Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 03:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een fel roze zwembroek en ontbloot bovenlichaam. Ik heb ook een grote tribal op mijn rechter bovenarm. Ik ga ook nog even zonnebanken pakken morgenmiddag dus heb ook een mooi kleurtje.

Hoop dat ik met jullie samen een hakje kan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
dus heb ook een mooi kleurtje.


Ik heb ook mooie kleurtjes voor je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Te herkennen aan een fel roze zwembroek en ontbloot bovenlichaam. Ik heb ook een grote tribal op mijn rechter bovenarm. Ik ga ook nog even zonnebanken pakken morgenmiddag dus heb ook een mooi kleurtje.

Hoop dat ik met jullie samen een hakje kan doen!


Heb je ook nog een barbiepop als schoothondje achter je aan lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 13:39 
 

Unknown schreef:
MelvinFR schreef:
Te herkennen aan een fel roze zwembroek en ontbloot bovenlichaam. Ik heb ook een grote tribal op mijn rechter bovenarm. Ik ga ook nog even zonnebanken pakken morgenmiddag dus heb ook een mooi kleurtje.

Hoop dat ik met jullie samen een hakje kan doen!


Heb je ook nog een barbiepop als schoothondje achter je aan lopen?

Dat ben ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh jij bent toch een bloemkool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 13:46 
 

Unknown schreef:
Oh jij bent toch een bloemkool?

Af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor net dat mijn chickie toch wel mee wilt, die wilt ook wel graag komen naar de meeting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan longshirt met groene en oranje bloemen met rugnummer 32 erop. Blauwe obey snapback en grijze nikies. En een blije kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb zwart shirt met raar dier erop in t wit weet niet wat voor dier het is maar is wel raar dusja weet niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig bij de meeting, maar spreek me gerust gedurende de avond aan :)
Te herkennen aan een satellietfoto van een of andere stad op m'n shirt en rugnummer 73 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een shirt met bloemetjes een blije kop met krullen en een redelijk dikke pens tot straks groetjes en lekker de kickrolls voor de 2e climax van Liberate meedrummend
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 18:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Te herkennen aan het bordje "Hardtraxx crew" om mijn nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

En ik lijk op B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lijk op Thera (volgens sommige), alleen vanavond moet een B-Front shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben onherkenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:14 
 

MelvinFR schreef:
Ik lijk op Thera (volgens sommige), alleen vanavond moet een B-Front shirt aan.

Zo dans je ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Ik ben onherkenbaar.

Zoek wel naar een rolstoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 00:41 
 

Alle hters staan al vooraan doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting was geslaagd en gezellig druk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongen met een B-Front shirt vroeg me of ik een foto wilde maken van de hele groep. Pas later realiseerde ik me dat dat waarschijnlijk deze groep is haha. Nou, aangenaam, ik ben dus de maker van jullie groepsfoto. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah meen je. Scherp. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Was gezellig en de maker van de foto, bedankt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En wie is wie? :P

De linker heeft een puntje teveel gehad zo te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een geniale meeting. :lol: En wat een geniale avond in het algemeen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus hier heb ik ook al laserogen. :lol:
Waarom heb ik dat serieus op elke foto. :')
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten