Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
stefaneke schreef:
Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...


Boehoehoe

Hoe


Hoehoe

Jonge, je moet toch gewoon overal op los gaan? :/ Wat maakt het nou uit of het een kut nummer is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan staat altijd stil :aww: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoehoe

Jonge, je moet toch gewoon overal op los gaan? :/ Wat maakt het nou uit of het een kut nummer is of niet.[/quote]
Ik heb jou anders nog nooit los zien gaan dus jij moet niks zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nando schreef:
Jonge, je moet toch gewoon overal op los gaan? :/ Wat maakt het nou uit of het een kut nummer is of niet.

Ik heb jou anders nog nooit los zien gaan dus jij moet niks zeggen.

Doet nando ook helemaal niet aan hij loopt alleen mensen aan te sporen tot los gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:54 
 

Nando schreef:
Dakpan schreef:
stefaneke schreef:
Dwaas, om zo'n reden stil gaan staan...


Boehoehoe

Hoe


Hoehoe

Jonge, je moet toch gewoon overal op los gaan? :/ Wat maakt het nou uit of het een kut nummer is of niet.

Hahahaha
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten