Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een retorische vraag Joey :P

Dat moment ook dat ik vast op m'n muil ging tijdens het Hoeppie hakken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat een retorische vraag Joey :P

Dat moment ook dat ik vast op m'n muil ging tijdens het Hoeppie hakken. :lol:

Jij ging alleen maar op je muil gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dafuq, die dude links :lol: Wie is dat?

Zoals verwacht had ik geen zin om bij m'n plek weg te gaan tijdens de meeting. Ben er in de zaal hier en daar nog wel een paar tegen gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik steek er bovenuit met mijn blauwe shirt en lange nek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dafuq, die dude links :lol: Wie is dat?

Dat was Stan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

blije bakkes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Was gezellig en de maker van de foto, bedankt! :P

Stan - MelvinFR - bloemkool (achtergrond) - _theon_ - Unknown - corneelwr - Fluxion (achtergrond) - Lennard95 - Chroman - Stefann4 - Joey - Norther66 - provehito - Fuzzylogic (zoals hij heel de avond was: wazig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was gezellig :thumbsup: , Ik zie er ook lekker helder uit op de foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Geslaagde meeting :)
Op het moment van de foto waren Magnetron, Sl8492 en ik naar de wc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 staat er ook niet op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
SAIN7 staat er ook niet op :(

Heb me stuk gelachen om hem. :lol: Het is wel een baasje hoor. Kwam hem in de rij al tegen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig jongens! En ik was dit keer maar 2 minuten te laat :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk om even een paar gezichten te zien en te spreken. Tijdens de foto stond ik denk ik achter de groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Te herkennen aan het feit dat ik er toch wel bovenuit steek


gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Was gezellig jongens! En ik was dit keer maar 2 minuten te laat :D :D :D

Volgens mij wel iets meer dan 2. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mijn telefoon 2 minuten :list:
Of ja, een uur en 2 minuten, maar dat ding loopt een uur voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:51 
 

Fuzzylogic schreef:
Volgens mijn telefoon 2 minuten :list:
Of ja, een uur en 2 minuten, maar dat ding loopt een uur voor.

Heb jij een telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Je kunt er mee bellen en sms'en :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem gezien. Hij was heel modern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 00:55 
 

Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Was gezellig jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was gezellig jongens!

Was jij er? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was gezellig jongens!

Ik weet nu eindelijk wie Firetrap is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Stan - MelvinFR - bloemkool (achtergrond) - _theon_ - Unknown - corneelwr - Fluxion (achtergrond) - Lennard95 - Chroman - Stefann4 - Joey - Norther66 - provehito - Fuzzylogic (zoals hij heel de avond was: wazig)

Op die andere foto staat Albatrots nog helemaal rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemiddelde leeftijd lijkt een stuk jonger te liggen dan ik had gedacht haha, maar grappig om keer wat gezichten bij de namen te zien.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten