Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Jurheinen schreef:
Jullie kennen mij geen eens man

Ik ken je een beetje. :P

Dat denk jij maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou het is een beetje vriendelijk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hou het is een beetje vriendelijk. :(

Oke is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken helemaal niemand... :cry:

Ohnee wacht, ik ken er best wel wat :x Topic is een beetje overbodig, lijkt me...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er vast wel die (bijna) niemand kennen of die gewoon effe gezellig met een groepje Hardtraxxers willen staan denk ik hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja maar de 'eckte'kennen mekaar al en vinden dat blijkbaar meer dan genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg rechtsachter bij B-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik zeg rechtsachter bij B-front.

Chill helft van de set gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ramirez schreef:
Jurheinen schreef:
Jullie kennen mij geen eens man

Ik ken je een beetje. :P

Dat denk jij maar


Klopt vgm ben jij die jongen die altijd knetter hard gaat op plaatjes van Scooter toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik zeg rechtsachter bij B-front.


Liever iets meer naar voren, maar als meer met rechtsachter eens zijn vind ik 't ook best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lopen toch zoveel bekenden rond daar, dus ik zie vanzelf wel wanneer ik bij wie aansluit haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of net als vorig jaar dat A4tje ophangen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Of net als vorig jaar dat A4tje ophangen :lol:

Ja, die had ik dus niet gevonden! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Klopt vgm ben jij die jongen die altijd knetter hard gaat op plaatjes van Scooter toch? :P

Zeker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:') :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

02:00 linksvoor bij B-Front

Is dat oké?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever tijdens Kronos, tijdens B-Front wil ik losgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:09 
 

Prima Tom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Of net als vorig jaar dat A4tje ophangen :lol:

Ja, die had ik dus niet gevonden! xd
Haha kan kloppen hadden op best hoog gehangen hier even foto:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel geniaal gedaan xd
Best slim verzonnen, nog handiger met de tijd(en) erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het best kansloos :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:02 
 

Firetrap schreef:
Ik vind het best kansloos :x

altijd nog beter als met een kartonnen doos op je hoofd met hardtraxx erop rondlopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja Decibel 2011 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
Ik vind het best kansloos :x

altijd nog beter als met een kartonnen doos op je hoofd met hardtraxx erop rondlopen :lol:


Wie? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten