Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:41 

teupie schreef:
Inderdaad redelijk veel mensen die behoorlijk aan 't knagen waren! Om iets over 1e kwam er een gozer door de zaal strompelen, viel constant om, wist niet meer waar die t zoeken moest... zonde

zonde? godse mooi xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:49 

Hardtraxx Addict

Zo. Dat was me het feestje wel zeg!
Na er ruim 4 uur te hebben over gedaan op de heenweg, waardoor we pas 1.15 binnen waren, heb ik me gruwelijk vermaakt!
Veel mensen leren kennen, beetje met Tartaros en Zany staan te praten en goeie setjes gehoord, ik heb genoten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Digital punk en adara waren wat mij betreft echt een drama.

22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front

Met afstand de beste sets.
Eigenlijk geen minpunten op dit feest behalve de patat bij de foodtent. Gadverdamme wat was die ranzig. Na 1 hap weg gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

(L) Theracords live (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest! (lang geleden dat ik een feest geweldig als beoordeling gaf op Partyflock)

Voor mij was Zany & B-Front (Niet te verwarren met B-Front & Zany) de beste set van de avond :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

HEERLIJK :worship: :worship: niet verwacht dat het ZO vet zou worden. Alleen maar dikke sets gehoord, alleen Digital Punk was vrij matig, was echt niet live of zo... Solutio & The I's weer de helden van de nacht. Enigste set met echt ALLEEN maar ramplaten. Intro was ook geniaal! 2e set van Zany & B-Front was ook erg lekker. Crypsis sloot erg lekker af, had er minder van verwacht.

Uitgebreid verslag komt later :thumbup: wel nog een paar nieuwe mensen gezien, tommetjeuh, pepepe en nog een paar volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:02 

Om 12 uur was de eerste EHBO actie al geregeld met uitzetting van persoon...

na 2 uur al zo ver zijn, nee dan ga je goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Sta jij altijd bij de EHBO post ofzo? :P

Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van mensen die vdk waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:06 

Hardtraxx Veteran

Eerst, Davy bedankt voor het bijhouden, ik kwam op heel veel namen niet en weet zo nu via toch welke nummers het waren :) .

Ik kwam binnen tijdens B-Front en een relaxte openen als Surge of Power gaat er altijd lekker in. Hele setje meegemaakt van Bob en toen kwam meneer de clown er even bij :)
Nummers die eruit schoten.
DJ Rob - Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix). :love:
Showtek - Save the Day (B-Front & Frequencerz Bootleg). :love:

Southstylers - Pounding Senses (Noisecontrollers & Zany Remix).. op in de intro na heb ik helaas niets meer mee. Ook kan ik de zany remix van nightafternight niet meer aanhoren omdat het origineel 10x beter is.

Daarna ben ik samen met Dennis (Djenz) naar Revolt gaan, qua looks een typische Belg :P en draaide eigenlijk prima.
Daarna was het tijd Phrantic, (L) alleen maar lof voor hem, hij heeft 2-3 mindere plaatjes gedraaid en kreeg met de platen ook niet het publiek mee, voor de rest, volgens mij mixte de kerel heerlijk en zijn tracklist was ook heerlijk. Geinig momentje, toen Road Warrior werd ingemixt werd iedereen gek maar ik vond die plaat echt gigantisch tegen vallen live. :(

Phrantic gaf het stokje over aan Solutio & The I's en die namen dat prima over, nondenu, en het geluid stond hard en zuiver. Openen met een edit van Just as en attack again en de sfeer zat erin :worship: (de sfeer was de gehele tijd heerlijk in zaal 2). Ik kan niet meer precies herinneren wat ze draaide, maar het was perfect voor mij. Ook New system gehoord en die overtrof echt alles, had niet verwacht dat die 'zo hard' zou gaan. Heerlijke plaat met kwaliteit.

Nieuwe helden in de aanmaak zijn Prefix en Density, wat onbekendere dingen voor mij maar uitschieters waren de oldies en met name Wash Radio alarm (zatox remix) echt kippenvel dat die werd gedraaid en klapte er ook flink op wat ik niet had verwacht. Daarna draaide ze nummers uit het 2007-2008 tijdperk wat voor mij echt genieten was.

Laatste half uurje nog Theracords gaan met verwachtingen die niet werden vervult. Vooral het eerste kwartier werd er veel te draag ingemixt. Degos en Redone zijn niet helemaal mijn ding dus past voor mij niet in het team. Nieuwe plaat van Gecko met de MJ vocals was heerlijk (plaatje heeft hij eergister afgemaakt vertelde hij mij). Gecko dropte how low can you go erop :love: en iemand gooide er done op? bijna iedereen stond stil, geweldig haha, niemand wist wat hij/.zij moest doen. Laatste kwartier was wel genieten! Tijd tikte af en hoopte nog wat There Stash erop gooide... threpassing kwam voorbij, DTHF en als laatste kwam Stash voorbij, ge-wel-dig :love:

Na Thera kwam Zany maar draaide gewoon prima, net heel denderend of speciaal. De DR platen waren echt genieten!

Daarna wou ik Titan zien dus ben ik met Hoeksemand en Djenz daarheen gaan en toen hadden de klojo's van het geluid iets gedaan waardoor het bijna niet aan te horen was op dat moment. Zonde want ik gunde de man een herkansing ivm defqon maar na 10 minuten gaf ik de hoop op en toen gooide mn benen/voeten ook roet in het eten.

Daarna Crypsis en had me geen idee wat hij zou doen, naja behalve dat hij zn eigen nummers ging draaiden. Al zn werk kwam voorbij en die nieuwe kicks van hem zijn echt pauper. Het ging allemaal langs me heen, het enige wat ik nog kon doen was stilstaan en gelukkig nog wel genieten van de muziek maar jezus wat stond het geluid hard, zelfs mijn met exinores in. Ik weet niet wat Crypsis de laatste 15 minuten draaide maar kan iemand me vertellen waar dat over ging xd

Geen zin een diepgaander verhaal neer te zetten.

+Geluid
+Oude nummers + nummers vanauit mijn tijd
+Tijd bij de barren/wc's
+aankleding, zowel zaal 1 als 2
+De rest qua plusjes komt nog wel

-Geluid zaal 2, geluid stond perfect en dan verknal je het bij Titan.
-Zijn er nog verdere minpunten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:08 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
adara

Dus zo heet zijn vrouw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
mrazura schreef:
adara

Dus zo heet zijn vrouw!

Oops nog niet helemaal wakker :P
Owja nog een ander minpuntje ik vond het geluid bij stage 2 ook best wel drama :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:12 

XtD schreef:
Chris Two schreef:

Sta jij altijd bij de EHBO post ofzo? :P

Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van mensen die vdk waren

stonden achterin, was bij de sigarettenkraam dat er wat gebeurde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:14 

Wel interessant ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Owja nog een ander minpuntje ik vond het geluid bij stage 2 ook best wel drama :$

Volgens mij zijn de meningen daar goed over verdeeld, ik vond het aardig goed, beter dan de vorige keer (Ook al is het niet moeilijk om slechter geluid te hebben dan toen..), maar ik hoorde een paar andere al zeggen dat ze het ook minder vonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:15 

Viel me wel op dat bij Theracords Live ongeveer de eerste 6 rijen compleet los ging en daarna iedereen stil stond..
Maar zo gigantisch uit mijn plaat gegaan! :yay:

En daarna nog even Pieter en Rik gesproken over toekomstige zaken.. Komt helemaal goed met hun! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:18 

Artiest

Nou niet iedereen stond achter jullie stil hoor,we hadden een mooi uitzicht vanaf onze plek haha :D

Hier onze setlist:

Theracords LIVE @ Loudness, Klokgebouw Eindhoven 21-04-2012

01. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
02. Geck-o - How Low Can You Go
03. Geck-o - Space Jam (Live Mix)
04. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
05. Degos & Re-Done - Dancing
06. Degos & Re-Done - Forsaken
07. Degos & Re-Done - Outside The Box (Live Mix)
08. Degos & Re-Done - Yes We Know
09. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face (Live Mix)
10. Dj Thera vs Catatonic Overload - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
11. Geck-o vs Thera - Trespassing (Live Mix)
12. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)

Vocals:
Geck-o - Bingo!
Geck-o - I Eat Woofers
Geck-o - Dancing Machine
Geck-o - Give Me Some Heat
Dj Thera vs Geck-o - Ding Dong
Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
Degos & Re-Done - Outside The Box

Kick FX:
Geck-o vs Thera - Trespassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Trouwens Thera, zet je 'chauffeur' zijn foto's ook op een site ofzo? Wil wel is weten hoe die foto is geworden toen hij hem 'ineens' nam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Midden in zaal 2 vond ik het geluid ontzettend goed, heerlijk zuiver, de hele verhouding hoge/lage tonen was imo perfect afgesteld. Helaas ging er wel rond een uur of 4 ofzo het geluid wat zachter, maar wel nog steeds zuiver.

De drukte vond ik in het begin, vooral zaal 1 echt strondvervelend, nog erger dan het in de Matrixx is -.- Dus ben toen maar naar de zijkant verhuisd. Daarna in zaal 2 was het prima te doen. Aardig wat ruimte om flink gas te geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:21 

Artiest

patrickjeb schreef:
Trouwens Thera, zet je 'chauffeur' zijn foto's ook op een site ofzo? Wil wel is weten hoe die foto is geworden toen hij hem 'ineens' nam :D

Die zet ik altijd op mn facebook profiel ;) vaak wel na grondige filtering/censuur etc xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:23 

Hardtraxxer

En ik steeds maar afvragen wat men leuk vind aan Theracords......

Nou ik ben om, zieke set. Heb het Theracords virus ook te pakken denk ik. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Eerst, Davey bedankt voor het bijhouden, ik kwam op heel veel namen niet en weet zo nu via toch welke nummers het waren :) .

Graag gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

Dit vond ik overigens de beste Loudness na die van december 2010 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

Juggernaut schreef:
En ik steeds maar afvragen wat men leuk vind aan Theracords......

Nou ik ben om, zieke set. Heb het Theracords virus ook te pakken denk ik. -.-

Ha precies t zelfde hier! Wat ging dat lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Hoezee, ik leef ook weer ^^
Ga niet inhoudelijk in op de sets aangezien iedereen dat al heeft gedaan :P
Maar wat was dit godverdomme lekker! WAT een avond, echt van begin tot eind genoten met een big smile op men bakkes :D Enigste minpunt was toch wel Digital Punk, wat een slechte set was dat. Hij draaide gewoon Live en dan gaat ie een Zatox Remix draaien? :lol: En de MC was vgm echt trots dat hij er stond.
THIS IS HIS FIRST TIME EVER! EVER PEOPLE! THE FIRST TIME EVER! HERE ON LOUDNESS! FIRST TIME EVER! :lol:

+punten:
+++++++++++++: Banaanslak zijn puist
+++++: Thera - Stash :oh: :worship: (sws die hele set)
++++: 2e keer B-front en Zany
+++: Solutio & The I's

-punten:
-- Drukte op sommige moment, was echt niet tof. Ben gewoon verder naar achteren gegaan zodat ik wat meer ruimte had
-- De hitte in zaal 2, ik heb het echt zo snel warm. Dus hier ging ik helemaal stuk

Uiteindelijk echt een episch weekend achter de rug! :worship:
Bedankt: Daveytl, Janus, Mr.Lellebel, Henk-Jan, Mandy, Wootum! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En trouwens, Ran-D - Inner Child is in totaal minstens 4 keer gedraaid.
Vaakst gedraaide track van de avond denk ik.

Nee, wat waren patter 1 en 2. Ik hoef die plaat meteen niet meer te horen in het eerst aankomend half jaar.
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten