Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:43 

Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Nou niet iedereen stond achter jullie stil hoor,we hadden een mooi uitzicht vanaf onze plek haha :D

Helden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Daveytl schreef:
En trouwens, Ran-D - Inner Child is in totaal minstens 4 keer gedraaid.
Vaakst gedraaide track van de avond denk ik.

Nee, wat waren patter 1 en 2. Ik hoef die plaat meteen niet meer te horen in het eerst aankomend half jaar.

Pattern 1 heb ik zelf 2 keer gehoord, Pattern 2 één keer. Wie draaiden hem nog meer dan?
1 heb ik gehoord bij de set van Zany & B-Front en op het begin bij Crypsis als tooltje.
Pattern 2 was dacht ik Solutio & The I's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

Geloof dat Prefix & Density afsloten met Pattern 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:53 

Toch maar besloten verslagje te doen.

Na uurtje - 1,5 uur fietsen aangekomen bij Klokgebouw met T_Valentijn en Delt-A. Waren zo binnen (was goed geregeld) en konden dus makkelijk kluisje halen.
Muntjes gehaald en door naar de zaal.

Geck-o was lekker bezig met de opening en hier ging het al lekker los. Oude nummertjes met toch lekker hard :thumbup:.
Hierna was het de beurt aan B-front net zoals bij Geck-o toch een aantal oude nummertjes. Hierna kwam Zany het beukteam versterken en dat merkte je meteen.
Hardheid ging omhoog en kwam mijn favoriete plaat voorbij: Dikke vette bassplaat! :D Na deze even heel snel naar Tartaros gegaan en daar zat het gas er ook al flink op.

Adaro begon te draaien en was een mooi setje. Het accapella zingen met M-arijn en nog iemand op Sorrow was lachen! Vervolgens begon Digital Punk Live.
Genoten van die set, lekker hard met paar oude.

Tijd voor Phrantic in zaal 2. Zaal 2 bleek helaas omgebouwd te zijn tot sauna op wellnessresort Klokgebouw. Jammer en te warm! Phrantic draaide rauw (iets te rauw voor mij op die tijd) en ben even bij WMF gaan kijken. Oudere plaatjes kwamen voorbij en dat doet mij best deugd!
Solutio en The I's maakten hun opwachting in zaal 2 en die wou ik totaal niet missen! Pattern 2, Forsaken, Bitcrusher en wat al niet meer voor moois. (L) (L)

Theracords Live zou toch het hoogtepunt van de avond moeten worden. En dat waren ze! Met welgeteld 16-17 tracks met ik weet niet hoeveel vocals teasing en pure basslijnen :worship:.
Half uur lang alleen maar rammen! Was een genot om te zien en heb dus ook een half uur met een big smile los gegaan! :D

Hierna was het even stapje terug, alsof je op de snelweg je auto in z'n achteruit gooit. Zany begon lekker met Arise en daarna ergens Octavius Augustus (L). Halverwege de set naar de andere Fusion-held gegaan: TITAN!
Onze brede neger gooide het gas er weer op en draaide een mooie set. 2e x pattern 2 (das dan helemaal kapotmakerij) en daarna overschakelen naar hardcore. Time to raise the party, demolition en ander harde zooi.
Afsluiten met OH MY SUN :loving: (thera, waar was je?!)

Crypsis totaal niet gezien want zat er echt doorheen!

Loudness krijgt van mij een dikke 9!
++ Theracords Live
++ Titan
++ Geluid (zuiver en HARD)
+ show (indoorvuurwerk, vuur, lasers = mooi geheel samen)
+ Service aan de bar
+ Christian de waterservice

- Warmte in zaal 2
- 2x geluidsuitval (tijdens Geck-o (gehoord) en B-front (meegemaakt))
- Het waus-gehalte, het lijkt steeds erger te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:56 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Serieus heb jij niks beters te doen op een feest?? Je staat zeker alleen maar met je telefoon in je hand om de tracks op te schrijven. Serieus, get a life :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Had dan geen kaartje gekocht en die aan andere liefhebbers gegunt die wel losgaan...

Wat een fucking onzin dit. Ook al sta je de hele tijd stil, je kunt dan alsnog wel maximaal genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Black Sunrise schreef:
Serieus heb jij niks beters te doen op een feest?? Je staat zeker alleen maar met je telefoon in je hand om de tracks op te schrijven. Serieus, get a life :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Had dan geen kaartje gekocht en die aan andere liefhebbers gegunt die wel losgaan...

Wat een fucking onzin dit. Ook al sta je de hele tijd stil, je kunt dan alsnog wel maximaal genieten.

Nee man, je moet toch wel losgaan. Anders is het toch niks aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:01 

Donateur

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Black Sunrise schreef:

Nee man, je moet toch wel losgaan. Anders is het toch niks aan!

:P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Het was gruwelijk vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:42 

Donateur

Black Sunrise schreef:
MacMichael schreef:
Ik zeg toch ook dat ze er lekker uit ZIEN?

MacMichael schreef:
Digital Punk echt kut zo te zien.

Nee dat zeg je niet :P

HAHA. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Bij deze Davey en de rest nog een keer super bedankt dat we bij jullie mochten slapen vrijdag en me konden in de auto, toppers :D !!

Graag gedaan, jullie bedankt dat jullie gezellig mee kwamen feesten vrijdag & zaterdag :thumbsup:
Ik vond het een superleuk weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:44 

Hardtraxxer

Zoooo hier ook echt een topfeest gehad, was mijn eerste Loudness en zeker niet de laatste! Wist vantevoren niet echt wat ik van het klokgebouw moest verwachten maar wat een fijne locatie :love:

Chris Two schreef:

Wat een uitvinding was dat ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Mja was wel een leuk feestje ja

op zich

Henk-Jan schreef:
Banaanslak schreef:
Mja was wel een leuk feestje ja

op zich

best wel

Hardtraxx Addict

eindelijk ontwaakt. echt een vet feest gekend, ondanks mn fysieke beperking :P . Al vrij vroeg binnengekomen, de sets mee mogen maken geck-o, b-front, adaro deels, phrantic :worship: :worship: :worship: :worship: , S&I deels, P&D deels, theracords :loving: :loving: :loving: , titan & crypsis.

Phrantic & theracords allstars waren echt de helden van de avond, manmanman wat hard ging dat :loving: . toen titan hardcore ging draaien even crypsis bezocht, maar wat ik uiterst jammer vond dat na strike - gangstashit kwam, die kicks doen me pijn over m'n lichaam.

pluspunten:
- locatie & show etc
- theracords & Phrantic
- veel gezellig volk
- mastermovies immitatie van GiLL & Sainen, ga ze direct weer bekijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Hehe, ik heb genoeg mensen gelukkig gemaakt zie ik :P

Maar wat een feest was dit zeg! Dit was maximaal knallen en dan ook echt maximaal. En dan snap ik Davey wel dat hij even rustig aan moest doen, want dat moest ik ook na het eerste half uur van Zany. Zeker als je nog een terugreis hebt van 2 uur en de verantwoording hebt over 4 andere mensen.

Verder wat een geweldig feest, alle setjes waren gewoon echt gruwelijk vet! En ik snap niet dat mensen klagen over het geluid in zaal 2. Die vond ik juist beter dan in zaal 1. Perfect afgesteld en zeker vooraan was het niet te doen zonder oordopjes. Dit is dan ook het eerste feest sinds Syndicate dat ik blij ben dat ik oordopjes mee had. Ziekelijk gewoon.

Titan trouwens was enorm baas. Heerlijke hardcore, keihard beuken gewoon. Gewoon even een Partyraiser track ertussen gooien en afsluiten met Oh My Sun. Zoals Daan (dawasiknie) al tegen hem zei: het is hem (en ons) gegund!

Deze Loudness gaat de boeken in als de beste Loudness die er was. Met mijn PF waardering zit ik te twijfelen of ik nou 'zeer goed' of 'geweldig' als waardering zal geven, aangezien ik mijn standaard voor geweldig enorm heb aangescherpt. Maar kom op, als ik dit nagenoeg perfecte feest geen geweldig ga geven, welk feest dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:53 

Hardtraxx Addict

Zozo, wat een feest dit zeg, krankzinnig gewoon!
Mannen van de avond, B-Front, Radical Redemption, Solutio & The I's, Phrantic en Crypsis

Vooral B-Front was weer helemaal geweldig, die man stelt me nooit teleur, met heerlijke platen als Inner Creativity, Attention ( :worship: ), State Of Perfection, Night after Night (Zany Remix), Bitch en Distorted (B-Front Remix. Later nog even met hem op de foto geweest (Bedankt Falko :D )

Digital Punk was ook prima, maar toch had ik het idee dat hij niet echt heel hard draaide, als ik de tracklist zie toch een hele lekkere set maar live viel hij na B-Front een beetje weg, wel erg lekker dat hij Fuck The Hype, For The Girls, Bringing the Funk en uiteindelijk Dark Symphony draaide, wat wel een super afsluiter was!

Toen WMF begonnen heel even de intro gezien en toen met Davy en Falko even gaan zitten chillen bij de kluisjes, daarna tijdje bij Phrantic vooraan gestaan wat er ook echt goed op los ging zeg, heerlijk genoten daar.

Daarna weer even gechilld en toen naar Solutio & The I's gegaan, had ik onwijs veel zin in maar Falko haalde ons over om naar Radical Redemption te gaan, wat ik eerst wat minder zag zitten omdat ik Solutio & The I's behoorlijk hoog heb zitten en ze echt graag wou horen, maar gelukkig nog kapot hard op Immortal gegaan en toen naar Radical Redemption en wat daar gebeurde... godnondeju, dit had ik nog nooit meegemaakt :oh: Ben helemaal achterin de zaal gaan staan met Davy en Falko Dus echt helemaal achterin het hoekje nog na de rechterachteringang zodat we alle ruimte hadden, en wat ben ik hier helemaal kapot op gegaan, hij draaide een hoop nummers (bijna alleen maar volgens mij) van zijn album, zijn album heb ik thuis nooit echt boeiend gevonden, maar wat is dat op een feest insane, ge-weldig, echt de man van de avond :) ! Uiteindelijk dus toch niet zo erg dat ik Solutio & The I's voor de helft heb moeten missen.

Daarna bij Prefix & Density gestaan, en die hebben mij echt aangenaam verrast zeg, weet er niet meer heel veel van maar was heeel hard!

En toen Theracords Live, nou echt totaal de plank misgeslagen van wat ik er van hem gehoord, ik heb in het begin paar nummers gehoord en de laatste track maar het kon me gewoon echt niet boeien, heb echter niks gehoord van Degos & Re-Done, denk dat ik dat wel een stuk vetter gevonden had met Dancing & Forsaken. En qua hardheid kwamen ze naar mijn mening ook gewoon niet over RR heen (Geld ook voor Zany)

En toen Crypsis, nou daar begin ik maar niet over, echt compleet uit mijn dak gegaan, hij kwam op gelijk niveau qua hardheid als RR, dus echt maximaal genoten, vooral die paar Hardcore tracks op het einde deden mij echt goed, niet zomaar van die simpele HC maar echt hele fijne!

Dus dit was mijn eerste feestje met Hardtraxx, beviel me onwijs goed! Nog een hoop nieuwe mensen leren kennen zoals Klos, Delange, El Mare, Patrickjeb, Jurheinen, Chukkels. Falko en vast nog wel meer.

Na afloop samen met Davy en Falko helemaal naar Eindhoven Centraal gelopen omdat we honger hadden :P , heerlijke wandeling, deed me echt goed, toen bij de broodzaak eierkoeken gekocht die echt zoooo tering droog waren, niet te kanen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Dancing en Forsaken zaten er allebei in hoor >.<
En ook het aantal D&R platen was best veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Dancing is het meest gehoorde nummer van de avond voor mij. Heb hem 3 keer gehoord. Verder niet super veel platen dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:58 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:

Ik zeg ook niet dat ze er niet in zaten ik bedoel dat Theracords live me wel een stuk meer had kunnen boeien als ik dat stuk van D&R had gezien, juist omdat Dancing en Forsaken erin zaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Oja zie het, las even over dat zinnetje heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:05 

Hardtraxx Addict

die re-volt moet echt serieus leren mixen wat een aanfluiting wat dat kwa mix werk. Gelukkig maakte zijn track keuzen een hoop goed.

Pluspunten
- STASH :worship:
- B-Front & Zany 2x
- Solutio & The I's :drool:
- Prefix & Density
- Theracords live :loving:
- Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Man man, wat heb ik genoten! Locatie was top,stukken beter dan de Maassilo. Geluid was in beide zalen echt heel goed, dat was echt een dik pluspunt. Bij binnenkomst draaide Geck-O een aantal fijne platen zoals Guitars On Acid, Extreme Voice (Geck-O paap mashup) :loving: en nog een aantal dikke platen. Heb over het algemeen eigenlijk geen 1 slechte set gehoord. Ik keek erg uit naar Digital Paap, maar dat viel echt heel erg tegen, jammer is dat. Maar dat was de enige set die ik echt matig vond. Heb heel veel vette platen langs horen komen, Radio Alarm, In Your What, Imagine, Who Wants This 2 x, Inner Child 4 x, en de plaat van de avond: Mysterias :loving: En nog veel meer vette platen. Theracords Live was wel de set van het feest, non stop geweld op goed geluid, echt alleen maar genoten. Kortom een zeer geslaagd feest, kijk uit naar de volgende editie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Opende Crypsis trouwens met Pattern 1? Volgens mij wel. Vond sowieso wel dat Crypsis een waardige afsluitende act neerzette! :worship: Heel zooitje oude MiM platen, echt hulde.. Heb ik hem later ook nog verteld. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Opende Crypsis trouwens met Pattern 1? Volgens mij wel. Vond sowieso wel dat Crypsis een waardige afsluitende act neerzette! :worship: Heel zooitje oude MiM platen, echt hulde.. Heb ik hem later ook nog verteld. xd

Klopt ;) Vet wel, ook al draaide Bob & Zany tien minuten daarvoor ook :P Verder draaide Crypsis op een paar platen na dramatisch >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:32 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Na afloop samen met Davy en Falko helemaal naar Eindhoven Centraal gelopen omdat we honger hadden :P , heerlijke wandeling, deed me echt goed, toen bij de broodzaak eierkoeken gekocht die echt zoooo tering droog waren, niet te kanen :lol:

Sponskoeken :lol:

Wat was dit toch een machtig mooi feest :worship: Echt zwaar van genoten, jammer dat ik op het einde te moe was om te staan :sleep:

Falko en Richard bedankt voor dit prachtige feest ;)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten