Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:53 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Digital Punk & E-Force 03:30-04:30 Onder andere werd gedraaid: Rebel To The Grave, We Don't Give A Fuck, Masterclass, Crucifix, Born To Die, Freakz At Night (2014 edit), The Black Demon (Digital Punk Remix), Firestorm

Wat draait DP ook altijd gigantisch zaaddodende setjes zeg. Keer of 5 gezien in de afgelopen maanden en telkens dezelfde platen, echt variatie van 0,0 bij die man :sleep: Voor Ran-D geldt trouwens zo ongeveer wel hetzelfde.

En ja ook de hitjes van E-Force kwamen langs, maar die draait doorgaans nog wel vrij gevarieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was er trouwens een verschil in DB bij Live Sets en bij normale sets, niet normaal. Leek wel alsof bij normale sets constant de versterker het niet meer aan kon ofzo.

Eerste kick was regelmatig hard, daarna ging de limiter erin. Klonk soms heel slecht, vooral bij Act of Rage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
BeHa, ik vind de argumenten die jij aan haalt wel begrijpelijk. Ik vind een beetje show wel vet hoor, kan me ook voorstellen dat je het overdreven vindt omdat het lang duurt en dat het ten koste gaat van de set tijd.

Maar als mensen dan komen met termen en argumenten die te maken hebben met zelfverheerlijking, is dat net zo overdreven. En dat duidt maar op één ding: dat je jaloers bent dat iemand zo groots wordt onthaald. Feit is dat Minus Militia ongekend populair is en dan is zo'n opkomst best begrijpelijk, als onderdeel van een show.

Ik wil ook zo onthaald worden als ik op een feest kom :mad:

Zaterdag steek ik een fakkel in je hol en geef je 5 minuten applaus. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een beetje oppassen met wat je zegt Daan. Fakkels worden nog wel eens gebruikt om iemand te verbranden, ik vind niet dat je dit kunt zeggen hier. Ben even aan t twijfelen of ik dit moet reporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oppassen Davey, dreigementen zoals de jouwe kwamen in een bepaalde periode van de geschiedenis ook heel veel voor... ik ben het hier eigenlijk dus niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je thuis bent gebleven is het achteraf makkelijk zeiken, maar die opkomst van Minus Militia zorgde wel voor een dikke piek in de beleving en sfeer voor de bezoekers. Echt heel de zaal ging er in mee, en dat is uiteindelijk toch waar evenementen tegenwoordig om draaien. Sowieso was het qua show een erg strakke productie, het viel me ook op dat de zaal tot aan de laatste minuut gewoon goed vol stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wel een beetje oppassen met wat je zegt Daan. Fakkels worden nog wel eens gebruikt om iemand te verbranden, ik vind niet dat je dit kunt zeggen hier. Ben even aan t twijfelen of ik dit moet reporten.

Je bent gewoon jaloers dat jij niks in je hol krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Roan schreef:
In elk geval verre van 'climaxen achter elkaar plakken'. Ook niet bij Warface trouwens, zelfs al waren er weinig breaks.


Hij draaide de intro van Catalyst niet :( Wat eigenlijk het enige was waar ik naar uit keek in die set.

Wel een leuk feest gehad, vooral genoten van Theracords Live, B-Freqz (al moest ik er wel even inkomen na Typhoon, en werd het pas vet toen ik m'n oordoppen uit deed, toen kwam de muziek echt binnen bij me), voor het eerst kunnen bewegen tijdens een Minus Mlitia set. DP & E-Force waren naar verwachting, weer heel leuk. Titan en High Voltage was ook geweldig, met als hoogtepunt Bombs Away.
Ik heb trouwens alles vanaf de tweede track van Hardcraft en Kold Konexion gehoord en ik kende alleen Furious en Dust In Your Eyes. Slechte zaak imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:15 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
pim0412 schreef:
Roan schreef:
In elk geval verre van 'climaxen achter elkaar plakken'. Ook niet bij Warface trouwens, zelfs al waren er weinig breaks.



Ik heb trouwens alles vanaf de tweede track van Hardcraft en Kold Konexion gehoord en ik kende alleen Furious en Dust In Your Eyes. Slechte zaak imo.


Haha had ik ook last van. Had wel verwacht dat hij Sonic Sabotage, Silent secrets, Motherload, Next Codex, Sukey zou gaan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide hun dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tatanka - Your Wake Up Call
Kold Konexion - Silent Secrets
Harddriver - Bass Drops
Geck-O - Ask Yourself
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Noisecontrollers - Lights
Hardcraft - The Beast
Reeloop - Fucking Society (Hardcraft DJ Tool)
Antracks & Kona Black - The Origins
Exit Mind - Get Down
Kold Konexion - Sukey
Stereotuners - When I Buzz
Tatarola Ft. Darook MC - Insane (Kronos Remix)
Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes
Crypsis & Chain Reaction - Furious
Hardcraft - Children's Hour
Kold Konexion - Next Codex
ID - ID (Kold Konexion remix)
Hardcraft - Mash Up Vol. 1 (Fusion Classics)

Weet dan niet waar jij geweest bent Pipa :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Tatanka - Your Wake Up Call
Kold Konexion - Silent Secrets
Harddriver - Bass Drops
Geck-O - Ask Yourself
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Noisecontrollers - Lights
Hardcraft - The Beast
Reeloop - Fucking Society (Hardcraft DJ Tool)
Antracks & Kona Black - The Origins
Exit Mind - Get Down
Kold Konexion - Sukey
Stereotuners - When I Buzz
Tatarola Ft. Darook MC - Insane (Kronos Remix)
Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes
Crypsis & Chain Reaction - Furious
Hardcraft - Children's Hour
Kold Konexion - Next Codex
ID - ID (Kold Konexion remix)
Hardcraft - Mash Up Vol. 1 (Fusion Classics)

Weet dan niet waar jij geweest bent Pipa :lol:


Hahah kwam bij The origins binnen. Dacht dat ik al vrij snel binnen was maar viel dus mee haha Maar best raar dat ik niet echt door heb gehad dat hij Next Codex draaide. Haha top oplettendheid dus haha :thumbup: Weet nog wel dat ik ergens in de set een poepje ging doen dus daar kan het ook aan liggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 11:49 
 
Hardtraxx Elite

ID - ID (Kold konexion remix) is een remix van Noisecontrollers - Crump. Ik hoorde hem live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:10 
 

hotymoty schreef:
ID - ID (Kold konexion remix) is een remix van Noisecontrollers - Crump. Ik hoorde hem live.


Dan zal het wel een bootleg zijn! Kijk nu al uit naar de reacties mocht hij dit echt hebben geremixt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
hotymoty schreef:
ID - ID (Kold konexion remix) is een remix van Noisecontrollers - Crump. Ik hoorde hem live.


Dan zal het wel een bootleg zijn! Kijk nu al uit naar de reacties mocht hij dit echt hebben geremixt xd

Radical heeft ook al zijn Sanctus remix, daar zit dus meer achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh ik ken toch best veel tracks haha, in m'n herinnering was het anders :P Wel maar weinigs wat ik leuk vond, tracks die ik niet kende hadden ook niet echt iets pakkends zo op het eerste gehoor. Dat vond ik wel jammer.

Remix van Noisecontroller s- Crump is het denk ik niet, denk dat dat bij die Fusion Classics mash-up hoorde, die ook echt niet om aan te horen was, draai dan de originele tracks gewoon ipv die lelijke kicks. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had met momenten het gevoel dat de bas er niet goed door kwam, ligt dat aan mij of hebben nog mensen daar last van gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel vaak weg ja, alsof het te hard stond en de limiter aan ging.
Bij live acts was dit totaal niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Remix van Noisecontroller s- Crump is het denk ik niet, denk dat dat bij die Fusion Classics mash-up hoorde, die ook echt niet om aan te horen was, draai dan de originele tracks gewoon ipv die lelijke kicks. >.<

En Kold Konexxion zei dat hij een remix had gemaakt van een TMS artiest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Best vette aftermovie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:50 
 
Hardtraxxer

Weet iemand wat de 2e track is in de aftermovie? Klinkt als B-Front of B-Freqz.. Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front & Frequencerz - The End
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 17:50 
 

Dikke aftermovie :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten