Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 17:17 
 
Hardtraxx Newbie

Kaarten liggen al op mijn bureau, knallen, eerste keer MM LIVE meemaken, genieten van al het rauwe geweld, dit wordt een feest om niet te vergeten heb ik zo het idee :D
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom-100 schreef:
Kaarten liggen al op mijn bureau, knallen, eerste keer MM LIVE meemaken, genieten van al het rauwe geweld, dit wordt een feest om niet te vergeten heb ik zo het idee :D

Sws! Alleen al voor MM zou ik ook een kaartje kopen!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Tom-100 schreef:
Kaarten liggen al op mijn bureau, knallen, eerste keer MM LIVE meemaken, genieten van al het rauwe geweld, dit wordt een feest om niet te vergeten heb ik zo het idee :D

Sws! Alleen al voor MM zou ik ook een kaartje kopen!

Vond het maar zwaar tegenvallen op XXL Outdoor..
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Joey ook in pak gaat draaien ben ik sowieso aanwezig :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yay: :clap: :clap: :beer: :beer:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Raven schreef:
Tom-100 schreef:
Kaarten liggen al op mijn bureau, knallen, eerste keer MM LIVE meemaken, genieten van al het rauwe geweld, dit wordt een feest om niet te vergeten heb ik zo het idee :D

Sws! Alleen al voor MM zou ik ook een kaartje kopen!

Vond het maar zwaar tegenvallen op XXL Outdoor..


Vind MM persoonlijk ook een beetje overhyped. Het setje op HardBass had veel te veel en te lange breaks en ik vond het maar veel van het zelfde. Geen idee het op xxlerator was maar vast niet veel anders..
Leuk maar niet meer dan dat.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar dit feest. Leuke originele trailer ook :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
overhyped. veel te veel en te lange breaks en veel van het zelfde.

Perfecte samenvatting van de hedendaagse (raw-)hardstyle scene
Bericht Geplaatst op 27 jun 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoog fanboy gehalte hiero :P Nee, dit wordt niets vernieuwends dus
Bericht Geplaatst op 27 jun 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Mooie call Steff. :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2014 17:33 
 
Hardtraxxer

Geen €40 waard, voor hetzelfde geld heb je bijna dezelfde artiesten op bijvoorbeeld C.R.A.F.T., + 5 andere area's.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Citaat:
"Dat was nou precies de vernieuwing waar ik naar op zoek was."


:lol:

Vernieuwing? Dikke lul drie bier.


Proost!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trouwens even snel een vraagje. :/
Wat is het eerste nummer in de trailer? (1:50 - 1:56)

klinkt zo bekend...
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Trouwens even snel een vraagje. :/
Wat is het eerste nummer in de trailer? (1:50 - 1:56)

klinkt zo bekend...


Brutal 4.0
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.

Muahaha held :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.

Oke, ik moest lachen :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:42 
 
Hardtraxx Addict

wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Ik ga als het moet zelfs lopen! MM :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M&M's?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.


Hahahahhaa :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.

:worship:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig dit hahaha. Je mening geven mag trouwens hoor, maar enthousiaste mensen de grond inboren is ook niet nodig vind ik. Ik ga hier zeker heen maar de hype erom heen hoeft van mij ook niet zo. Ben wel gewoon nieuwsgierig hoe ze het allemaal gaan aankleden en gaan aanpakken.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
wieringen schreef:
Wil alleen al voor MM live die 150 km heen en 150 terug wel afleggen


Misschien moet je met de hypetrain gaan, gratis vervoer.

Hahahah mooi man. :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten