tommeh schreef:
Raven schreef:
Tom-100 schreef:
Kaarten liggen al op mijn bureau, knallen, eerste keer MM LIVE meemaken, genieten van al het rauwe geweld, dit wordt een feest om niet te vergeten heb ik zo het idee

Sws! Alleen al voor MM zou ik ook een kaartje kopen!
Vond het maar zwaar tegenvallen op XXL Outdoor..
Vind MM persoonlijk ook een beetje overhyped. Het setje op HardBass had veel te veel en te lange breaks en ik vond het maar veel van het zelfde. Geen idee het op xxlerator was maar vast niet veel anders..
Leuk maar niet meer dan dat.
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar dit feest. Leuke originele trailer ook
