Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:36 

Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Mind.Illusion schreef:
Hier is Loudness alweer afgelopen... huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas :x

zuur :aww:
ben je toch ff heel vies genaait :/

Tsjah... niet vrolijk makend, maar kan er weinig aan veranderen. Alle gewonden die in de treinen zaten hebben een veel mindere zaterdagavond. Het is allemaal relatief...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:37 

Hardtraxx Addict

Mind.Illusion schreef:
Wout1997 schreef:
Mind.Illusion schreef:
Hier is Loudness alweer afgelopen... huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas :x

zuur :aww:
ben je toch ff heel vies genaait :/

Tsjah... niet vrolijk makend, maar kan er weinig aan veranderen. Alle gewonden die in de treinen zaten hebben een veel mindere zaterdagavond. Het is allemaal relatief...

Mooi dat je het zo bekijkt.
Op Partyflock zijn er iig nog mensen die last minute een kaartje willen, dus dan heb je iig nog je 30 eus terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:40 

Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Mooi dat je het zo bekijkt.
Op Partyflock zijn er iig nog mensen die last minute een kaartje willen, dus dan heb je iig nog je 30 eus terug.

Ik hoef gelukkig geen kaartje te verkopen i.v.m. gastenlijst maar m'n vriendin heeft hem net al verkocht gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem. :/ Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem. :/ Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong. :)

LOL... Ik stond ook op Haarlem... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 22:24 

Veel plezier jongens!
Knallen maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 22:36 

Hardtraxx Addict

Ik ben nu pas op Amsterdam Centraal (ook vanwege dat treinongeluk) wel balen. Voordat we dr zijn is het pas tegen 1 uur ben ik bang:(

iig tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 23:37 

Half ht al gezien... 2x geluidsuitval al... Wel heel goede sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

Het is een heerlijk feestje! Chris 1 waar ben jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Nando schreef:

That awkward moment when ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 01:44 

AniThing schreef:

Zaal 1..

Bij gecko en bfront allebei geluid eruit voor paar seconden.. niet storend maar wel jammer.
Christian je bent trouwens een held bij deze haha... :worship:

Zo weer lekker verder op digitalpunk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 02:14 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
AniThing schreef:

Zaal 1..

Bij gecko en bfront allebei geluid eruit voor paar seconden.. niet storend maar wel jammer.
Christian je bent trouwens een held bij deze haha... :worship:

Zo weer lekker verder op digitalpunk

Kom 10 voor theracords live naar rookruimte dan doen we daarna ff dansje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 02:18 

Hmm, okee... Wat jij wil... Maar jij vindt mij wss toch niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 02:31 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Hmm, okee... Wat jij wil... Maar jij vindt mij wss toch niet haha

Dat komt wel goed...stuur anders ff je nummer voor whatsapp
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 04:55 

Bierkoning

Hardtraxxen tijdens een feest xd Maar hoe is het nou daar? Mis ik een hoop? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 05:33 

Móet me naam als 24/7 spammer wel waar maken natuurlijk.

Wat heb je gemist dusver:
2x pattern 2
Een lekkere set van bfront met aantal oldies
Digital punk live was erg goed!

Theracords live ging echt helemaal nergens meer over..

What the dat was dat kapot maken x 5772926636!
Een half uur non stop raggen, knallen, beuken....
Set v.d avond... Bedankt theracords! :worship:

En nu Titan die snoeihard opent
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

Woooow, wat was dit vet zeg! Hoorde vanmiddag pas dat ik kon gaan, en geen secoinde spijt van! Had nog nooit theracors iets meegemaakt en vond het vanaf huis ook niet echt super,. maar godverdomme :drool: Ik ben om!

leuk trouwens voor het eerst hardtraxxers ontmoet, Chukkels, gill, patrickjeb op t laatst, en nog een die feyenoord als logo heeft (naam kwijt) overige heb ik niet onthouden ^^

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 09:29 

Hardtraxx Veteran

Loudnessssssss :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 09:42 

Hardtraxx Addict

Een ding: Radical Redemption :worship:

Hoop HT'ers ontmoet, was geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 09:43 

Hardtraxx Addict

Dit was echt fantastisch!! :thumbsup: :thumbsup: :love: :love: :woot: :woot:

Thera live :love: :love: :love: :love: :love:
Zany dik
B-front dik
Crypsis vond ik ook dik
Digital punk was ook dik!
Radical Redemption was dik! (control alt delete (L) ) (die nieuwe plaat everybody has died die is live echt zo dik (L) )
Adaro was vermakelijk!
Wild motherfuckers ook vermakelijk!

Geluid in zaal 2 stond niet heel hard, en het was bloedje heet daar dus niet lang gestaan.

Wat een feest! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Loudnessssssss :worship: :worship:

Ik heb me hand nog steeds niet gewassen. xd

B-Front & Adaro & Zany & Ironite & Tartaros & Re-Volt & Phrantic

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Pff Digital Punk live wat een aanfluiting! Live draaien met een Acer laptop is echt not done. xd
En hij heeft maar iets van 3 effecten totaal gebruikt in zn hele 'Live' gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Nando schreef:

Je had dan ook nog via Leiden -> Utrecht -> Eindhoven kunnen gaan. :P

Maar wat een vet feest weer zeg! :D In beide zalen heel erg dik geluid en de locatie was precies groot genoeg, heel veel bekenden (ook een aantal nieuwe ontmoet) en over het algemeen dikke setjes. :) Minpunt vond ik toch echt de drukte.. Had het liever niet uitverkocht gezien, had op sommige momenten echt geen ruimte. Was ook erg heet in de 2e zaal.

Set van de avond was natuurlijk weer van Solutio & The I's. :woot: Dit was echt belachelijk, heb er echt weinig woorden voor. Was na hun set helemaal gesloopt. :P Prefix & Density draaide ook heerlijk. Eindelijk Magic Spell en Cheers (Zany Remix) live gehoord. :worship: B-Front & Zany waren zoals gewoonlijk weer lekker bezig. Phrantic draaide het laatste half uur ook heerlijk, 1e half uur was niet helemaal mijn ding. Verder draaide onze Geck-O echt heeeel vet. :D Vind het nog steeds kut dat ik Unlocked gemist heb. :P Digital Punk was weinig aan en ook Adaro die de laatste tijd toch wel erg vaak hetzelfde draait (ook al is dat misschien wel logisch met zoveel boekingen). Crypsis was gewoon té standaard weer, ook al waren Before The Storm, Transmission en die Hardstyle Mafia track wel heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:58 

Donateur

Neeeeeeeeeeeeeeeeee dit meen je niet, draaiden Prefix & Density echt Cheers-remix. OMG wat baal ik nu kei en keihard hier.

Voordat er een wat uitgebreider verhaal gaat komen: Loudness heeft keihard revanche genomen op de vorige editie in Rotterdam. Wát een party :worship: Held van de avond was Phrantic, heb ik echt van genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:20 

Hardtraxx Elite

Ik ben weer terug in de bewoonde wereld na 4 uur lange teis met de ns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:46 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee dit meen je niet, draaiden Prefix & Density echt Cheers-remix. OMG wat baal ik nu kei en keihard hier.

Voordat er een wat uitgebreider verhaal gaat komen: Loudness heeft keihard revanche genomen op de vorige editie in Rotterdam. Wát een party :worship: Held van de avond was Phrantic, heb ik echt van genoten!

Phrantic :love: :love:
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten