Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kan je beter de trap doen, dat is nog handiger :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan versta ik dus helemaal niemand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:45 
 

Ik blijf thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ik blijf thuis


Dan kom ik je persoonlijk halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ik blijf thuis


Gezellig ben jij :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja verdorie niet eens aan gedacht xd Wat zijn goede/makkelijke plekken in de HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de WC bij zaal 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oja verdorie niet eens aan gedacht xd Wat zijn goede/makkelijke plekken in de HMH?


Tijdens prefix en destiny in zaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oja verdorie niet eens aan gedacht xd Wat zijn goede/makkelijke plekken in de HMH?

De zalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oja verdorie niet eens aan gedacht xd Wat zijn goede/makkelijke plekken in de HMH?


Tijdens prefix en destiny in zaal 2

Ik denk dat er veel meer mensen naar A2 gaan, gezien de oudere platen etc.
Als er veel mensen voor P&D zijn mag iemand anders het overnemen want dan ben ik niet aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf waarschijnlijk ook heel de nacht in zaal 1,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd lijkt me prima, aangezien het overgrote deel waarschijnlijk dan wel in de Blackbox is, alleen de locatie is nog een dingetje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksachter, kijkend naar het podium is altijd veel ruimte, zelfs tijdens de piektijd (00:00-00:30) is daar nog ruimte om te kunnen bewegen.

Is een optie, maar het kan ook altijd helemaal vooraan en dan een beetje aan de zijkant, daar is wat later op de avond ook altijd wel wat meer ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 18:56 
 
Hardtraxx Elite

,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksachter doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnieuw dan!
Fuzzylogic schreef:
01:30 uur tijdens A² Records, linksachter


Ik ben te herkennen aan een B-Front shirt met deze print: http://images.junostatic.com/full/CS2163510-02A-BIG.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Akkoord.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Akkoord.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
MelvinFR schreef:
Akkoord.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 Tom met de volgende post:

Fuzzylogic schreef:
Akkoord.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Akkoord
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is die sleutel ook van Barbie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:15 
 

Fuzzylogic schreef:
Opnieuw dan!

Ik ben te herkennen aan een B-Front shirt met deze print: http://images.junostatic.com/full/CS2163510-02A-BIG.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is lekker onhandig..

Geen idee hoe zowel Bloemkool als Fuzzy eruit ziet xd Nu weet ik nog niet wie wie is
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten