Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

21. ID - ID bij zany/b-front was Atmos-fear/Psychiatric Ass Mashup :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen enkele slechte set gehoord, alleen Digital Punk was niet echt mijn ding.
Man, wat werd er super gedraaid :woot:

Die intro van Solutio & The I's :worship: Melodie van MMA met vocals van Just as Easy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Serieus heb jij niks beters te doen op een feest?? Je staat zeker alleen maar met je telefoon in je hand om de tracks op te schrijven. Serieus, get a life :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Had dan geen kaartje gekocht en die aan andere liefhebbers gegunt die wel losgaan...


Davey gaat normaal gesproken maximaal op feesten, beetje voorbarige reactie dus. Op Incarnation deed hij ook weinig, zal wel zijn redenen hebben ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los ;)

Van wat ik vaker gezien heb misschien ook niet :P
Maar goed, ieder z'n eigen ding, alleen 99,9% gaat naar een feest om los te gaan ipv naar ze telefoon te staren. Als jij die 0,1% wil zijn, be my guest, zeg alleen dat ik het superzonde vind...
Ieder z'n eigen ding dus, ik ben niet boos ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Móet me naam als 24/7 spammer wel waar maken natuurlijk.

Wat heb je gemist dusver:
2x pattern 2
Een lekkere set van bfront met aantal oldies
Digital punk live was erg goed!


Theracords live ging echt helemaal nergens meer over..

What the dat was dat kapot maken x 5772926636!
Een half uur non stop raggen, knallen, beuken....
Set v.d avond... Bedankt theracords! :worship:



En nu Titan die snoeihard opent



amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
roberttt schreef:
Nou heb ik 1 vraag..

WAAROM?
xd

Omdat ik het leuk vind om te doen, en zo kan ik andere mensen ook nog een impressie geven van de gedraaide sets. Kost ook heel weinig moeite, dus waarom niet?



Heb er geen problemen mee, vroeg me alleen af waarom :p Boeit mij niet wat iemand doet op een feest, al staat die hele avond stil naar het plafond te staren of met ze mobiel.. Boeiee :woot:

Maar hoe waren de italianen? Hoorde dat ze het Qlimax anthem hadden gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HEEEEEEL dik feestje!

Klokgebouw, wat een locatie! Zo dik..

Eigenlijk waren alle sets die ik heb meegemaakt lekker, vooral die van zany & crypsis vond ik heel fijn!

En mensen die op trappen gaan zitten moeten echt een ander plekkie gaan zoeken, wat irritant zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
roberttt schreef:
Nou heb ik 1 vraag..

WAAROM?
xd

Omdat ik het leuk vind om te doen, en zo kan ik andere mensen ook nog een impressie geven van de gedraaide sets. Kost ook heel weinig moeite, dus waarom niet?



Heb er geen problemen mee, vroeg me alleen af waarom :p Boeit mij niet wat iemand doet op een feest, al staat die hele avond stil naar het plafond te staren of met ze mobiel.. Boeiee :woot:

Maar hoe waren de italianen? Hoorde dat ze het Qlimax anthem hadden gedraaid xd


Die kwam voorbij met wild motherfuckers ja. Hardbass anthem ook van vorig jaar. Ach ik vond het wel vermakelijk hoor. Geen italiaan gezien. Wel een groep Finnen die speakers hadden geregeld. Zo'n Fin had een hele speaker erin gegooid :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Die stond erbij hahahaha. Maar was wel goed volk, stond ook gewoon hele tijd mee te stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Daveytl schreef:
Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los ;)

Van wat ik vaker gezien heb misschien ook niet :P
Maar goed, ieder z'n eigen ding, alleen 99,9% gaat naar een feest om los te gaan ipv naar ze telefoon te staren. Als jij die 0,1% wil zijn, be my guest, zeg alleen dat ik het superzonde vind...

Ik moet er ook nog rekening mee houden dat ik nog 1,5 á 2 uur terug moet rijden, en dan kan ik het niet maken om de hele tijd vol gas te gaan, aangezien ik dan waarschijnlijk heel vermoeid ben en mij dus minder goed kan concentreren op de weg.
En ik heb echt niet non-stop naar mijn mobiel gestaard. Om de 5 minuten ff 10 seconden tijdens een break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Black Sunrise schreef:
Daveytl schreef:
Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los ;)

Van wat ik vaker gezien heb misschien ook niet :P
Maar goed, ieder z'n eigen ding, alleen 99,9% gaat naar een feest om los te gaan ipv naar ze telefoon te staren. Als jij die 0,1% wil zijn, be my guest, zeg alleen dat ik het superzonde vind...

Ik moet er ook nog rekening mee houden dat ik nog 1,5 á 2 uur terug moet rijden, en dan kan ik het niet maken om de hele tijd vol gas te gaan, aangezien ik dan waarschijnlijk heel vermoeid ben en mij dus minder goed kan concentreren op de weg.
En ik heb echt niet non-stop naar mijn mobiel gestaard. Om de 5 minuten ff 10 seconden tijdens een break.


Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Doe lekker waar je zin in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

superrr vet ^^
phrantic had idd een heldensetje en offcourse theracords live: geweld!

verder lekker lopen socializen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Doe lekker waar je zin in hebt.

Ik vroeg het mijzelf ook al af waarom ik me verantwoordde :P Maar ja, nu kan hij zich misschien inleven in mijn situatie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kettingzaag schreef:
Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Doe lekker waar je zin in hebt.

Ik vroeg het mijzelf ook al af waarom ik me verantwoordde :P Maar ja, nu kan hij zich misschien inleven in mijn situatie xd


Sowieso boeit het toch niet als je veel stil staat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:04 
 
Hardtraxxer

Man man, wat een feest :woot: . Werden alleen maar zieke sets gedraaid, sfeer + locatie was super. En ik heb nog nooit een feest meegemaakt waar ik zoveel ruimte had. Je stond gewoon in het midden een beetje vooraan en je had alle ruimte van de wereld om maximaal los te gaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:12 
 

Theracords aanvulling:
Vocals van doggy style, ik dacht bingo
Verder heleboel industrial sound

Pff 1.5 uur terug gefietst na feest.. was niet te doen
Net wel heerlijk geslapen

Was echt super feestje alleen was het na theracords live echt gas terug nemen
En man, Titan, lekker setje! Hardcore erin.. en die vent had er zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
nu kan hij zich misschien inleven in mijn situatie xd

Ik zei ook niet dat je fout bezig was, alleen het komt op mij over net als een meisje die telkens der blackberry pakt als er ook maar even een stilte valt of niks te doen is en daar heb ik zo'n schijthekel aan :P
Maar goed, zolang je het maar leuk hebt gehad toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest :worship:

De opening van Geck-O was heerlijk om mee te beginnen, B-Front was ook weer genieten en toen Zany erbij kwam, gelijk Pounding Senses NC & Zany remix erop :loving: Adaro was wel leuk op enkele tracks na (En mijn beide requests werden gedraaid, Inner Child en Sorrow :worship: ) Vervolgens wat gegeten en de laatste helft van DP live meegekregen, was aangenaam verrast, want de wat hardere tracks van hem kwamen vooral voorbij :) Phrantic was ook zeker niet verkeerd en bij Solutio & The I's heb ik me ook meer dan goed vermaakt. Toen ik even naar de WC's liep van de 1e zaal, hoorde ik dat WMF een early track draaide en vervolgens Scary Track :D Theracords Live, ik zei het al tegen Pieter, maar wat-een-liveset :worship: :worship: :worship: Het getease met de vocals, de edit's, het geweld, het was gewoon genieten :worship: Het 1e half uur van Zany was ook super dik (En Davey, hij draaide 'Willen Gullie Stampen' ipv 'Willen Gullie Bass' :P), toen had Nolz ook nog even m'n mobiel gepakt dus vanaf daar zijn Octavius Augustus en Willen Gullie Stampen gefilmd :D Vervolgens naar Titan, hij draaide aardig goed, alleen het pakte me niet 100% meer, maar toen Necropsy kwam, man wat is die track vet live :loving: Heel toevallig was net daarvoor het geluid iets harder gedraaid, dus dat kwam meer dan goed uit. Het laatste half uur van Crypsis nog meegemaakt en hij draaide niet heel slecht (Vooral iets oudere MiM), alleen hij draaide 10 minuten voor tijd een hardcore track, vervolgens een HS track (Dus een stukje terugschakelen) en toen een hardcore remix van Torture.

+ Punten
+++ Theracords Live
+++ Zany (Eerste half uur)
++ Geck-O
+ Wachtijden bij eten/drinken (Toen ik wat te eten ging halen, werd me 3 keer gevraagd wat ik wou hebben, binnen 15 seconde :lol:)

- Punten
- Warmte, het werd steeds erger, in beide zalen
- Een half uur HC bij Titan, vind het een beetje jammer dat hij met HC afsluit, liever gewoon Hardstyle als afsluiter, maargoed, dat is smaak :)

Al met al een heeeeeeeel dik feestje, de beste Loudness editie voor mij (Heb de editie van 2010 niet meegemaakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:22 
 

Binnenkort nog een verzoek sturen naar tatanka voor nieuwe track... Geweldige gasten die tat en zat!
Hamburger lol, italian gesture en gewauwel...en de snipers van tatanka

Heb zatox half overgehaald om hier ooit een q&a te doen, maar dat zien we dan wel

Wat een gasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En trouwens, Ran-D - Inner Child is in totaal minstens 4 keer gedraaid.
Vaakst gedraaide track van de avond denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:26 
 

Mja was wel een leuk feestje ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:35 
 

ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
met name de mensen op ed achtergrond hier: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
met name de mensen op ed achtergrond hier: :lol: :lol: :lol: :lol:



Inderdaad redelijk veel mensen die behoorlijk aan 't knagen waren! Om iets over 1e kwam er een gozer door de zaal strompelen, viel constant om, wist niet meer waar die t zoeken moest... zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:38 
 

teupie schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
met name de mensen op ed achtergrond hier: :lol: :lol: :lol: :lol:



Inderdaad redelijk veel mensen die behoorlijk aan 't knagen waren! Om iets over 1e kwam er een gozer door de zaal strompelen, viel constant om, wist niet meer waar die t zoeken moest... zonde

Ik vond het 'van de wereld' gehalte best wel meevallen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godver die setjes zien er donders lekker uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
teupie schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
met name de mensen op ed achtergrond hier: :lol: :lol: :lol: :lol:



Inderdaad redelijk veel mensen die behoorlijk aan 't knagen waren! Om iets over 1e kwam er een gozer door de zaal strompelen, viel constant om, wist niet meer waar die t zoeken moest... zonde

Ik vond het 'van de wereld' gehalte best wel meevallen eigenlijk.


dat zei ik ook niet he... :list: Veel mensen aan t knagen, niet compleet van de kaart ;)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten