Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:51 

Hardtraxxer

Toen ik binnen kwam en ik hoorde geck-o aan de tafels. Unlocked, Syndrome allemaal klappers rest ben ik een beetje vergeten. Theracords live ging echt te snel voorbij :( Zelfs Godz Powerr! klonk dik, de dikke vette bassknop stond wat hoger dan normaal. Zo dat zelfs de holle kicks van Frontliner in godz power niet meer hol klonken, maar gewoon lekker doordreunde!

heerlijke avond en heb niet voor niks mijn rypsis shirt aan gedaan want hij draaide echt goed. oude Statement of intent tracks nog een nieuwe van hem en dan die Torture edit :love:
K
nu op naar dreamfields waar een nog mooiere line up te wachten staat!

B2S, Hulde voor jullie weer duidelijk gemaakt dat de
Q-dance events rieken naar vriendjespolitiek die teveel met de ScanFagz boobs heulen. :thumbsup:

Tot zover het laatste me kaak en me benen moeten revalideren. Misschien mijn oma's rollator maar lenen voor twee weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 13:42 

Hardtraxx Addict

Wat draait Zany zoal op zo'n raw feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 13:45 

Donateur

Heeft iemand een idee of er nog sets vrijkomen de komende dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:00 

Hardtraxx Addict

MacMichael schreef:
Wat draait Zany zoal op zo'n raw feestje?

Op een gegeven kwam Bob ook mee draaien, net zoals zany bij bob kwam staan aan het begin van de avond toen bob moest draaien. Heb tijdens zany niet echt meer gelet op wat er werd gedraaid maar volgens mij magic, scary noises, acid nightmare, wilde gullie bass voor bij horen komen. Vond dat zany het wel goed deed na thera.. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:04 

Hardtraxx Addict

Vind Zany nou niet echt de definitie van Raw. Wel een held verder maar vond hem toch behoorlijk laat staan. Maar mooi dat hij toch lekker draaide dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:08 

Hardtraxx Elite

Heerlijke knal avond gehad :thumbsup:
Over het algemeen stuk voor stuk vette platen gehoord, B-Front was lekker binnen, ook vet dat Zany er weer bij kwam, die 2 vullen elkaar heerlijk aan, maar was helaas toch te laat voor z'n t.b.a. (dacht ik)
Door met Adaro, die een degelijke set draaide, Mindgame en Inner Child :woot: en verder z'n usual platen, daarom iets voor het einde even naar Re-volt gegaan, z'n platen keuze was ook niks mis mee.
Phrantic was ook een held, een prima opgebouwde set met aardig wat eigen (wat ik ook wilde horen in zijn set)
S&I's wel bij geweest, maar om 1 of andere reden heb ik onbewust vrij weinig mee gemaakt ervan :P Wel nog de openingstool die vet was, Immortal (L) en Who wants this en Syndrome (dacht door S&I's?)
ff wat maatjes weggebracht die het zat waren en toen door naar Theracords Live, Wat was dat briljant, non-stop los bij die briljante set, hulde weer voor die mannen! Maar wat gaat het toch veeeeels te snel voorbij zo'n half uurtje. Tot slot Zany, zou die nog wat kunnen na zo'n sloper van Theracords..? Ik vond zeker van wel. Vooral aangezien Bob zich later in de set weer had aangesloten en ik alsnog z'n t.b.a. te horen kreeg :love: Doorgaande met nog een keertje (waarom ook niet :thumbsup:) Who wants this, en later nog Magic, Scary Noises en nog een hoop andere platen die het zeker erg goed deden rond dat tijdstip, hulde voor Zany en Bob, heerlijk duo die 2!
Na dit geweld maar lekker naar huis gegaan, had toch niet veel bijzonders verwacht van Crypsis, en de beentjes hadden het wel gezien. Al met al hele vette avond gehad met uitermate goeie setjes, meer vraag ik niet van Loudness, gewoon alleen maar beuken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:15 

Zany was echt heldig aan het draaien. B-Front had er niet moeten gaan staan.

Owja, in december is Loudness gewoon weer in de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:16 

Donateur

Nu ik dit allemaal teruglees baal ik nog harder dat ik niet geweest ben. Maar wel blij dat iedereen het naar z'n zin heb gehad :P

Op het laatste moment nog proberen Mind.Illusion over te halen dat we samen met de auto zouden gaan, maar zat er helaas niet meer in :(
Volgend Loudness feestje dan maar dubbel en dwars inhalen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Wat een heeerlijk feest zeg :thumbsup:

Theracords Allstars, veruit de set van de avond! Denk niet dat ik er ooit zoveel energie heb uitgegooid in een half uur tijd :P
Phrantic was ook heel vet, net als Solutio & The I's, Prefix & Density, Geck-O en het was erg fijn dat Zany & B-Front het gedeeltelijk samen deden!

Was halverwege opeens al mijn energie kwijt wat wel een beetje balen was, had misschien te maken met de hitte in zaal 2.

Geluid was echt top, perfect zuiver en goed hard.

Enige nadeeltje was de sfeer en drukte bij de eerste paar acts in zaal 1, ik had bijna het gevoel alsof ik op Qlimax stond, zelfs helemaal vooraan. Was in zaal 2 al veel beter toen Phrantic begon.

Ook nog wat nieuwe HT'ers ontmoet, Mandi, Henk-Jan, El Mare, Banaanslak, en verder ben ik dramatisch met namen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Zo zeg, wat een feest! Was om 5 over 10 al binnen, Geck-o was TOP! Lekker gevarieerde opbouwende set, perfect aks opener. Jammer van die cd speler, die bij Bob ook uitviel. B-front: ook een heeeeeeeel fijne set! Oude en nieuwe plaatjes door elkaar. Adaro vond ik een beetje lauw, dus naar zaal 2 gegaan. Re-volt knalde echt hard! Daarna Phrantic, och jongens toch, en daarna S&I... nou serieus, die 3 acts na elkaar; mij kon je opvegen! Prefix & Density was ik niet stuk van, maar gelukkig kon ik toen al snel naar zaal 1 voor Theracords live! Calculating chance of succes... less than 5 percent. Your safety can no longer be guaranteed... BAM BAM KNAL BOEM RENG DENG! Was voor mij de set vd avond.
Daarna Zany, waar ik erg benieuwd naar was, en ik vond dat hij zeker Loudness-waardig draaide! Volgens mij draaide hij ook Annihilating (of t was iemand anders) en ik heb Who wants this 2x gehoord, waarvan 1x bij Zany, en nog heeeeeeeel veel dikke platen!
Toen Zany klaar was, zat ik te twijfelen of ik naar Titan zou gaan, maar er had zich zo een leuk groepje mensen om mij heen verzameld dat ik bij Crypsis ben gebleven, en hij viel me heel erg mee! Ik vond het best wel een dikke set (let wel: ik had Crypsis nog nooit als DJ gezien, wel een paar keer live... maar nu was het IETSJE gevarieerder :P )
En natuurlijk een paar dikke HC afsluiters.

Veel HT'ers ontmoet, ook veel mensen van buiten HT, goeie sfeer, beetje te druk en warm, heeeeeeel lekker gedraaid door -bijna- iedereen, achteraf lekker 10 minuutjes naar huis lopen, colaatje en mn bedje in... Ik heb een heerlijke avond gehad! B2S, alle DJ's en natuurlijk alle andere mensen met wie ik het heel gezellig heb gehad (ik was na een anderhalf uur al mn maten kwijt, en heb ze heel de avond niet meer gevonden... maar dat maakte niet uit: genoeg ander leuk volk)
DANK JULLIE WEL VOOR EEN SUPER AVOND :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

B-Front set (met Zany):

1. B-Front & Frontliner - Godz Power.
2. Noisecontrollers - Surge of Power.
3. B-Front - Face the Truth.
4. Hard Driver - In the Dark.
5. B-Front - Inner Creativity.
6. Max Enforcer & The Rush - Fade to Black.
7. The Machine - Audiobot (B-Front Remix).
8. DJ Rob - Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix).
9. E-Force & Frequencerz - Attention (met break van Evenstar).
10. Southstylers - Pounding Senses (Noisecontrollers & Zany Remix).
11. B-Front & Hard Driver - State of Perfection
12. Noisecontrollers - Night after Night (Zany Remix)
13. Zaza Front - Dikke vette Bassplaat.
14. Zany - Worship.
15. Showtek - Save the Day (B-Front & Frequencerz Bootleg).
16. Frequencerz - Bitch.
17. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix).

Adaro set:

1. Adaro - No time to Sleep (Edit/ Refix).
2. Frequencerz & In-Phase - Fight for Survival.
3. Technoboy - Tales of a Vinyl (Adaro Remix).
4. E-Force & Luna - Shade of the Night.
5. Artic - Fuck the fake Shit (Adaro Remix).
6. Tuneboy - La musica del Futuro.
7. Gunz for Hire - Evolution Complete.
8. Josh & Wesz ft. D-Clear - Mindgame.
9. Gunz for Hire - Sorrow.
10. Ran-D - Inner Child.
11. Gunz for Hire - Put it On.
12. The R3belz - Reactivating the Bionicle.
13. Ivan Carsten - You try to play Me.
14. A2 Allstars - The Resistance.
15. Adaro & MC Renegade - House of Wax.
16. Gunz for Hire - Kings of the Underground.
Hij mixte nog vocals van Bitcrusher remix in, maar helaas mocht hij hem niet draaien ivm tijd tekort.

Digital Punk Live set:

1. Digital Punk - Creatures of the Night.
2. Digital Punk & Ran-D - Survivors.
3. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix).
4. Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads.
5. Digital Punk & Waverider - Death Sentence.
6. Digital Punk & Waverider - Fuck the Hype.
7. Digital Punk & B-Front - For the Girls.
8. Digital Punk - Can't be Stopped.
9. Digital Punk & Nitrouz - Can't be Stopped.
10. Digital Punk & Profyler - Bringing the Funk (Mash Up tussen original & remix dacht ik).
11. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony.

Theracords set (na een paar nummers had ik er geen zin meer in om het goed bij te houden, deze set was veeeeeels te dik :worship: ) Hierbij dus een indicatie (alleen platen die ook daadwerkelijk 'los' gedraaid werden):

1. CO2 & Geck-O - Rotten from the Inside.
2. Geck-O - How low can you Go.
3. Id - Id (Geck-O - TBA??)
4. CO2 - Environment (Delete Remix).
5. Degos & Re-Done - Forsaken.
Volgens mij vanaf hier niet meer de goede volgorde ;)

Degos & Re-Done - Outside the Box.
Degos & Re-Done - Yes we Know.
Wavolizer - Done.
Thera - Therafied.
Thera - Stash.
Thera & Geck-O - Do the happy Face.
Thera & Geck-O - Trespassing.

Zany set (met B-Front):

1. Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix).
2. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night.
3. Jack Overdose - Octavius Augustus.
4. Zany & DV8 - Wilde Gullie Stampen.
5. Zany & The Beholder - Act of Rage.
6. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix).
7. Zany & Nitrouz - Lonely Dark.
8. Titan - Remember Me.
9. ASYS - Acid Nightmare (Zany Remix).
10. Donkey Rollers - LMPSJNK.
11. Frequencerz - Revolution.
12. B-Front - Virus.
13. Zany - Psychedelic Trip.
14. B-Front & Slim Shore - Scary Noises.
15. Donkey Rollers - Voice of Conscience.
16. B-Front - Mysterias.
17. Zany & The Beholder - Who Wants This.
18. The R3bels - Pattern 1.
19. Zany & The Beholder - Again we will Rise.
20. B-Front & Frontliner - Magic.
21. Rave Creator & The Mover - Atmos-Fear / DJ Nosferatu - Psychiatric Ass (Mash-Up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:35 

Donateur

Gast hoe onthou jij alle tracks? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:37 

Hardtraxx Addict

WTF!!! Gewoon 4 tracklists! Die moet die ergens vandaan hebben.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Gast hoe onthou jij alle tracks? :lol:

Heb het bijgehouden met mijn mobiel ;)

Kettingzaag schreef:
WTF!!! Gewoon 4 tracklists! Die moet die ergens vandaan hebben.. :lol:

Zie bovenstaande reactie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:38 

Donateur

Serieus heb jij niks beters te doen op een feest?? Je staat zeker alleen maar met je telefoon in je hand om de tracks op te schrijven. Serieus, get a life :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Had dan geen kaartje gekocht en die aan andere liefhebbers gegunt die wel losgaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:39 

Hardtraxx Addict

:D

Donateur

Nou heb ik 1 vraag..

WAAROM?
xd

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Theracords set
Degos & Re-Done - Outside the Box.

Was als het goed is een mix/remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

Woww!
Die sets van Adaro en Zany zen er lekker uit zeg. Digital Punk echt kut zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:41 

Donateur

MacMichael schreef:
Woww!
Die sets van Adaro en Zany zen er lekker uit zeg. Digital Punk echt kut zo te zien.

Een set alleen maar baseren op een tracklist :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:42 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
MacMichael schreef:
Woww!

Een set alleen maar baseren op een tracklist :thumbdown: :thumbdown:

Ik zeg toch ook dat ze er lekker uit ZIEN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:43 

Donateur

MacMichael schreef:
Ik zeg toch ook dat ze er lekker uit ZIEN?

MacMichael schreef:
Digital Punk echt kut zo te zien.

Nee dat zeg je niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

DP sloot af met Dark Symphony Davey
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Serieus heb jij niks beters te doen op een feest?? Je staat zeker alleen maar met je telefoon in je hand om de tracks op te schrijven. Serieus, get a life :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Had dan geen kaartje gekocht en die aan andere liefhebbers gegunt die wel losgaan...

Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los ;)

roberttt schreef:
Nou heb ik 1 vraag..

WAAROM?
xd

Omdat ik het leuk vind om te doen, en zo kan ik andere mensen ook nog een impressie geven van de gedraaide sets. Kost ook heel weinig moeite, dus waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
DP sloot af met Dark Symphony Davey

;)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten