Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:55 
 

Fuzzylogic schreef:
bloemkool schreef:
Fuzzylogic schreef:
Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op Intents :$ En Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik? xd

Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens..... xd

Ik wilde een ander shirt aan doen :s

We zouden potverdeurie hetzelfde shirt aan doen :mad: #fashiontwins

Hoe ga ik jou ooit vinden zonder telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Hoe ga ik jou ooit vinden zonder telefoon?


Als die met mij mee reist bind ik 'm wel vast haha. Of je spreekt vooraf via FB een locatie af op een bepaald tijdstip, maar of Tom er dan is weet je bij hem natuurlijk nooit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom kom ik altijd wel tegen op een of andere manier, dus komt goed :P

En zo groot is de hmh ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk reis ik met Melvin en consorten mee ja, die heeft wel een telefoon :P
En sowieso, dit is geen Freaqshow hè, tijdstip en plaats van de meeting wordt van tevoren wel bekend gemaakt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 22:14 
 

Fuzzylogic schreef:
Waarschijnlijk reis ik met Melvin en consorten mee ja, die heeft wel een telefoon :P
En sowieso, dit is geen Freaqshow hè, tijdstip en plaats van de meeting wordt van tevoren wel bekend gemaakt :yes:

Zorg er dus maar voor dat je er minstens 30 minuten van te voren bent :list: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
SL8492 schreef:
Ik kom denk ik ook wel even langs huppelen :cool:

Eindelijk weer dansen met Sander :loving: Dat is potverdeurie lang geleden, laatste keer even kort bij de Back In Time op Decibel?

Godverdomme inderdaad zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan het feit dat ik het toch vergeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik ben te herkennen aan het feit dat ik het toch vergeet.

Jij vergeet ook alles he... jongejongejonge. Helaas hier niet daten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier ook wel aanwezig iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een jeansbroek en air maxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 16:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Niet aanwezig

okdoei
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Niet aanwezig

Mag ik jou wel meeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Jurheinen schreef:
Niet aanwezig


Gedraag je Rik, verkoop je HB ticket maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Niet aanwezig

Mag ik jou wel meeten?

Ja! Gezellig weer de hele avond dansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik doe waarschijnlijk ook Nikes aan

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom ook wel even een kijkje nemen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:39 
 
Hardtraxxer

Ik kom ook wel ook wel even buurten, loop toch in m'n eentje rond aangezien m'n kameraden niet aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01:30 uur tijdens A² Records, helemaal vooraan recht voor de booth
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
01:30 uur tijdens A² Records, helemaal vooraan recht voor de booth


In dat geval waarschijnlijk niet aanwezig, Prefix & Density hebben dan toch de voorkeur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doe dan in de 2e zaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Handige plek ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt de meest fijne locatie om een meeting te houden xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten