Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan staat op beide fotos er erg beeldig erop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gemiddelde leeftijd lijkt een stuk jonger te liggen dan ik had gedacht haha, maar grappig om keer wat gezichten bij de namen te zien.

Unkown/El Mare krikt de leeftijd flink omhoog met zijn 30 jaar levenservaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Rickzel schreef:
Gemiddelde leeftijd lijkt een stuk jonger te liggen dan ik had gedacht haha, maar grappig om keer wat gezichten bij de namen te zien.

Unkown/El Mare krikt de leeftijd flink omhoog met zijn 30 jaar levenservaring.


Randy ook hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja die is er ook alweer 48. Hoe gaat het nu met de kleine Randy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee maar allemaal supermodellen hoor! Beeldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haal het omlaag met 20 jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Paultheone schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was gezellig jongens!

Was jij er? xd


Ja. Was er wel pas toen iedereen al weg was en alleen Ferdy en Damy er nog stonden. Maar dat mocht de pret niet drukken! was reuze gezellig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik haal het omlaag met 20 jaar :(

Rt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Joey schreef:
Ik haal het omlaag met 20 jaar :(

Rt

RT

Leuke RR pose doe ik trouwens.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik haal het omlaag met 20 jaar :(


Kan ik heel slecht tegen als de gemiddelde leeftijd flink naar beneden wordt gehaald als ik die flink opschroef :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuke meeting :D Bedankt iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb me aan mijn woord gehouden door herkenbaar te wezen door het feit dat ik het toch vergeet en toch herkende niemand me raar he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:07 
 
Hardtraxxer

Beste feest ooit. Binnengekomen en de laatste 10 min van Jones en Luna meegemaakt, daarna opening B-Front was instant kippenvel! Iedereen die de tracks meedeed, sfeertje vooraan (L). Daarna 2-sidez was ook echt genieten, ook heerlijk om te zien hoe Pulse op het podium los stond te gaan.
Het begin van de A2 records set was veelbelovend met o.a. For the Girls, Dark Symphony en nog wat oudere platen. Alleen toen die ene van de Alpha2 het flikte om Liberate, een van m'n favoriete B-Front platen, na de 1e climax uit te mixen was ik er wel klaar mee en ben ik naar zaal 2 gegaan. Prima half uurtje van P&D. Daarna nog 20 minuutjes bij Phuture Noize blijven hangen (die nieuwe tracks zijn echt super dik). B-Frontliner was weer goed met als hoogtepuntje World Outside. Daarna Donkey Rollers, die vielen me ietwat tegen maar was alsnog wel een leuk setje.

Zany & The Pitcher was wel leuk, maar vooral genoten van B-Front z'n platen en natuurlijk MPX1. Ran-D viel me echt mee, prima set en geen moment verveeld. Tijdens B-Freqz even een rondje gelopen en wat bekenden gezocht. Ik heb weinig bewust van meegekregen maar de bekende b-Freqz kwamen natuurlijk langs.
High Voltage / Nosferatu was heerlijk. Die kicks van Bombs Away, tering! Laatste half uur hardcore was ook prima!

Muzikaal beste feestje ooit. Komt geen enkel feest meer overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Muzikaal beste feestje ooit. Komt geen enkel feest meer overheen.


Verkeerde topic man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Paultheone schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was gezellig jongens!

Ik weet nu eindelijk wie Firetrap is!


Heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta ik netjes tijdens A2 rechtsachter, NIEMAND!!

Had beter bij mijn date kunnen blijven :$

Niemand die mij ook gevonden heeft dus heb het bier zelf maar op gedronken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sta ik netjes tijdens A2 rechtsachter, NIEMAND!!

Had beter bij mijn date kunnen blijven :$

Niemand ie mij ook gevonden heeft dus heb het bier zelf maar op gedronken

We stonden dan ook linksachter, met een man of 20 wel denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme scherp Erik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
ErikZ schreef:
Sta ik netjes tijdens A2 rechtsachter, NIEMAND!!

Had beter bij mijn date kunnen blijven :$

Niemand ie mij ook gevonden heeft dus heb het bier zelf maar op gedronken

We stonden dan ook linksachter, met een man of 20 wel denk ik :lol:


GVD GVD GVD xd

Zie het nu staan op de eerste pagina :lol: Kan echt wel door de grond zakken, had in mijn hoofd zitten rechtsachter, ben na 10 minuten naar rechts voor gegaan xd

Ook helemaal niet bedacht even op mijn telefoon te kijken op de pagina :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten