Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel een mooie foto van Joey, Norther66 & Bloemkool. Van Fuzzylogic ongetwijfeld ook wel. :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:18 
 

ErikZ schreef:
Ja dat is lekker onhandig..

Geen idee hoe zowel Bloemkool als Fuzzy eruit ziet xd Nu weet ik nog niet wie wie is

Degene met een aardappel gezicht is fuzzy. Ik ben te herkennen aan flaporen.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is Poephark er ook? Kan ie een mooi verhaal schrijven over de meeting.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ja dat is lekker onhandig..

Geen idee hoe zowel Bloemkool als Fuzzy eruit ziet xd Nu weet ik nog niet wie wie is

Handig toch als Bloemkool en ik bij elkaar staan met hetzelfde shirt... Kun je niet omheen xd
Ik heb trouwens een neuspiercing, dat is ook nog 'n handig herkenningspunt :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En 2 van die enorme spijkers in je eur :cool:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iedereen nou even zijn hand op steekt om precies 1:30, moet het goed komen.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 00:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan festibolt.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een 2-Sidez shirt (goh)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan het feit dat ik er toch wel bovenuit steek
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RUSTAAAAAG als iedereen nu al gaat vertellen hoe die te herkennen is onthoud ik dat toch niet tot zaterdag
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan lees je het zaterdag avond nog een keer allemaal terug
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een kop alsof ik 3 maanden te vroeg geboren ben
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 02:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Te herkennen aan een 2-Sidez shirt (goh)

Niet te verwarren met mij in m'n 2-Sidez shirtje (met dank aan Blear) :thumbsup:
Niemand van m'n vriendengroep die meegaat dus wellicht dat ik ook aanwezig ben.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:00 
 

Vanochtend wakker geworden met zware keelpijn :cry:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Vanochtend wakker geworden met zware keelpijn :cry:



Noooo :cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook al ziek sinds dinsdag -.-
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ook al ziek sinds dinsdag -.-
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ook al ziek sinds maandag -.-
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kern gezond (wel moe) en zin in zaterdag :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan krullen
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jullie nou gewoon ff een half uurtje blijven staan kom ik ook nog wel even langs :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Te herkennen aan krullen


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben alleen te herkennen voor de bekenden.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

afro?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten