Beste feest ooit. Binnengekomen en de laatste 10 min van Jones en Luna meegemaakt, daarna opening B-Front was instant kippenvel! Iedereen die de tracks meedeed, sfeertje vooraan

. Daarna 2-sidez was ook echt genieten, ook heerlijk om te zien hoe Pulse op het podium los stond te gaan.
Het begin van de A2 records set was veelbelovend met o.a. For the Girls, Dark Symphony en nog wat oudere platen. Alleen toen die ene van de Alpha2 het flikte om Liberate, een van m'n favoriete B-Front platen, na de 1e climax uit te mixen was ik er wel klaar mee en ben ik naar zaal 2 gegaan. Prima half uurtje van P&D. Daarna nog 20 minuutjes bij Phuture Noize blijven hangen (die nieuwe tracks zijn echt super dik). B-Frontliner was weer goed met als hoogtepuntje World Outside. Daarna Donkey Rollers, die vielen me ietwat tegen maar was alsnog wel een leuk setje.
Zany & The Pitcher was wel leuk, maar vooral genoten van B-Front z'n platen en natuurlijk MPX1. Ran-D viel me echt mee, prima set en geen moment verveeld. Tijdens B-Freqz even een rondje gelopen en wat bekenden gezocht. Ik heb weinig bewust van meegekregen maar de bekende b-Freqz kwamen natuurlijk langs.
High Voltage / Nosferatu was heerlijk. Die kicks van Bombs Away, tering! Laatste half uur hardcore was ook prima!
Muzikaal beste feestje ooit. Komt geen enkel feest meer overheen.