Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze wil ik de koekenbakker bedanken die mijn trein bestuurde. 'Vergeten' te stoppen bij Boxtel en vervolgens geen excuses aanbieden. Eruit gooien die lapzwans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:46 
 

p-stylez schreef:
Jij met je mooie bril ahhaha

Piraat g1ll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit feest was zoveel beter dan andere binnenfeestjes van dit en vorig jaar. :bomb: :thumbup: Zometeen slapen want heb nog niet geslapen zowat sinds gisterochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

Damn zit op verkeerde account van Melanie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite

Zo te zien flink wat gemist maar was van te voren te verwachten! In december ben ik er bij hoor dan ben ik eindelijk 18 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo nu met mijn eigen account :P

Ritsurt schreef:
Nice!

Heeft iemand een tracklist van set van S&I's :) ?


Nou goed, heb even nagedacht en tracklistje samen gesteld voor zover ik nog weet :P


Solutio & The I's @ Loudness 21-04-2012

01. Solutio & The I's - Loudness Intro Tool
02. Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
03. Adaro & MC Renegade - The House of Wax
04. The R3bels - Temptation
05. DJ Thera - Disturbia (The R3belz Remix)sA
06. Ran-D - Innerchild
07. The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
08. Solutio & The I's - Immortal
09. Degos & Re-Done - Forsaken
10. Sasha F - New System
11. Solutio & The I's - Necromancy
12. Zany & Beholder - Annihilating
13. The Beholder & Zany - To Protect & Serve
14. Solutio & The I's - Cruelty
15. Degos & Re-Done - Outside The Box
16. The R3belz - Pattern 2
17. Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
18. Solutio & The I's - 2.17
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu die TL van Phrantic nog. Dat is voor mij de winnaar van deze Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Bij deze wil ik de koekenbakker bedanken die mijn trein bestuurde. 'Vergeten' te stoppen bij Boxtel en vervolgens geen excuses aanbieden. Eruit gooien die lapzwans.

Dit is niet het NS forum :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nu die TL van Phrantic nog. Dat is voor mij de winnaar van deze Loudness.

Dinsdag de Theracords Radio Show luisteren :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Solutio schreef:
Zo nu met mijn eigen account :P

Ritsurt schreef:
Nice!

Heeft iemand een tracklist van set van S&I's :) ?


Nou goed, heb even nagedacht en tracklistje samen gesteld voor zover ik nog weet :P


Solutio & The I's @ Loudness 21-04-2012

01. Solutio & The I's - Loudness Intro Tool
02. Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
03. Adaro & MC Renegade - The House of Wax
04. The R3bels - Temptation
05. DJ Thera - Disturbia (The R3belz Remix)sA
06. Ran-D - Innerchild
07. The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
08. Solutio & The I's - Immortal
09. Degos & Re-Done - Forsaken
10. Sasha F - New System
11. Solutio & The I's - Necromancy
12. Zany & Beholder - Annihilating
13. The Beholder & Zany - To Protect & Serve
14. Solutio & The I's - Cruelty
15. Degos & Re-Done - Outside The Box
16. The R3belz - Pattern 2
17. Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
18. Solutio & The I's - 2.17


Thanks! Ben ik toch nog 8 straks bij jullie gebleven, leek meer op 5 minuten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Dakpan schreef:
Nu die TL van Phrantic nog. Dat is voor mij de winnaar van deze Loudness.

Dinsdag de Theracords Radio Show luisteren :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:


Re-Run? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:25 
 

Dakpan schreef:
Bij deze wil ik de koekenbakker bedanken die mijn trein bestuurde. 'Vergeten' te stoppen bij Boxtel en vervolgens geen excuses aanbieden. Eruit gooien die lapzwans.

Lol dakkie.

Gangsterdwerg en ik stonden op t station een kwartier lang melig en kut te doen, kijk ik naast me staat onze dakpan opeens naast ons. Al een kwartier blijkbaar, mooie gesprekken gevoerd. "daar hebben we de zusjes weer." Ben vereerd dat ik op zijn laatste feestje ongeveer ben geweest :p Anyway je praat poep over Boxtel, aangezien we in dezelfde trein zaten en we een maatje van ons hebben laten uitstappen in Boxtel. Dus...ja.

Anyway, dol feest gehad! Bijna geen slechte set gehoord. Digital punk was alleen echt een aanfluiting. De Fuck girls for the hype mashup en de break edit van de bringing the funk was het enige nieuwe. Daarbij werd er niks geteast, langdradig gemixt en ook niet zijn beste platen gedraaid. Waar waren awake, elements, rock the party? Plusjes waren dan the virus spreads en dark symphony. Meer dan ook niet :/
Verder me ook echt prima vermaakt tijdens WMF!! AKT, skeleton, proud to be loud, scary track, motherland straight to da beat mashup, wildest, how much can you take, rawstyle en ook nog wat standaard spul als my life, fuck you up, psycho, pattern 2, en een hardcore track. Was gewoon echt prima hoor! Lekker pitchpicks boksen. Verder waren de sets van zany en bfront gewoon twee keer vet. Echt dik strak mixwerk ook- veel bassswitches teasjes en niet brainless doormixen. Radical redemption was kut al waren be amazed en ctrlaltdel wel tof. Crypsis was zowaar ook vet omdat alle meuk van RR al was gedraaid! Hij opende met een mashup van pattern1 en een crossbreed iets, dat had ie voorbereid dus vandaar dat ie m toch draaide. Vervolgens struggle for existance, Place of terror, nackt, strike, test2.0 remix, gangsta shit, dont move remix en furious! Gewoon prima zagen. Wel ietsje eerder vertrokken om de trein te halen.

We wilden eigen solutio and the i's zien maar t was echt te warm. Zaal twee vervolgens ook niet meer ingeweest.

Anyway, dik feest! Was gezellig :) Nu nog hopen dat Zatox me niet een stomp geeft door m'n grap, hij keek echt niet vrolijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
DjThera schreef:
Dakpan schreef:
Nu die TL van Phrantic nog. Dat is voor mij de winnaar van deze Loudness.

Dinsdag de Theracords Radio Show luisteren :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:


Re-Run? :cool:

:yes: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Dakpan schreef:
Re-Run? :cool:

:yes: :thumbsup:


Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Dakpan schreef:
Bij deze wil ik de koekenbakker bedanken die mijn trein bestuurde. 'Vergeten' te stoppen bij Boxtel en vervolgens geen excuses aanbieden. Eruit gooien die lapzwans.

Lol dakkie.

Gangsterdwerg en ik stonden op t station een kwartier lang melig en kut te doen, kijk ik naast me staat onze dakpan opeens naast ons. Al een kwartier blijkbaar, mooie gesprekken gevoerd. "daar hebben we de zusjes weer." Ben vereerd dat ik op zijn laatste feestje ongeveer ben geweest :p Anyway je praat poep over Boxtel, aangezien we in dezelfde trein zaten en we een maatje van ons hebben laten uitstappen in Boxtel. Dus...ja.



Heb het toch over de heenreis knuppel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
DjThera schreef:
Dakpan schreef:
Re-Run? :cool:

:yes: :thumbsup:


Nice :D


Snel editten he. Tweede knuppel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Goed, ook maar eens verslagje bouwen.

Geck-o was erg vet moet ik zeggen. Heerlijke early. Alleen jammer dat het geluid nog niet heel hard stond. Ook even bij Ironite gaan kijken maar dat viel wat tegen. Mixen was aardig brak.

Van B-Front had ik zeer hoge verwachtingen na zijn zieke set op de vorige Loudness. Kan me niet alles meer herinneren, maar ik heb me prima vermaakt. Toch vond ik het toch ietwat tegenvallen, maar dat kwam denk ik door mijn torenhoge verwachtingen nav de vorige Loudness. Hij draaide weinig tot geen oude platen wat die set nou juist zo vet maakte. Maargoed, prima vermaakt dus.

Hierna was het tijd voor Adaro. Keek ik erg naar uit. Adaro is een van de weinige dj's die me echt nog nooit teleurgesteld heeft qua sets (zelfs B-Front heeft dat wel eens gedaan). Hij draaide erg lekker. Die nieuwe plaat van hem klonk heel erg vet (die met die '12 inch' vocals of zo). Naderhand nog even aan hem gevraagd, en hij wist nog niet of hij er een mashup, remix, bootleg of weet ik veel wat van ging maken :P. Enige jammere in deze set was dat ik een op zichzelf staand feest hield toen hij Bitcrusher remix erin mixte, maar dat hij hem vervolgens niet meer mocht draaien omdat Digital Punk op moest :(. Enige smetje op een erg vette set.

Digital Punk live had ik hele hoge verwachtingen van. Ik heb Digital Punk namelijk hoog staan als artiest. Helaas was deze set echt heel matig. Hij postte filmpjes op Twitter met die padkontrol, dus ik dacht dat het 'live' aspect wel goed zou komen. Niets is minder waar. Ik had het idee dat ik naar 1 grote vooropgenomen zooi zat te luisteren. Ook totaal geen samples of zo gebruikt. Heel erg jammer. Tracklist was wel in orde moet ik zeggen. Anthem is gewoon een vette plaat en Death Sentence en (vooral) Dark Symphony zijn dat ook.

Goed, toen was het dus 02:00. Had gepland om dan even pauze te houden en wat in area 2 rond te gaan waggelen. Dus even wat te vreten gehaald (uiteindelijk 4 broodjes kroket gehad :')) en maar eens bij Phrantic gaan kijken. Draaide erg goed moet ik zeggen. Paar vette, oudere platen langs horen komen. Who Wants This is sowieso +1.

Na Phrantic was het tijd voor de enige act die ik MOEST zien: Solutio & The I's! Verwachtingen ruimschoots ingelost en zelfs dik overtroffen. Een set met enkel en alleen GRUWELIJKE tracks. Dat heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Grappige intro, daarna meteen The Cry erop (op 1 na favoriete plaat van 2011) en ze hielden het gaspedaal flink ingedrukt met The House of Wax er meteen achteraan. Verder nog Temptation, Inner Child, de overheerlijke Immortal, Annihilating, New System, Forsaken en weet ik veel wat gehoord. Totale waanzin. Ook zaten er een paar mooie mid-intro mixjes in, geeft de set extra glans. Dit was voor mij de set van de avond aangezien ik al verwachtte dat er niks meer overheen ging komen.

Na S&I nog maar even gaan eten om mijn leeggestampte benen van wat calorieën te voorzien. Eventjes bij Radical Redemption gaan kijken. Wel leuk, niet meer dan dat. Ik heb persoonlijk niet heel veel met Theracords, dus ik had eigenlijk geen echte verwachtingen bij hun set. Gewoon op je af laten komen. Het beviel goed moet ik zeggen. Begon een beetje gezapig maar er werd al snel hard geragd :cool: . Outside the Box is sowieso geniaal.

En toen was het tijd voor held #000001. ZANY! :worship: . De Zany Fanboy Associatie was bijeen, en hoewel Zany eigenlijk niet eens zo héél gruwelijk draaide was het toch gewoon weer geniaal omdat hij gewoon een held is. Octavius Augustus was wel even een hoogtepuntje. Kortom: genoten.

Nu wilde ik even bij Titan gaan kijken omdat ik van Crypsis toch niet zo heel veel verwachtte. Toen ik binnenkwam werd al meteen Necropsy gedraaid waarna het over ging op hardcore. Totaal geen zin in, dus toen nog maar even een versnapering gehaald en weer terug naar voor in zaal 1. Crypsis draaide ERG lekker, kan me niet meer precies herinneren wat maar ik weet wel dat ik het erg vet vond. Uiteindelijk ging het over op industrial of zo, kon het niet echt plaatsen maar het ging snoeihard. Tussen de industrial door nog even Torture op 160 bpm of zo. Heerlijk.

Conclusie: geniaal feest met prachtige mensen (heenreis met 25 man halve trein geclaimd), lekker geluid en dikke sets. Alle ingrediënten voor een topfeest dus. Locatie was ook mooi. Goed te bereiken en erg praktisch vanbinnen. Op partyflock een 'geweldig' gegeven!

Nog maar even op een rij dan:

Pluspunten:
+++ Solutio & The I's
+ Zany
+ Geluid
+ Zany
+ Adaro
+ Gezellig
+ Locatie
+ Eten was wel lekker
+ Barren en zo ook prima geregeld
+ Mooie vrouwen
+ Vriendin van Crypsis gezien, fucking lekker wijf
+ Vdk gehalte viel mee, erger verwacht

Minpunten:
- juist.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:34 
 

Dakpan schreef:
Nazale schreef:
Dakpan schreef:
Bij deze wil ik de koekenbakker bedanken die mijn trein bestuurde. 'Vergeten' te stoppen bij Boxtel en vervolgens geen excuses aanbieden. Eruit gooien die lapzwans.

Lol dakkie.

Gangsterdwerg en ik stonden op t station een kwartier lang melig en kut te doen, kijk ik naast me staat onze dakpan opeens naast ons. Al een kwartier blijkbaar, mooie gesprekken gevoerd. "daar hebben we de zusjes weer." Ben vereerd dat ik op zijn laatste feestje ongeveer ben geweest :p Anyway je praat poep over Boxtel, aangezien we in dezelfde trein zaten en we een maatje van ons hebben laten uitstappen in Boxtel. Dus...ja.



Heb het toch over de heenreis knuppel

Lol dakkie te weinig geslapen?

Ik vergeet nog het eea te noemen. Gecko viel me wat tegen op t begin. De tracks die ik echt vet vind van m zijn of niet gedraaid, of kwamen later aan bod. Gewoon net de andere kant van t gecko-spectrum!

En die theracords liveset... Baaaaaaaaaaazenset! Openen met rotten, toen was ik echt al verkocht! Dikke nieuwe plaat ook van gecko! Zit dikke drive in wederom. Verder gewoon echt asociaal gezaagd, al was t einde wel echt echt echt asociaal :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een nacht zeg! Na 4x Loudness was dit voor mij toch echt de beste keer.
Heerlijke setjes en top locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
8.Chris one - The Joker

DIKKE props hiervoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. Tartaros - They Come For You
2. Frequencerz & E-Force - Attention
3. Chain Reaction - Lellebel
4. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix)
5. The Machine - Explorers of the Mind
6. B-Front & Crypsis - The Movement
7. TBA
8. Ran-D - Inner Child
9. The Vision - TBA
10. Crypsis - Multiple Trust
11. B-Front - Sleepwalker
12. Tartaros - You Suck (Edit)
13. Noisecontrollers - Revolution is here (Donkey Rollers Remix)
14. Zany & The Beholder - Midnight
15. The Geminizers - Amongst Monsters
16. B-Front & Slim Shore - Chemical
17. The Machine - Mosquito
18. Tartaros - Numb
19. B-Front & Hard Driver - State of Perfection
20. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
21. Tartaros - Imagine
22. Frequencerz - Bitch
23. Ran-D & Adaro - Under Attack
24. Phrantic - Edge of Extinction (Tartaros Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tartaros was echt een held! Zo vroeg al zo hard knallen. Heerlijk gewoon, en dat op dat geluid! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He shit, heb ik The Preacher gemist... daar zit ik serieus voor te duimen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heb tartaros gemist, stond bij b-front. die heeft ook een puike lijst met mosquito :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige lijst! Mosquito gemist :( Had hier liever gestaan aangezien het publiek in zaal 1 rond dit tijdstip dramatisch was.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten