Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!


Sprak nog iemand aan waarvan ik dacht dat jij het was, maar die heette Timothy W blijkbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ach nouja je zat in de buurt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!


Die had zijn trommelstokjes wel bij zich. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:38 
 
Hardtraxxer

vlgns mij stond ik ook nog een tijdje met jouw te lullen (Qz) xd in zaal 2 bij de bar :whistle: maar kan ik me ook in vergissen hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tillie schreef:
vlgns mij stond ik ook nog een tijdje met jouw te lullen (Qz) xd in zaal 2 bij de bar :whistle: maar kan ik me ook in vergissen hoor xd

Nee, je vergist je zeker niet! Ik heb jou inderdaad gesproken.

Ik heb best een aantal HT'ers gesproken. En van sommigen kwam ik er gister pas achter dat ze op HT zaten. (flevoboys) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Die had zijn trommelstokjes wel bij zich. xd

Woei! Jij hebt mij zeker zien trommelen tijdens Done? :D
TiMOTHYb schreef:
Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ramirez schreef:
Die had zijn trommelstokjes wel bij zich. xd

Woei! Jij hebt mij zeker zien trommelen tijdens Done? :D
TiMOTHYb schreef:
Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!

:kiss:

Ja, toen stond ik achter jou te trommelen xd Ongeveer tijdens de hele set van Wavo geloof ik...

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah dat heeft dat uur voor mij zoveel vetter gemaakt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:42 
 

TiMOTHYb schreef:
Hahah dat heeft dat uur voor mij zoveel vetter gemaakt. :D

+1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren er überhaupt mensen aanwezig op de afgesproken plek op het afgesproken tijdstip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede keus om afwezig te blijven dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Goede keus om afwezig te blijven dus. ^^

Wilde je mij niet zien? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie :P

Dat je mij zomaar even vergeet... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie :P

Dat je mij zomaar even vergeet... :cry:


Ik had het nu over de meeting daar was je niet :( :aww:
Heb buiten de meeting om wel heel veel nieuwe Hardtraxxers gesproken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
Goede keus om afwezig te blijven dus. ^^

Wilde je mij niet zien? :x

Ik heb jou wel gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie :P

Nog veel meer hoor best grootte groep heeft er gestaan maar iedereen was binnen 2 minuten weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Sjefferd, El Mare, Nerazzuru, urdesigner (ofzoiets), The Skribbler, En-Er-Gy, Fuzzylogic, K-swoosh, Delt-A gesproken. En nog 2 andere waarvan ik de naam niet meer weet.' :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.


Klopt, mja ik ga sws niet meer naar de meetings, ik zie de meesten toch wel tijdens het feest. Toen ik voorheen nog alleen naar feestjes ging in het hele begin wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb de meeting toch weer opnieuw gemist >.< . Enigste die ik helaas nog gezien had was Jrn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ramirez schreef:
Die had zijn trommelstokjes wel bij zich. xd

Woei! Jij hebt mij zeker zien trommelen tijdens Done? :D


:thumbsup: Ik was wel even verbaasd ja haha! En toen liep ik weer verder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:13 
 

jRn schreef:
Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.

G1LL ook nog ;) soortvan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.

G1LL ook nog ;) soortvan


Ach, noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim. Zo enorm veel wappies gezien daar, kan geen enkel hardstyle feest aan tippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli was nuchter!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten