Goed, ook maar eens verslagje bouwen.
Geck-o was erg vet moet ik zeggen. Heerlijke early. Alleen jammer dat het geluid nog niet heel hard stond. Ook even bij Ironite gaan kijken maar dat viel wat tegen. Mixen was aardig brak.
Van B-Front had ik zeer hoge verwachtingen na zijn zieke set op de vorige Loudness. Kan me niet alles meer herinneren, maar ik heb me prima vermaakt. Toch vond ik het toch ietwat tegenvallen, maar dat kwam denk ik door mijn torenhoge verwachtingen nav de vorige Loudness. Hij draaide weinig tot geen oude platen wat die set nou juist zo vet maakte. Maargoed, prima vermaakt dus.
Hierna was het tijd voor Adaro. Keek ik erg naar uit. Adaro is een van de weinige dj's die me echt nog nooit teleurgesteld heeft qua sets (zelfs B-Front heeft dat wel eens gedaan). Hij draaide erg lekker. Die nieuwe plaat van hem klonk heel erg vet (die met die '12 inch' vocals of zo). Naderhand nog even aan hem gevraagd, en hij wist nog niet of hij er een mashup, remix, bootleg of weet ik veel wat van ging maken

. Enige jammere in deze set was dat ik een op zichzelf staand feest hield toen hij Bitcrusher remix erin mixte, maar dat hij hem vervolgens niet meer mocht draaien omdat Digital Punk op moest

. Enige smetje op een erg vette set.
Digital Punk live had ik hele hoge verwachtingen van. Ik heb Digital Punk namelijk hoog staan als artiest. Helaas was deze set echt heel matig. Hij postte filmpjes op Twitter met die padkontrol, dus ik dacht dat het 'live' aspect wel goed zou komen. Niets is minder waar. Ik had het idee dat ik naar 1 grote vooropgenomen zooi zat te luisteren. Ook totaal geen samples of zo gebruikt. Heel erg jammer. Tracklist was wel in orde moet ik zeggen. Anthem is gewoon een vette plaat en Death Sentence en (vooral) Dark Symphony zijn dat ook.
Goed, toen was het dus 02:00. Had gepland om dan even pauze te houden en wat in area 2 rond te gaan waggelen. Dus even wat te vreten gehaald (uiteindelijk 4 broodjes kroket gehad :')) en maar eens bij Phrantic gaan kijken. Draaide erg goed moet ik zeggen. Paar vette, oudere platen langs horen komen. Who Wants This is sowieso +1.
Na Phrantic was het tijd voor de enige act die ik MOEST zien: Solutio & The I's! Verwachtingen ruimschoots ingelost en zelfs dik overtroffen. Een set met enkel en alleen GRUWELIJKE tracks. Dat heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Grappige intro, daarna meteen The Cry erop (op 1 na favoriete plaat van 2011) en ze hielden het gaspedaal flink ingedrukt met The House of Wax er meteen achteraan. Verder nog Temptation, Inner Child, de overheerlijke Immortal, Annihilating, New System, Forsaken en weet ik veel wat gehoord. Totale waanzin. Ook zaten er een paar mooie mid-intro mixjes in, geeft de set extra glans. Dit was voor mij de set van de avond aangezien ik al verwachtte dat er niks meer overheen ging komen.
Na S&I nog maar even gaan eten om mijn leeggestampte benen van wat calorieën te voorzien. Eventjes bij Radical Redemption gaan kijken. Wel leuk, niet meer dan dat. Ik heb persoonlijk niet heel veel met Theracords, dus ik had eigenlijk geen echte verwachtingen bij hun set. Gewoon op je af laten komen. Het beviel goed moet ik zeggen. Begon een beetje gezapig maar er werd al snel hard geragd

. Outside the Box is sowieso geniaal.
En toen was het tijd voor held #000001. ZANY!

. De Zany Fanboy Associatie was bijeen, en hoewel Zany eigenlijk niet eens zo héél gruwelijk draaide was het toch gewoon weer geniaal omdat hij gewoon een held is. Octavius Augustus was wel even een hoogtepuntje. Kortom: genoten.
Nu wilde ik even bij Titan gaan kijken omdat ik van Crypsis toch niet zo heel veel verwachtte. Toen ik binnenkwam werd al meteen Necropsy gedraaid waarna het over ging op hardcore. Totaal geen zin in, dus toen nog maar even een versnapering gehaald en weer terug naar voor in zaal 1. Crypsis draaide ERG lekker, kan me niet meer precies herinneren wat maar ik weet wel dat ik het erg vet vond. Uiteindelijk ging het over op industrial of zo, kon het niet echt plaatsen maar het ging snoeihard. Tussen de industrial door nog even Torture op 160 bpm of zo. Heerlijk.
Conclusie: geniaal feest met prachtige mensen (heenreis met 25 man halve trein geclaimd), lekker geluid en dikke sets. Alle ingrediënten voor een topfeest dus. Locatie was ook mooi. Goed te bereiken en erg praktisch vanbinnen. Op partyflock een 'geweldig' gegeven!
Nog maar even op een rij dan:
Pluspunten:
+++ Solutio & The I's
+ Zany
+ Geluid
+ Zany
+ Adaro
+ Gezellig
+ Locatie
+ Eten was wel lekker
+ Barren en zo ook prima geregeld
+ Mooie vrouwen