Wat een feest
De opening van Geck-O was heerlijk om mee te beginnen, B-Front was ook weer genieten en toen Zany erbij kwam, gelijk Pounding Senses NC & Zany remix erop

Adaro was wel leuk op enkele tracks na (En mijn beide requests werden gedraaid, Inner Child en Sorrow

) Vervolgens wat gegeten en de laatste helft van DP live meegekregen, was aangenaam verrast, want de wat hardere tracks van hem kwamen vooral voorbij

Phrantic was ook zeker niet verkeerd en bij Solutio & The I's heb ik me ook meer dan goed vermaakt. Toen ik even naar de WC's liep van de 1e zaal, hoorde ik dat WMF een early track draaide en vervolgens Scary Track

Theracords Live, ik zei het al tegen Pieter, maar wat-een-liveset

Het getease met de vocals, de edit's, het geweld, het was gewoon genieten

Het 1e half uur van Zany was ook super dik (En Davey, hij draaide 'Willen Gullie Stampen' ipv 'Willen Gullie Bass'

), toen had Nolz ook nog even m'n mobiel gepakt dus vanaf daar zijn Octavius Augustus en Willen Gullie Stampen gefilmd

Vervolgens naar Titan, hij draaide aardig goed, alleen het pakte me niet 100% meer, maar toen Necropsy kwam, man wat is die track vet live

Heel toevallig was net daarvoor het geluid iets harder gedraaid, dus dat kwam meer dan goed uit. Het laatste half uur van Crypsis nog meegemaakt en hij draaide niet heel slecht (Vooral iets oudere MiM), alleen hij draaide 10 minuten voor tijd een hardcore track, vervolgens een HS track (Dus een stukje terugschakelen) en toen een hardcore remix van Torture.
+ Punten
+++ Theracords Live
+++ Zany (Eerste half uur)
++ Geck-O
+ Wachtijden bij eten/drinken (Toen ik wat te eten ging halen, werd me 3 keer gevraagd wat ik wou hebben, binnen 15 seconde

)
- Punten
- Warmte, het werd steeds erger, in beide zalen
- Een half uur HC bij Titan, vind het een beetje jammer dat hij met HC afsluit, liever gewoon Hardstyle als afsluiter, maargoed, dat is smaak

Al met al een heeeeeeeel dik feestje, de beste Loudness editie voor mij (Heb de editie van 2010 niet meegemaakt)