Mind.Illusion schreef:
Nando schreef:
Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem.

Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong.

LOL... Ik stond ook op Haarlem...

Je had dan ook nog via Leiden -> Utrecht -> Eindhoven kunnen gaan.

Maar wat een vet feest weer zeg!

In beide zalen heel erg dik geluid en de locatie was precies groot genoeg, heel veel bekenden (ook een aantal nieuwe ontmoet) en over het algemeen dikke setjes.

Minpunt vond ik toch echt de drukte.. Had het liever niet uitverkocht gezien, had op sommige momenten echt geen ruimte. Was ook erg heet in de 2e zaal.
Set van de avond was natuurlijk weer van Solutio & The I's.

Dit was echt belachelijk, heb er echt weinig woorden voor. Was na hun set helemaal gesloopt.

Prefix & Density draaide ook heerlijk. Eindelijk Magic Spell en Cheers (Zany Remix) live gehoord.

B-Front & Zany waren zoals gewoonlijk weer lekker bezig. Phrantic draaide het laatste half uur ook heerlijk, 1e half uur was niet helemaal mijn ding. Verder draaide onze Geck-O echt heeeel vet.

Vind het nog steeds kut dat ik Unlocked gemist heb.

Digital Punk was weinig aan en ook Adaro die de laatste tijd toch wel erg vaak hetzelfde draait (ook al is dat misschien wel logisch met zoveel boekingen). Crypsis was gewoon té standaard weer, ook al waren Before The Storm, Transmission en die Hardstyle Mafia track wel heerlijk!