Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan toch wel heel wat mensen heen volgens mij, who's in? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben de hele avond op zoek naar blauwe tasjes, heb geen tijd voor een meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die meetings zijn volgens mij niet zo populair meer tegenwoordig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen die ertoe doet kent elkaar ook al wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch gesjellig :(

Jurheinen schreef:
Ik ben de hele avond op zoek naar blauwe tasjes, heb geen tijd voor een meeting


Blauwe tasjes? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben de hele avond met Jurheinen dus je moet maar ff aan hem vragen waar hij staat. Ik heb z'n nummer wel voor je denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Mocht je het makkelijk vinden om Jurheinen te herkennen dan heb ik ook wel foto's vanuit meerdere cameraposities voor je om hem te kunnen identificeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie kennen mij geen eens man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hoef je niet gelijk zo boos te doen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel waar, iedereen trouwens hier aangezien jij wel zo'n beetje het boegbeeld van Hardtraxx bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik sta achter een blauw tasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De meeste ken ik wel of kennen mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:16 
 

iedereen weet blijkbaar altijd hoe ik eruit zie, dus kom maar naar me toe!

maar ik denk dat de HTers niet te missen zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je ook dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ga je ook dan? :D


Kaboem gaat zelfs :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weet ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:03 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta wel open voor een meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 09:45 
 

Fuzzylogic schreef:
Ga je ook dan? :D

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ga je ook dan? :D


Kaboem gaat zelfs :huh:

Kaboem moet terugkomen! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ga je ook dan? :D

:yes:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meetings zijn zooooooooooooo strakke gele zwemslip
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Meetings zijn zooooo de engelse 'ph' als 'f' uitspreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 14:26 
 

Firetrap schreef:
Meetings zijn zooooo de engelse 'ph' als 'f' uitspreken

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Meetings zijn zooooo de engelse 'ph' als 'f' uitspreken


:worship:
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten