Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 21 april 2012
22:00 - 07:00
Klokgebouw, Eindhoven
https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html

Timetable
Stage 001
22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front
00:30 – 01:30 Adaro
01:30 – 02:00 Digital Punk Live
02:00 – 03:30 Zatox & Tatanka pres. Wild Motherfuckers
03:30 – 04:30 Radical Redemption
04:30 – 05:00 Theracords Live
05:00 – 06:00 Zany
06:00 – 07:00 Crypsis
MC Nolz

Stage 002
22:00 – 23:00 Ironite
23:00 – 00:30 Tartaros
00:30 – 02:00 Re-volt
02:00 – 03:00 Phrantic
03:00 – 04:00 Solutio & The I's
04:00 – 05:30 Prefix & Density
05:30 – 06:30 Titan
MC Axys


Loudness in Eindhoven! :worship: :clap: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

This is real? Ik wil hier wel heen, word ik mooi in de loop van de nacht jarig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is dat voor locatie dan? Nog nooit van gehoord.
Wel chill dat het tot 7 uur is :woot:

Grote optie uiteraard, de laatste 2 edities zijn me uitstekend bevallen ondanks het kutgeluid in zaal 2 en het feit dat sommige DJ's zich niet bepaald aan het concept kunnen houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppa! 2 uur dichterbij! Afgelopen Loudness was echt enorm vet! 100% aanwezig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jah, reistijd.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow! Klokgebouw is echt een flink stuk groter dan de Maassilo. Knap dat zo'n event zo gauw uitgroeit tot iets groots!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wow.. oké.. Geen maassilo meer :( :(

Als het geluid maar goed is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:48 
 
Hardtraxxer

Maassilo :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

Klokgebouw beetje chille locatie? Vond de Maassilo wel heel erg vet moet ik zeggen. Paste precies bij het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Maassilo :cry: :cry: :cry:


Ja :( :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo snel mogelijk vervanging regelen voor tennis. Al wist ik stiekem al wel dat het op 21 april zou zijn, zeker weten doe je het nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:55 
 

PierrePruuk schreef:
Klokgebouw beetje chille locatie? Vond de Maassilo wel heel erg vet moet ik zeggen. Paste precies bij het concept.


Precies bij het concept, maar het geluid daar.... =_=
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

Geluid in area 1 was echt wel goed, en area 2 heb ik ook vrij weinig over te klagen gehad eerlijk gezegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Area 1 was gewoon heel goed te doen :D Area 2 was gewoon niet te doen, kreeg er echt serieus een nare buik van, van die bass. Ging nergens over. Maar tijdens D&R was dat al stukken beter, ligt waarschijnlijk ook aan de tracks want Theracords tracks zitten gewoon beter in elkaar :) Ben wel benieuwd naar deze locatie, het is alleen niet dichterbij geworden ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:20 
 
Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Klokgebouw beetje chille locatie? Vond de Maassilo wel heel erg vet moet ik zeggen. Paste precies bij het concept.

Een keer geweest. Is ook inderdaad wel een goeie locatie voor Loudness. 2 Zalen is er mogelijk.

Voor mij is dit mega gunstig, het wordt zo wel een thuisfeest. Half uurke fietsen en ik ben er :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:26 
 

Aanwezig, maakt niet uit welke Line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WHAAAA-AAAAANWEZIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi! Halfuurtje reizen en ik ben er :). Sowieso aanwezig dus! En t duurt ook nog eens tot 7! Enige nadeel is:

Speelronde 20 (22-04-2011):

SJVV 4 - Someren 8 @ 10.00

Godverdegodver, kan ik in 1 keer door :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Geluid in area 1 was echt wel goed, en area 2 heb ik ook vrij weinig over te klagen gehad eerlijk gezegd..

Jij hebt niet kunnen klagen over het geluid in Area 2 tijdens de laatste loudness? WTF :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een klein uurtje reizen voor me, met een leuke lineup ben ik aanwezig :)
Denk dat bij Hard Bass de lineup wel bekend word
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke locatie en in de achtertuin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:44 
 

Dacht dat mijn toetsweek 2 weken na Masters is, moet ik ff goedkijken.. dus deze zit dus in the pocket
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer geen Maassilo, maar wel lekker dichterbij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:46 
 
Hardtraxx Newbie

J9_ schreef:
Maassilo :cry: :cry: :cry:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:59 
 

Jeroen_n schreef:
Jammer geen Maassilo, maar wel lekker dichterbij ^^

Neem jij andere Jeroen mee? :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten