Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik zal dit keer op tijd zijn

(L)


Ja dat heb je vaker gezegd...

Ik was op tijd op Q-Base xd Alleen voordat de meesten er waren was ik weer even naar de wc en toen moest die maat van me schijten dus dat duurde even :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk wel dat ik erbij ben, wie weet Paul ook als hij niet staat te fappen ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 23:38 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Ik kom wel. Denk ik.


Als jij komt ben ik er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik toevallig in de buurt ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Bij een gunstige tijd en locatie aanwezig

Wil wel een keer wat harde trekkers ontmoeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
RTM93 schreef:
Bij een gunstige tijd en locatie aanwezig

Wil wel een keer wat harde trekkers ontmoeten

Daar heb je volgens mij een advertentiegedeelte voor in de krant
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 01:34 
 
Hardtraxx Veteran

Franky schreef:
RTM93 schreef:
Bij een gunstige tijd en locatie aanwezig

Wil wel een keer wat harde trekkers ontmoeten

Moet je niet bij mij zijn, ik laat dat doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom denk ik ook wel even langs huppelen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik kom denk ik ook wel even langs huppelen :cool:

Eindelijk weer dansen met Sander :loving: Dat is potverdeurie lang geleden, laatste keer even kort bij de Back In Time op Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lang geleden, misschien wip ik even langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben er waarschijnlijk ook wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik ook wel ff kom buurten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op Intents :$ En Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik? xd

Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens..... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je niet weet hoe dat shirt eruit ziet, heb je er nog niks aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal onderstaand shirt dragen, dus mocht je me willen vermijden. :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik aan een Spoontech 5 years shirt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik aan een Spoontech 5 years shirt :$


Dat is hetzelfde als een Minus Militia shirt dragen op Euphoria. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Ik aan een Spoontech 5 years shirt :$


Dat is hetzelfde als een Minus Militia shirt dragen op Euphoria. xd


Of een Minus shirt op elk event waar ze niet draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op Intents :$ En Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik? xd

Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens..... xd


Absoluut :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 20:26 
 

Fuzzylogic schreef:
Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op Intents :$ En Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik? xd

Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens..... xd

Ik wilde een ander shirt aan doen :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Ik aan een Spoontech 5 years shirt :$


Dat is hetzelfde als een Minus Militia shirt dragen op Euphoria. xd

Wat is daar mis mee dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Ik aan een Spoontech 5 years shirt :$


Dat is hetzelfde als een Delete cap dragen op Euphoria. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Fuzzylogic schreef:
Herkenningspunten zijn bloemkool en ik in hetzelfde B-Front shirt, net als op Intents :$ En Blear in z'n 2-Sidez shirt denk ik? xd

Edit: ik zal m'n shirt dit keer wel aanhouden trouwens..... xd

Ik wilde een ander shirt aan doen :s

We zouden potverdeurie hetzelfde shirt aan doen :mad: #fashiontwins
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten