Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik ben alleen te herkennen voor de bekenden.

Ik kan jou herkennen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher ook aanwezig op de meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Unknown schreef:
Ik ben alleen te herkennen voor de bekenden.

Ik kan jou herkennen. :loving:


De vorige keer herkende je me niet zonder dat stuk wol op mn kop :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, toen had ik je nog nooit gezien hahah. Het is dat Paul zei dat jij het was toen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Haha ik zal waarschijnlijk niemand herkennen of mensen mij :P
maar ik kom wel even koekeloeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makkelijk te herkennen:
Wit Shirt, Grijs/Bordeaux cap met Equinox erop

Vind mij en een biertje is voor u
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Haha ik zal waarschijnlijk niemand herkennen of mensen mij :P
maar ik kom wel even koekeloeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan
Afbeelding

Spreek me gerust aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Toevallig ook een rode baard en bril?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 16:46 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje visferdy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:06 
 

zet m b-front op, mis je alleen de baard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom ook wel even buurten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat gezellig druk worden zo te lezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Te herkennen aan:
- slank postuur
- bleek gezicht
- geen gezichtshaar
- normaal formaat pupillen
- geen bier in m'n hand

Veel succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een Hard Bass shirt en Hard is my style cap en een kutkop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan B-Front shirt, blauwe New Balance, neuspiercing en de vele vrouwen die op hun knieƫn om me heen zitten en me aanbidden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan: Mijn afwezigheid, want geen vervoer gvd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Te herkennen aan: Mijn afwezigheid, want geen vervoer gvd :cry:

Neem dan godverdomme de trein, ik moet je meeten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Uberhout schreef:
Te herkennen aan: Mijn afwezigheid, want geen vervoer gvd :cry:

Neem dan godverdomme de trein, ik moet je meeten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
SL8492 schreef:
Uberhout schreef:
Te herkennen aan: Mijn afwezigheid, want geen vervoer gvd :cry:

Neem dan godverdomme de trein, ik moet je meeten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te herkennen aan dat ik altijd boos kijk en waarschijnlijk groen-wit gestreept shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lijk op m'n vader, daar aan te herkennen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten