Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet zelf maar op onderzoek uit gaan koekje.

Tijdens Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:02 
 

urbandesigner schreef:
Je moet zelf maar op onderzoek uit gaan koekje.

Tijdens Loudness.


dat gaat goed komen, mister Someren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:07 
 

Heb gestemd op Wavolizer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je echt zo'n NDK meeting xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:13 
 

NDK?

Maar lijkt me gewoon leuk om met iedereen vooraan fucking hard los te gaan bij Wavo, vooral dat laatste half uur als ik mijn ritme daarin kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar de klote :P

Tenminste, ik ben echt helemaal op dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
NDK?

Maar lijkt me gewoon leuk om met iedereen vooraan fucking hard los te gaan bij Wavo, vooral dat laatste half uur als ik mijn ritme daarin kan vinden.

Je kunt het beter rond 12 uur doen, als iedereen nog fit is etc. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:28 
 

Fuzzylogic schreef:
Naar de klote :P

Tenminste, ik ben echt helemaal op dan xd

Ja ik dan ook NDK (lichamelijk dan).

urbandesigner schreef:
Nerazzurro93 schreef:
NDK?

Maar lijkt me gewoon leuk om met iedereen vooraan fucking hard los te gaan bij Wavo, vooral dat laatste half uur als ik mijn ritme daarin kan vinden.

Je kunt het beter rond 12 uur doen, als iedereen nog fit is etc. :thumbup:

Weet ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, ff en tip. Ga hier zelf niet naar toe, maar waarom gaan jullie niet gewoon meeten tussen 23:30 en 0:30 tijdens Kronos/Secret Unity, ze zijn beide niet interessant en zo mis je niks qwa muziek. Is maar een tip ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 23:22 
 

SL8492 schreef:
Jongens, ff en tip. Ga hier zelf niet naar toe, maar waarom gaan jullie niet gewoon meeten tussen 23:30 en 0:30 tijdens Kronos/Secret Unity, ze zijn beide niet interessant en zo mis je niks qwa muziek. Is maar een tip ^^


wow, that`s like a great plan! :oh:
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens een beetje een fatsoenlijke artiest is leuker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 23:59 
 

SL8492 schreef:
Jongens, ff en tip. Ga hier zelf niet naar toe, maar waarom gaan jullie niet gewoon meeten tussen 23:30 en 0:30 tijdens Kronos/Secret Unity, ze zijn beide niet interessant en zo mis je niks qwa muziek. Is maar een tip ^^

alsof je door een meeting wat mist van de muziek xd
"Hey man"
"hey"
"ff stampen"
"ok"

ik zal je de teleurstelling besparen, we gaan dit keer geen knutseluurtje houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 00:11 
 

KSwoosh schreef:
ik zal je de teleurstelling besparen, we gaan dit keer geen knutseluurtje houden.

Niet? :(

jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 09:20 
 

jesus wat doen jullie allemaal moeilijk, dit wordt em gewoon, klaar:
Wanneer: 00:15
Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik toevallig in de buurt ben kom ik wel gedag zeggen tegen de brave mensen. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kwartiertje eerder dan maar want voordat iedereen er is is het alweer 00:30 en dan peert de helft 'm weer naar Blackburn :P
KSwoosh schreef:
jesus wat doen jullie allemaal moeilijk, dit wordt em gewoon, klaar:
Wanneer: 00:00
Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zooitje ongeregeld dit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe poll :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

EDIT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waar kan ik die bestellen dan?


hahahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima. Zie jullie morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend veel zin in, net als vorig jaar
Ik loop ook even langs denk ik al ken ik niet iedereen, komt vast goed denk ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:55 
 

Qz. schreef:
Zooitje ongeregeld dit. :P

vent moet niet de hele tijd andere dingen lopen roepen
gewoon 1 ding en klaar
zo moeilijk is het toch niet xd sjesus

back in de days toen ik de meeting topics maakte ging et veel beter haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

(L)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten