Zozo, wat een feest dit zeg, krankzinnig gewoon!
Mannen van de avond, B-Front, Radical Redemption, Solutio & The I's, Phrantic en Crypsis
Vooral B-Front was weer helemaal geweldig, die man stelt me nooit teleur, met heerlijke platen als Inner Creativity, Attention (

), State Of Perfection, Night after Night (Zany Remix), Bitch en Distorted (B-Front Remix. Later nog even met hem op de foto geweest (Bedankt Falko

)
Digital Punk was ook prima, maar toch had ik het idee dat hij niet echt heel hard draaide, als ik de tracklist zie toch een hele lekkere set maar live viel hij na B-Front een beetje weg, wel erg lekker dat hij Fuck The Hype, For The Girls, Bringing the Funk en uiteindelijk Dark Symphony draaide, wat wel een super afsluiter was!
Toen WMF begonnen heel even de intro gezien en toen met Davy en Falko even gaan zitten chillen bij de kluisjes, daarna tijdje bij Phrantic vooraan gestaan wat er ook echt goed op los ging zeg, heerlijk genoten daar.
Daarna weer even gechilld en toen naar Solutio & The I's gegaan, had ik onwijs veel zin in maar Falko haalde ons over om naar Radical Redemption te gaan, wat ik eerst wat minder zag zitten omdat ik Solutio & The I's behoorlijk hoog heb zitten en ze echt graag wou horen, maar gelukkig nog kapot hard op Immortal gegaan en toen naar Radical Redemption en wat daar gebeurde... godnondeju, dit had ik nog nooit meegemaakt

Ben helemaal achterin de zaal gaan staan met Davy en Falko Dus echt helemaal achterin het hoekje nog na de rechterachteringang zodat we alle ruimte hadden, en wat ben ik hier helemaal kapot op gegaan, hij draaide een hoop nummers (bijna alleen maar volgens mij) van zijn album, zijn album heb ik thuis nooit echt boeiend gevonden, maar wat is dat op een feest insane, ge-weldig, echt de man van de avond

! Uiteindelijk dus toch niet zo erg dat ik Solutio & The I's voor de helft heb moeten missen.
Daarna bij Prefix & Density gestaan, en die hebben mij echt aangenaam verrast zeg, weet er niet meer heel veel van maar was heeel hard!
En toen Theracords Live, nou echt totaal de plank misgeslagen van wat ik er van hem gehoord, ik heb in het begin paar nummers gehoord en de laatste track maar het kon me gewoon echt niet boeien, heb echter niks gehoord van Degos & Re-Done, denk dat ik dat wel een stuk vetter gevonden had met Dancing & Forsaken. En qua hardheid kwamen ze naar mijn mening ook gewoon niet over RR heen (Geld ook voor Zany)
En toen Crypsis, nou daar begin ik maar niet over, echt compleet uit mijn dak gegaan, hij kwam op gelijk niveau qua hardheid als RR, dus echt maximaal genoten, vooral die paar Hardcore tracks op het einde deden mij echt goed, niet zomaar van die simpele HC maar echt hele fijne!
Dus dit was mijn eerste feestje met Hardtraxx, beviel me onwijs goed! Nog een hoop nieuwe mensen leren kennen zoals Klos, Delange, El Mare, Patrickjeb, Jurheinen, Chukkels. Falko en vast nog wel meer.
Na afloop samen met Davy en Falko helemaal naar Eindhoven Centraal gelopen omdat we honger hadden

, heerlijke wandeling, deed me echt goed, toen bij de broodzaak eierkoeken gekocht die echt zoooo tering droog waren, niet te kanen