Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
chicken schreef:
Hij zei 'meer dan 5'. ^^

En hij heeft het ook nog niet eens goed ;)

Pep en aangeschoten is namelijk niet nuchter.

Jij zegt van de kaart. Er is een verschil tussen onder invloed zijn en van de kaart zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was nuchter, had maar 6,5 liter bier op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim.

- Delt-A
- Tvalentijn
- En-er-Gy
- PRMNX
- Nerrazuro
- Stefan_Helmond
- Olijfboompje
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.


Grappig, ik had zowat eenzelfde kennismaking met Maestro vlak voor Hardbass :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Citaat:
Noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim.

- Delt-A
- Tvalentijn
- En-er-Gy
- PRMNX
- Nerrazuro
- Stefan_Helmond
- Olijfboompje
-

Fout Robke, laat ik het dan zo zeggen: die niks gebruikt hebben. Maar dat is niet het punt, het gaat er gewoon om dat het een groot drugsfestijn was. Niet dat dat erg was overigens, juist super mooi. Kwam de sfeer alleen maar ten goede en had je ook nog wat leuks om te zien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.


Grappig, ik had zowat eenzelfde kennismaking met Maestro vlak voor Hardbass :P


Haha ohja! Dat was ook zeker een mooi moment, rode tanktop?? Hebben jij en Len Wavolizer nog meegepakt trouwens? Jullie zaten er al goed doorheen toen of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben me anders toch behoorlijk kapot verschoten om iemand die voorover ging in de gang naar rookruimte, die kwam niet bij al hadde ut gér
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook niet veel gemerkt van het 'drugsfestijn.'
Zal wel te veel bezig zijn geweest met de muziek ipv de wauzen om mij heen. :P

stefan_helmond schreef:
Ik heb Sjefferd, El Mare, Nerazzuru, urdesigner (ofzoiets), The Skribbler, En-Er-Gy, Fuzzylogic, K-swoosh, Delt-A gesproken. En nog 2 andere waarvan ik de naam niet meer weet.' :$

Denk dat ik een van die laatste 2 was, maar ik heb mijn naam niet gezegd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
rakkietakkie schreef:
Citaat:
Noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim.

- Delt-A
- Tvalentijn
- En-er-Gy
- PRMNX
- Nerrazuro
- Stefan_Helmond
- Olijfboompje
-

Fout Robke, laat ik het dan zo zeggen: die niks gebruikt hebben. Maar dat is niet het punt, het gaat er gewoon om dat het een groot drugsfestijn was. Niet dat dat erg was overigens, juist super mooi. Kwam de sfeer alleen maar ten goede en had je ook nog wat leuks om te zien. ^^


rakkietakkie, TValentijn en ik hadden niks gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.


Grappig, ik had zowat eenzelfde kennismaking met Maestro vlak voor Hardbass :P


Haha ohja! Dat was ook zeker een mooi moment, rode tanktop?? Hebben jij en Len Wavolizer nog meegepakt trouwens? Jullie zaten er al goed doorheen toen of niet? :P


Ja tot Bombs Away waren we er nog, hebben dus toch nog enkele pareltjes kunnen horen, al bleef het vooral bij stilstaan en genieten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rakkietakkie aka Chris Two gebruikt sowieso nooit wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris 2 trouwens voor 't eerst gesproken, wel een aardige vent eigenlijk in 't echt.

Firetrap in een rode tanktop? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Rakkietakkie aka Chris Two

Heb ik wat gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Chris 2 trouwens voor 't eerst gesproken, wel een aardige vent eigenlijk in 't echt.

Firetrap in een rode tanktop? :drool:


Nee die ander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
El Mare schreef:
Rakkietakkie aka Chris Two

Heb ik wat gemist? :P


Volgens mij was het al vrij duidelijk te zien aan zn posts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.

Hahaha idd ook al 3x mee gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
El Mare schreef:
Rakkietakkie aka Chris Two

Heb ik wat gemist? :P

Een meeting en een gaaf feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chicken was er :lol:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten