Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke broek doe jij aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kweenie man denk gewoon karl kani jatog jijdan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 00:13 
 

Firetrap schreef:
KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
Ik vind het best kansloos :x

altijd nog beter als met een kartonnen doos op je hoofd met hardtraxx erop rondlopen :lol:


Wie? :P

geen idee eigenlijk, maar iemand iig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Welke broek doe jij aan?

Ik rol hem toch wel op :x

Nee, geintje, ik ben te herkennen aan de G-sleutel en muzieknootjes die sinds een week op mijn schouder staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 09:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook jij hebt een G-plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Of net als vorig jaar dat A4tje ophangen :lol:

Ja, die had ik dus niet gevonden! xd
Haha kan kloppen hadden op best hoog gehangen hier even foto:
http://img803.imageshack.us/img803/7232 ... 499525.jpg

Ik ben zelf toch best lang, dus dat had ik wel moeten zien. Tja, zo'n apparaat lag niet in mijn verwachtingspatroon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
Ik vind het best kansloos :x

altijd nog beter als met een kartonnen doos op je hoofd met hardtraxx erop rondlopen :lol:


Wie? :P

mr_vertigo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Welke broek doe jij aan?


HAHAHAH ZondEr broek!! HAHAhhahaHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LOL!!!!! Hou lekker klos voor t lapje maar mijn niet!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
mikeee schreef:
Qz. schreef:
Ja, die had ik dus niet gevonden! xd
Haha kan kloppen hadden op best hoog gehangen hier even foto:
http://img803.imageshack.us/img803/7232 ... 499525.jpg

Ik ben zelf toch best lang, dus dat had ik wel moeten zien. Tja, zo'n apparaat lag niet in mijn verwachtingspatroon. :P

Dit was foto toen hij nog oog hoogte hing daarna heeft patrick hem hoger gehangen door op mijn schouders te gaan staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:41 
 
Hardtraxxer

Ik wil ook wel eens wat mensen leren kennen. Ga met een groep mee waar ik voor het eerst met mee ga dus weet niet wat dat word. Zal mezelf naar de afgesproken plaats bewegen en dan zie ik het wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:03 
 

Woodside schreef:
Ik wil ook wel eens wat mensen leren kennen. Ga met een groep mee waar ik voor het eerst met mee ga dus weet niet wat dat word. Zal mezelf naar de afgesproken plaats bewegen en dan zie ik het wel :thumbup:

heb ik iets gemist?
is er een plaats afgesproken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks bevestigd ofzo xd

Tijdens B-Front bij de bar links?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 00:47 
 
Hardtraxxer

Tijdens B-Front moet er.uiteraard gedeanced worden..
Ik stel voor om half 2, tijdens Adaro, na Blackburn, bij de bar.links, zaal 1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 03:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga me deze keer echt voornemen om ook echt na de daadwerkelijke meeting te komen haha. Tot nu bijna altijd gemist :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
om half 2, tijdens Adaro bij de bar.links, zaal 1


Who's in? :P Ik vinnem goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de bar, in de hoek waar vorig jaar de flesjes water gejat werden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja jongens leuk een Hardtraxx meeting YES!!! :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:03 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Ja jongens leuk een Hardtraxx meeting YES!!! :D :D :D

Nog leuk gehad op Reckless jonge? ^^

Ot: zoveelste loudness die ik mis shoot me :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando wil jij met mij meeten dat lijkt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ja jongens leuk een Hardtraxx meeting YES!!! :D :D :D

zullen we er samen heen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?@ :D :woot: :clap: :yay: :yes: :worship: :beer: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:12 
 

Squid schreef:
Ik ga me deze keer echt voornemen om ook echt na de daadwerkelijke meeting te komen haha. Tot nu bijna altijd gemist :x .

ik weet hoe je eruit ziet :D
maarja ik vergeet et wss toch wel weer xd zal es niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite

Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen! :kiss:

Top, dan neem ik mijn 3D bril weer mee... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zal ook aanwezig zijn. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten