Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik lees iedereen steeds over zoveel wappie lui, ben ik naar een ander feest geweest ofzo? :P

Vond het juist heel erg meevallen, heb maar een handjevol gasten gezien die echt goed vdk waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op welk feest heb ik jou eigenlijk eerder gezien? Inception ofzo? Herkende je wel maar wist echt je nick niet meer te verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.

G1LL ook nog ;) soortvan


Ach, noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim. Zo enorm veel wappies gezien daar, kan geen enkel hardstyle feest aan tippen.

Hooli, ik, Maestro N, jij, Sander.

Overigens moet ik nog even meedelen dat Maestro N echt een zware held is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hij zei 'meer dan 5'. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha thanks ouwe, ik heb indd zelden zo staan beuken met iemand, memorabel momentje!

TiMOTHYb schreef:
Op welk feest heb ik jou eigenlijk eerder gezien? Inception ofzo? Herkende je wel maar wist echt je nick niet meer te verzinnen.


Qlimax was dat. Nadat we even stonden te raven plus wat over muziek stonden te lullen; Hé zit je ook op Hardtraxx toevallig? Ja man, ik ook! Heel random. Je maten lachten me nog uit omdat ik de week erna naar een technofeest ging omdat techno "geen kick heeft"... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Haha thanks ouwe, ik heb indd zelden zo staan beuken met iemand, memorabel momentje!

TiMOTHYb schreef:
Op welk feest heb ik jou eigenlijk eerder gezien? Inception ofzo? Herkende je wel maar wist echt je nick niet meer te verzinnen.


Qlimax was dat. Nadat we even stonden te raven plus wat over muziek stonden te lullen; Hé zit je ook op Hardtraxx toevallig? Ja man, ik ook! Heel random. Je maten lachten me nog uit omdat ik de week erna naar een technofeest ging omdat techno "geen kick heeft"... :P


Hahah en Hooli maar zeggen dattie in de zomer elk feest aftert in de Whoosah.. Busted!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.

G1LL ook nog ;) soortvan


Ach, noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim. Zo enorm veel wappies gezien daar, kan geen enkel hardstyle feest aan tippen.


The Qontinent 2012 is moeilijk te evenaren denk ik, overdag viel het reuze mee, maar 's nachts op de camping, poeh poeh ik heb wat langs zien komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.

Boef is het ook. Zondag Joris Voorn maar doen dan? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrijdag ff naar de Envy lijkt mij een beter plan, en dan maandag/dinsdag weer feest toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vrijdag ff naar de Envy lijkt mij een beter plan, en dan maandag/dinsdag weer feest toch.

What is Envy now again?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hij zei 'meer dan 5'. ^^

Ik was ook nuchter, dat maakt al 6 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben nu weer nuchter, telt dat ook?

http://www.club-envy.nl/event/envy-frid ... -s-te-fan/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ooooooooh ja mooi was dat! Vind ik mooi om te doen altijd, als blijkt dat iemand enige kennis van hardstyle heeft gewoon lukraak vragen of die op HT zit. 9/10 x is het nog zo ook. Ja Hooli zit elke week in de Whoosah maar dat is altijd meer om wat tot rust te komen na al die hardstyle.


Ik heb echt een stuk of 10 personen aangesproken en gevraagd of ze op Hardtraxx zaten. Helaas niemand. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zal binnenkort wel weer even een tips en trucs schrijven maar scheve gezichten bij pitchkicks/MiM platen en je zit altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb niemand gezien van HT, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Heb niemand gezien van HT, beetje jammer.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom was jij er eigenlijk niet Jorn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In jullie bus? Die was vol. Ik kwam Barry en Pitt nog tegen op het station op de heenweg. Zette hun scooter naast mijn scooter neer. Op het feest, ik snap het niet. Ik ben echt ongelooflijk weinig mensen tegengekomen. Ik stond tussen de palen in en dan tussen de eerste en tweede paal. Ik heb jou wel eventjes voorbij zien vliegen, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja had ik ook man heb je wel ff gezien maar voorderest was het heel karig allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ja had ik ook man heb je wel ff gezien maar voorderest was het heel karig allemaal

ja vond ik ook, vond de locatie ook een beetje tegenvallen. Maassilo. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schaam je! Genoeg ruimte en niet van dat Rotterdamse onzinvolk. Heerlijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hooli schreef:
Heb niemand gezien van HT, beetje jammer.

:thumbdown:


Dat ja, hoe kun je dat nou zo zeggen Hooli? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hij zei 'meer dan 5'. ^^

En hij heeft het ook nog niet eens goed ;)

Pep en aangeschoten is namelijk niet nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
jRn schreef:
Hooli schreef:
Heb niemand gezien van HT, beetje jammer.

:thumbdown:


Dat ja, hoe kun je dat nou zo zeggen Hooli? :cry:


:cool: :cool:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten