Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm :P
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia (anthem)
B-Freqz
Act Of Rage
Digital Punk & E-Force
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:27 
 

Haha, bazentrailert.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:35 
 
Hardtraxx Elite

geniaal :worship:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Raar dat de trailer compleet in het Nederlands is :huh:
En de lichte tekst is niet goed te lezen met de witte achtergrond.. :P
Ben benieuwd hoe dit feest zal uitpakken.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coole trailer :D
Line up ziet er ook al goed uit :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dikke trailer hoor, eens wat anders :worship:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet bedacht die trailer! Ook mooi dat ze al een paar namen van de line up zo er in verwerken. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke trailer :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 22:27 
 
Hardtraxx Elite

Originele trailer, maar trekt me totaal niet dit feest..
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Originele trailer, maar trekt me totaal niet dit feest..


Waarom niet?
Bericht Geplaatst op 24 jun 2014 23:34 
 
Hardtraxx Elite

Heb het idee dat dit een beetje zo'n typisch MiM feestje gaat worden..
Vind de sfeer/publiek dat daarop afkomt een stuk minder over het algemeen.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Heb het idee dat dit een beetje zo'n typisch MiM feestje gaat worden..
Vind de sfeer/publiek dat daarop afkomt een stuk minder over het algemeen.

Art of Dance he.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 05:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hehe, heel leuk gedaan, die trailer! Ik vind trouwens dat Joey en Bob ook aardig geloofwaardig overkomen, zeker de eerst genoemde xD
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha geniaal gedaan die trailer!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey in een pak :lol: , reden genoeg voor een goede trailer.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, Radical zit erin dus heldentrailer.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

xd
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben ik echt de enige die tenenkrommend naar die trailer zat te kijken?

ik bedoel, is wel leuk bedacht hoor, maar het acteren van sommige van die mensen was echt van GTST niveau :$

misschien ben ik ook gewoon een zuurpruim -.-
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ben ik echt de enige die tenenkrommend naar die trailer zat te kijken?

ik bedoel, is wel leuk bedacht hoor, maar het acteren van sommige van die mensen was echt van GTST niveau :$

misschien ben ik ook gewoon een zuurpruim -.-


Het is een trailer voor een hardstylefeest, had je een oscar winnende acteer prestatie van Radical Redemption verwacht?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ben ik echt de enige die tenenkrommend naar die trailer zat te kijken?

ik bedoel, is wel leuk bedacht hoor, maar het acteren van sommige van die mensen was echt van GTST niveau :$

misschien ben ik ook gewoon een zuurpruim -.-


Zuurpruim.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Dat was nou precies de vernieuwing waar ik naar op zoek was."


:lol:

Vernieuwing? Dikke lul drie bier.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 15:41 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
ben ik echt de enige die tenenkrommend naar die trailer zat te kijken?

ik bedoel, is wel leuk bedacht hoor, maar het acteren van sommige van die mensen was echt van GTST niveau :$

misschien ben ik ook gewoon een zuurpruim -.-

Haha ik had hetzelfde hoor :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Joey in een pak :lol: , reden genoeg voor een goede trailer.


wow haha soow hij had gewoon een pak aan zag je dat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten