Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag ik ook meeten, of moet je dan eigenlijk vaker iets posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

0,06 posts per dag is wel erg weinig ja. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:46 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij hoe veel berichten is het reëel om te denken dat je meetings mag bezoeken dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14.72 berichten per dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 09:46 
 

LucR schreef:
Mag ik ook meeten, of moet je dan eigenlijk vaker iets posten?

hahahaha
meeten mag altijd jungske
maar het nadeel is dat niemand je kent haha

"hey ben jij ook van hardtraxx? ik ben LucR"
"wie?"
"LucR"
"wie?"
"LUC R"
"nee sorry nog nooit van gehoord xd"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar als je nooit naar een meeting komt, blijft dat t zo. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 09:52 
 

Hooli schreef:
Maar als je nooit naar een meeting komt, blijft dat t zo. :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
LucR schreef:
Mag ik ook meeten, of moet je dan eigenlijk vaker iets posten?

hahahaha
meeten mag altijd jungske
maar het nadeel is dat niemand je kent haha

"hey ben jij ook van hardtraxx? ik ben LucR"
"wie?"
"LucR"
"wie?"
"LUC R"
"nee sorry nog nooit van gehoord xd"

Ik zeg altijd: "Ow ja, ik heb je wel eens zien posten." xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucR schreef:
Bij hoe veel berichten is het reëel om te denken dat je meetings mag bezoeken dan ?


Gewoon komen jong :P
Zeg maar hoe je d'r uit ziet, ik herken je vast wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, oke misschien kom ik wel even langs. Ik ben maar 1.73 cm heb donker haar redelijk lang zeker voor de gemiddelde bezoeker daaro denk ik, naar de zijkant. Dun en ik heb altijd een dikke smile op mijn gezicht, zeker op zo'n lekker feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drop anders even je foto in het Ledentopic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:13 
 
Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen! :kiss:

Top, dan neem ik mijn 3D bril weer mee... xd


Uh ja, maar zal ik dan nu charmant op de foto staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:18 
 

Onthafloorx schreef:
The Skribbler schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen! :kiss:

Top, dan neem ik mijn 3D bril weer mee... xd


Uh ja, maar zal ik dan nu charmant op de foto staan?

nee doe ik wel voor je
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DANSEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nee doe ik wel voor je

Daar hou ik je aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:23 
 

Ramirez schreef:
Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal? :D

Wil je gepaald worden ofzo?
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Ramirez schreef:
Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal? :D

Wil je gepaald worden ofzo?
:huh:


xd Nee maar een paar dagen voor het feest lijkt me het wel handig om een tijd en plaats te hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal? :D


Dat is beter, ipv tijdens B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting in zaal 1 is gedoemd te mislukken, fyi. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal me ook bij deze vergadering voegen. Moet ik een laptop meenemen? Kunnen we notuleren. Ik stel voor dat TimothyB voorzitter wordt, met Barry als sidekick. Chukkels en Kswoosh, jullie zijn van de EHBO. Pecolatje verzorgt het eten (hint: Q-base - doos met racketjes). Personeelszaken worden in handen genomen door TheSkribbler, mijn broeder van en andere moeder. Ik stel voor dat we die LucR eens even goed laten weten waar Haattraxx om draait!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was toch 01:30 tijdens Adaro bij de bar links? xd
Wat wordt het nou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Het was toch 01:30 tijdens Adaro bij de bar links? xd
Wat wordt het nou xd


Voor jou word het 02:30!

Ik doe trouwens een pantertop aan met panterbroekje en panterschoenen! Kan niet missen toch, miaauwww. :love: :love:

En ik heb heeeul veel zin om samen te dansen met Nemesyz! :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten