Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien half Hardtraxx hierheen gaat is 'n meeting misschien wel weer leuk :D
Bij Q-Base was er een redelijke opkomst en dat was gezellig, so who's in?

(Er zal hier waarschijnlijk geen gratis bier van LYM zijn, hopelijk mag dit de pret niet drukken)


---EDIT---

01:30 uur tijdens A² Records, linksachter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:D Deal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loop wel ff langs ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig
Alleen bij voorbaat jammer dat Tom niet komt of te laat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig als ik er aan denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Alleen bij voorbaat jammer dat Tom niet komt of te laat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik zal dit keer op tijd zijn

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er weer ballonetjes verkrijgbaar bij deze meet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wss wel ff langskomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom wel. Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik zal dit keer op tijd zijn

(L)


Ja dat heb je vaker gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik kom wel. Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik zal dit keer op tijd zijn

(L)


Eerst zien, dan geloven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:51 
 

Ik skip, ben mensenschuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Blijf liever anoniem op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Niet aanwezig. Blijf liever anoniem op het internet.


Je bent al bekend genoeg als thera look-a-like ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ik skip, ben mensenschuw


Zeg maar dat je gewoon het toilet onder zit te schijten dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:11 
 

cb92 schreef:
bloemkool schreef:
Ik skip, ben mensenschuw


Zeg maar dat je gewoon het toilet onder zit te schijten dan...

De bril aan t bedrukken ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance lezen jullie mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Bij een gunstige tijd en locatie wil ik me misschien wel eenmalig vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeting zal zijn van 22:00 tot 7:00 links voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Je bent al bekend genoeg als thera look-a-like ;)


But why. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De meeting zal zijn van 22:00 tot 7:00 links voor :thumbsup:


Kut mijn bus vertrekt kwart over 10 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De meeting zal zijn van 22:00 tot 7:00 links voor :thumbsup:


Ik denk dat het inderdaad de gehele avond een meeting zal zijn. Zeker vanwege de grootte van de HmH en als iemand je herkend..
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten