Kort verslagje van mijn kant (om 't een beetje te herbeleven

)
Rond half 11 kwam ik binnen, vergezeld door Sainen (bob

), Mireille, G1ll & Delange. Dat dit juist bij Luna - Unlocked was, maakte het als een geweldige binnenkomst

. Het werd meteen duidelijk dat het geluid ontzettend dik was (en hárd!) en voor mij overtrof deze locatie De Maassilo op alle fronten.
Geck-o zette echt een geweldige set neer, erg jammer dat ie juist bij Extreme Voice 't moest verneuken

.
Daarna lekker blijven staan voor B-Front, die mij verraste met een vette set. Het viel mij ook op dat het bij deze set echt goed hard los ging, stonden echt weinig mensen stil. Hoogtepuntje in deze set was toch Boys Interface, echt geweldig vet
Vervolgens voor Adaro weg gegaan (verwachte toch een standaard setje, wat ook zo bleek achteraf), we hebben toen even lekker rondje gedaan, veel mensen gesproken en even gechillt. Toen we terug kwamen was 't tijd voor Digital Punk Live, waar ik geen hoge verwachtingen van had, maar toch best een lekker setje bleek te zijn. Moet wel zeggen dat ik 't maar weinig "live" vond.
Hierna zijn we naar zaal 2 gegaan, voor een act waar ik wel naar uitkeek en ook hoge verwachtignen van had: Phrantic

. Allemachtig wat zette deze gast een vette set neer. Vond 't alleen jammer dat ie The Hard Way niet draaide

. Zaal 2 was op dat moment ook echt vol, zowel DJ en publiek gingen hard los wat wel zorgde voor de nodige warmte

. Maar heb ik mij niet heel erg aan gestoord

. Na deze set was ik goed gesloopt en besloot even wat te gaan eten en uit te rusten. Toen bleek dat hij toevallig naast me stond en toen heb ik 'm maar even bedankt voor z'n geweldige set. Echt een hele toffe vent

Toen ik na deze pauze even rustig stond te pissen, merkte ik dat de kicks opeens een wel erg hoog tempo bleken te hebben. Bleek dat die wilde moederneukers gewoon met hardcore afsloten, moest wel lachen

. Ben maar weer naar zaal 2 gegaan waar ik de tweede helft van Solutio & The I's nog even meepakte. Vooral de laatste 3 nummers, als ik 't me goed herinner: Outside the Box, Pattern 2 & 2.17, waren echt vet.
Hierna was 't de beurt aan Prefix & Density, moet zeggen dat ik me hier niet heel veel meer van herinner, zat er op dat moment echt even doorheen volgens mij. Wat ik wel nog weet is dat ik goed werd wakker geschud toen we naar zaal 1 liepen voor Theracords Live, waar ik nog net even het onaangename genoegen had om Radical Redemption kicks live te horen, pfff dat klonk echt naar.
Maar goed, het was tijd voor Theracords Live, de set waar ik het meest van verwachte. En echt. Dit was BIZAR vet.

De tracklist heeft heer al gestaan, dat in een half uur met 4 gekken achter de tafel betekent een geniale show. Als D&R fan vond ik vooral die tracks na elkaar echt ontiegelijk vet. Later ook nog Done, "gemashed" met Stash, paste echt perfect.

Dit was zonder twijfel de vetste liveact die ik live heb meegemaakt, vetter dan de Donkeys gewoon
Helemaal gesloopt hierna zo ongeveer 3kwartier pauze gehouden. Zittend nog wat van P&D meegekregen en het grootste stuk van Titan. Ik vond 't wel prima

. Bij Necropsy nog even los gegaan, waarna we niet veel later de anderen tegenkwamen en we tot de conclusie kwamen dat we eigenlijk wel naar huis wouden. Helaas bleek dat dat nog niet heel gemakkelijk was. Ik heb veel moeten zoeken bij Crypis, wat me tot de conclusie bracht dat ik van zijn set niet heel veel meer zou missen (Gangsta Shit enzo

)
Na veel gemartel zijn we rond een uur of 7 weggereden en lag ik om 9 uur uiterst voldaan in bed. Terugkijkend op dit feest kan ik niets anders dan concluderen dat het gewoon geweldig was

. Dit had ik eerlijk van te voren niet durven denken, gezien dat ik niet fit was en niet echt in de mood. Ik ben heeel erg blij dat ik toch gegaan ben

. Heb ontzettend gelachen met heel veel mensen van Hardtraxx en vooral 't vaste partygroepje

.
Ik vind 't altijd moeilijk om te vergelijken, maar ik denk wel dat dit mijn beste Loudness is tot nu toe

(passeert de Factory010 editie op basis van dj sets).
En wat is er waar van dat Loudness volgende keer weer naar de Maassilo gaat? Ik hoop echt dat dat niet zo is, deze locatie was op alle fronten beter
