Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Qz. schreef:
Zooitje ongeregeld dit. :P

vent moet niet de hele tijd andere dingen lopen roepen
gewoon 1 ding en klaar
zo moeilijk is het toch niet xd sjesus

back in de days toen ik de meeting topics maakte ging et veel beter haha

Ja maar jij bent ook de meeting-king van HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:36 
 

Jurheinen schreef:
Ja maar jij bent ook de meeting-king van HT

uiteraard kamelenstaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen, tussen 1e en 2e paal, ben er bij !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$


Ja wat is dit nou weer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$


Streepje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:44 
 

jRn schreef:
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$

was jij kaal? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$

was jij kaal? xd

Milimetertje dan.

En ja, Ramirez. Heb nu een bescheiden landingsbaan. Ook wel geil. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$


en ook geen beugelbekkie meer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
jRn schreef:
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. :$


en ook geen beugelbekkie meer :x

Ik ben gewoon helemaal lekker geworden. Wonderbaarlijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan Loudness 2012 Klokgebouw shirt (Creatie van onze KSwoosh).
Wss met scheur in mouw na uurtje of 2.
Kort haar (geen millimeter), Spijkerbroek en Blauwe plek op me rechterarm (Bicep) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:47 
 

hier een foto van mezelf mocht iemand me zoeken:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ok, ik zal kijken of ik je kan herkennen, kasper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We wisten al allemaal dat je al uit de kast was gekomen en er dus niet meer in zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan de gezellige mensen waarmee ik ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:59 
 

chicken schreef:
Ok, ik zal kijken of ik je kan herkennen, kasper.

valt niet mee, ik zal wss ergens langs de kant staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Blauwe plek op me rechterarm (Bicep) ^^


Ben je wezen powerliften?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kom ook wel ff langs en dan hallo wie ben jij zeggen.
mikeee schreef:
Te herkennen aan Loudness 2012 Klokgebouw shirt (Creatie van onze KSwoosh).
Wss met scheur in mouw na uurtje of 2.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:24 
 

ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik kom ook wel ff langs en dan hallo wie ben jij zeggen.
mikeee schreef:
Te herkennen aan Loudness 2012 Klokgebouw shirt (Creatie van onze KSwoosh).
Wss met scheur in mouw na uurtje of 2.

xd

Jah vet kut had hem denk 3/4 feesten aan gehad en opeens begon me mouw te scheuren, weer laten fixen maar was niet genoeg en volgende feest scheurde het gewoon weer.
Dus vandaag maar even voor de laatste keer aan doen, en hopen dat hij het zo lang mogelijk overleeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop

Die ene met al die pilletjes?

mikeee schreef:
Jah vet kut had hem denk 3/4 feesten aan gehad en opeens begon me mouw te scheuren, weer laten fixen maar was niet genoeg en volgende feest scheurde het gewoon weer.
Dus vandaag maar even voor de laatste keer aan doen, en hopen dat hij het zo lang mogelijk overleeft :D

Gebeurt dan zeker tijdens het fistpumpen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig in Loudness 2011 shirt, vrij gemakkelijk te herkennen denk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:56 
 
Hardtraxxer

Misschien ook aanwezig.
Ik heb een grijs t-shirt aan met aan de bovenkant gekleurde banen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwart Theracords Allstars shirt, spijkerbroek en wit/blauw/zwarte airmax :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jongens, swagger switch. Me theracords tshirt zat in de was dus ik heb nu een groene V-hals aan. Dag allemaal.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten