat het ten koste gaat van de set tijd.

Maar als mensen dan komen met termen en argumenten die te maken hebben met zelfverheerlijking, is dat net zo overdreven. En dat duidt maar op één ding: dat je jaloers bent dat iemand zo groots wordt onthaald. Feit is dat Minus Militia ongekend populair is en dan is zo'n opkomst best begrijpelijk, als onderdeel van een show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 15:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
BeHa, ik vind de argumenten die jij aan haalt wel begrijpelijk. Ik vind een beetje show wel vet hoor, kan me ook voorstellen dat je het overdreven vindt omdat het lang duurt en dat het ten koste gaat van de set tijd.

Maar als mensen dan komen met termen en argumenten die te maken hebben met zelfverheerlijking, is dat net zo overdreven. En dat duidt maar op één ding: dat je jaloers bent dat iemand zo groots wordt onthaald. Feit is dat Minus Militia ongekend populair is en dan is zo'n opkomst best begrijpelijk, als onderdeel van een show.

Ik vind Minus Militia wel goed qua tracks, maar die hype eromheen vind ik niks. De opkomst vond ik ook wel echt vet bedacht, dus vond niet erg dat ze dat deden gaf wel een verrijking aan het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:22 

Hardtraxxer

weet iemand of je ergens de tracklists van de dj's ergens kan vinden ? heb een aantal heerlijke nummers gehoord. alleen weet ik niet hoe deze heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:31 

Hardtraxxer

Die van Warface live en Theracords live stonden op facebook en die van Minus Milita was gewoon het hele album. De rest kan ik (nog) niet vinden.

1. Intro
2. Warface - My name is Warface
3. Warface & Frequencerz - Menace
4. Warface - Schizophrenics
5. Warface & Crypsis - Meridian
6. Warface & MC Nolz - Art of War
7. Warface - Cosmic Sin (Live Edit)
8. Warface - Cosmic Sin (Artifact Remix)
9. Warface & Delete - Enforce the Beat
10. Warface & Deetox - Chaos Reign
11. Warface - FTP
12. Warface & Luna - The Revival
13. Warface & Titan - Chainsaw
14. Warface - Catalyst
15. Warface - Show me your Warface
16. Warface - Total War
17. Warface - Bloodshed (Live Edit)

----------------------------------------------------------

01. Aeros & Blackburn - Infinite
02. Degos & Re-Done - This Mind
03. Phrantic & Deetox - Contact
04. Exit Mind & Radiance - Diverse
05. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
06. Phrantic & Blackburn - In Your What
07. Blackburn - Stay Alert
08. Prefix & Density - Your Soul
09. Delete - Dismissed
10. Delete - Level
11. Delete - Ghetto
12. Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done Dj Tool)
13. Prefix & Density vs Blackburn - The Future
14. Dj Thera - Boom Bashing (Thera Live Mix)
15. Degos & Re-Done - Dark Times
16. Phrantic - Yeah
17. Degos & Re-Done - Connected
18. Dj Thera - Can't Remember
19. Dj Thera - The Gate
20. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
21. Delete - Punishment
22. Dj Thera ft GyZe - Craziest (Supremacy Exclusive Premiere)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:32 

Hardtraxxer

kijk klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:52 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Al dat gehype van het begin van een nieuw tijdperk en vernieuwing sloeg dus ook helemaal nergens op te zien aan de tracks die DJ's hebben gedraaid :lol:

Set van Theracords heeft wel een hele dikke TL zeg!

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:01 

Hardtraxxer

Live acts vandaag de dag zijn ook meer een megamix van climaxen achter elkaar.

Warface: 1.45 min/track
Theracords: 1.20 min/track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:04 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:

Tijd per track wil op zich niks zeggen over over de live-act set leuk of verschrikkelijk is.
Ik kan me nog een Loudness herinneren met Crypsis live, 17 tracks in een half uur. Dat was toch puur genieten hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:10 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Tijd per track wil op zich niks zeggen over over de live-act set leuk of verschrikkelijk is.

Precies, er waren ook enkele mash-ups zoals bv. Dismissed/Ghetto/Level. Bracht vaak een enorme drive met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:11 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Roan schreef:

Ik kan me nog een Loudness herinneren met Crypsis live, 17 tracks in een half uur. Dat was toch puur genieten hoor ^^

Mits goed uitgevoerd niet nee, maar het lijkt een trend te worden om steeds maar meer en meer tracks in een half uur te proppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:43 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Mits goed uitgevoerd niet nee, maar het lijkt een trend te worden om steeds maar meer en meer tracks in een half uur te proppen.

Theracords Live was meer dan goed uitgevoerd. Zoals ik al zei, dat mixwerk :worship: In elk geval verre van 'climaxen achter elkaar plakken'. Ook niet bij Warface trouwens, zelfs al waren er weinig breaks.
Vind het overigens wel vet dat er zoveel tracks gedraaid worden in een korte tijd. Tracks zijn tegenwoordig vaak al van zichzelf korter wat ook de gelegenheid geeft om er meer in een halfuur te draaien, en voor mij blijft een liveact ook interessanter als er veel tracks worden gedraaid. Uiteraard vind ik dat het alsnog goed uitgevoerd moet zijn als je zoveel tracks gaat draaien in een korte tijd, maar deze 2 sets waren niet voor niks de sets van de avond voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Ik wil ook zo onthaald worden als ik op een feest kom :mad:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten