Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Meeten tijdens?
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 47%  47%  [ 7 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Wanneer: 00:00 Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal) 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook, zie vast wel n keer wat bekende hoofden voorbij komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wel waar, iedereen trouwens hier aangezien jij wel zo'n beetje het boegbeeld van Hardtraxx bent.

Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie ook vast de meeste binnen wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha wil best een keer komen meeten maar ik ken hier helemaal niemand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:32 
 

bobvdvalk schreef:
haha wil best een keer komen meeten maar ik ken hier helemaal niemand xd

post een foto van jezelf en wie weet herken ik je
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 04:30 
 

Ik ben bij de meeting als die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 04:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er animo voor is:

01:00 tijdens Blackburn in Zaal 2, linksvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht nou eerst de volledige time-table maar af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Blackburn is al bekend dat die tegelijk met Adaro staat en denk dat er wel veel Hardtraxxers bij Blackburn zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sta bij Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:38 
 

Fuzzylogic schreef:
Als er animo voor is:

01:00 tijdens Blackburn in Zaal 2, linksvoor?


Ja is goed, doen we, wordt kei vet, met zn allen helemaal naar de klote, vdk jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta ook bij Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sta met Jurheinen en Pecola bij Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro > Blackburn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meetings zijn zoó 2012.

Maar goed ik zou Adaro ook sowieso verkiezen boven Blackburn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:30 
 

Nee, Echter Blackburn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Adaro > Blackburn

Neu, Blackburn was echt vet in december.

Weet nog niet of ik er bij ben. Denk het niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Bij nader inzien, naast Thera en Blackburn is er niet bijster veel TC te horen ( Wavolizer tel ik niet omdat altijd diverse lijstjes met weinig standaard TC-platen )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Adaro > Blackburn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topic even opgeschoond, want het ging weer eens ouderwets nergens over. Houd het een beetje gezellig aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ik zie ook vast de meeste binnen wel. :)


Willen ze jouw wel zien is dan de hamvraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn was zo heerlijk lomp vorige editie :worship:
Maar goed, even timetable afwachten dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:22 
 

Adaro idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Jullie kennen mij geen eens man


Ik ken je een beetje. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten