Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:

En ik heb heeeul veel zin om samen te dansen met Nemesyz! :$


Ik ook met jou hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Onthafloorx schreef:

En ik heb heeeul veel zin om samen te dansen met Nemesyz! :$


Ik ook met jou hoor :$


hihiii :x

Wat doe jij aan? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:28 
 

Kleren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:

Wat doe jij aan? :yes:


Tuinbroek met een latex string eronder en een helm op omdat ik kei hard wil hakkûh jatoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Onthafloorx schreef:

Wat doe jij aan? :yes:


Tuinbroek met een latex string eronder en een helm op omdat ik kk hard wil hakkûh jatoch


Welke kleurtjes? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk die blauwe string van jou, die ligt toch nog hier. Mag wel voor een keertje toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Ik denk die blauwe string van jou, die ligt toch nog hier. Mag wel voor een keertje toch? :P


Omdat jij het bent! :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hihi nee ik was em wel voor je hoor, geef morgen wel aan je op school :$
Maar wat doe jij nou aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:50 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Hihi nee ik was em wel voor je hoor, geef morgen wel aan je op school :$
Maar wat doe jij nou aan?


Mijn T-shirt Small but going harder than y'all! Alleen heeft Stefan_Helmond mijn tekst gejat! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar kan ik die bestellen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:58 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Waar kan ik die bestellen dan?


Nergens, Stefan heeft die tekst gewoon gejat! :cry: :cry:

Wat doe jij aan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik trek mijn Tall But Fucking Harder Than Y'All tshirt wel aan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:04 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Ik trek mijn Tall But Fucking Harder Than Y'All tshirt wel aan dan


Misschien iets voor stefan_helmond! :evil: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Nemesyz schreef:
Ik trek mijn Tall But Fucking Harder Than Y'All tshirt wel aan dan


Misschien iets voor stefan_helmond! :evil: :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Nergens, Stefan heeft die tekst gewoon gejat! :cry: :cry:


Ik jat helemaal niets :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er al bekend hoelaat en waar de meeting is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:45 
 

Half 2 bij A-daro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Fuzzylogic schreef:
Het was toch 01:30 tijdens Adaro bij de bar links? xd
Wat wordt het nou xd


Voor jou word het 02:30!


Waarom :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wie kan er ff een poll aanmaken? Fuzzylogic? :P Bij Adaro wil ik los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey ik ben er ook bij.

Ga met een paar meiden maar wil die eigenlijk zo snel mogelijk kwijt raken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poll is done :clap:

urbandesigner schreef:
Ga met een paar meiden maar wil die eigenlijk zo snel mogelijk kwijt raken xd

Pics :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens MC Nolz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Tijdens MC Nolz!

Boefje !!!1111!!11!

Ik zeg, om 00.00 bij Kronos, linksvoor. Zal wss toch niet heel soeps draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:57 
 

Fuzzylogic schreef:
urbandesigner schreef:
Ga met een paar meiden maar wil die eigenlijk zo snel mogelijk kwijt raken xd

Pics :corn:

+1

:corn:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten