Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan: Zwart Shirt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 20:17 
 
Hardtraxxer

Bn der wel :) sommige kennen me wa.. Maarja hb blauw-grijze tshirt an... Mt een blije bakkes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat heeft iedereen, iedereen gebruikt DROEGZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 22:41 
 
Hardtraxxer

Ik ben dr wss ook! Als k t. Haal... Ben te herkennen.Aan dit shirt:
Afbeelding
Tot vanaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geslaagd feest, even bij de meeting geweest. Volgens mij stond iedereen er 2 minuten en was gelijk weer weg... ^^

Gezellig hele avond verder bij groep gebleven, en toch behoorlijk veel Hardtraxxers tegen gekomen.
En van me shirt is niks over, scheur in me mouw en gat in de achterkant van me shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had voor die meeting al zoveel leuke mensen gezien, dat ik niet meer was gegaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

We waren veuuuuls te laat voor de meeting. :lol: Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:41 
 

Ja was leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:03 
 

Ramirez schreef:
We waren veuuuuls te laat voor de meeting. :lol: Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien. :thumbsup:

Zeker man!
wat ben jij trouwens een beer geworden zeg, niet normaal!

echt mooi hoeveel oude HTers ik ook tegen ben gekomen!
Hoeksemad bevoorbeeld :D en modernization
ouwe knakkers die ik echt al minstes een jaar niet had gezien fzo
mooi dat ze toch allemaal deze meepakken dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
We waren veuuuuls te laat voor de meeting. :lol: Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien. :thumbsup:

Zeker man!
wat ben jij trouwens een beer geworden zeg, niet normaal!

echt mooi hoeveel oude HTers ik ook tegen ben gekomen!
Hoeksemad bevoorbeeld :D en modernization
ouwe knakkers die ik echt al minstes een jaar niet had gezien fzo
mooi dat ze toch allemaal deze meepakken dan :D


Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen. :P Ja Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:20 
 

Ramirez schreef:
Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen. :P Ja Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!! xd

klopt ja, zag em gister ook nog ff, eigen huisje dit dat :P nice
et wordt wel wat met die hardtraxxers haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
We waren veuuuuls te laat voor de meeting. :lol: Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien. :thumbsup:

Zeker man!
wat ben jij trouwens een beer geworden zeg, niet normaal!

echt mooi hoeveel oude HTers ik ook tegen ben gekomen!
Hoeksemad bevoorbeeld :D en modernization
ouwe knakkers die ik echt al minstes een jaar niet had gezien fzo
mooi dat ze toch allemaal deze meepakken dan :D


Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen. :P Ja Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!! xd

Hoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Flauw hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Flauw hoor :cry:

(L)

Nee maar oke, genoeg lui gezien van hardtraxx en ook even meegesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:28 
 

Qz. schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop

Die ene met al die pilletjes?

als je met pillen bedoeld blauwe driehoekjes, dan ja, anders heb ik geen idee waar je het over hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige die ik gezien heb: 93wesley93
(en Vik, Joykill & stefaneke dan, maar die reken ik niet mee)

1 dus, een record haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar hé. Ik heb ook echt weinig mensen van hier gezien, terwijl er gewoon flink wat mensen gingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb ook nog n keer n rondje door de zaal gelopen maar zag nergens iemand die ik kende..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 08:01 
 
Hardtraxx Veteran

Niet naar de meeting geweest. Wel een aantal HT'ers tegengekomen; Mikeee tot 4 keer toe, Kswoosh, Wootum, En-Er-Gy en Fuzzylogic. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 08:25 
 

pecola-tje schreef:
Enige die ik gezien heb: 93wesley93
(en Vik, Joykill & stefaneke dan, maar die reken ik niet mee)

1 dus, een record haha xd

Volges mij ben jij juist ook echt de enige die ik niet tegen bengekomen haha
Joukill vik en stefan heb ik allemaal wel gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 08:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:
Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen. :P Ja Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!! xd

klopt ja, zag em gister ook nog ff, eigen huisje dit dat :P nice
et wordt wel wat met die hardtraxxers haha


Dus wanneer je een eigen huisje hebt dan moet je eigenlijk stoppen met Hardtraxx? :P

Dan had ik mij niet eens mogen registreren dus. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:32 
 

hoebedoelje schreef:
Dus wanneer je een eigen huisje hebt dan moet je eigenlijk stoppen met Hardtraxx? :P

Dan had ik mij niet eens mogen registreren dus. :D

nee xd hij vertelde dat ie zn eigen huisje had xd
en dat vond ik nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Qz. schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop

Die ene met al die pilletjes?

als je met pillen bedoeld blauwe driehoekjes, dan ja, anders heb ik geen idee waar je het over hebt

Ik bedoelde deze, maar die is blijkbaar helemaal niet grijs.

Afbeelding

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Enige die ik gezien heb: 93wesley93
(en Vik, Joykill & stefaneke dan, maar die reken ik niet mee)

1 dus, een record haha xd

Wat een eer. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten