Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi dit :lol:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het nou.... Die van Ophidian is duidelijk, gewoon links bij de DJ booth vooraan, maar word het nou Donkey Rollers, B-Front of allebei xd
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kunnen we niet meeten bij Omegatypezz :/
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Ophidian Thunderdome
01.30


Links voor
B-front Fusion VS Dirty Workz
22.30


Links voor
Donkey Rollers Fusion VS Dirty Workz
21.00


Extra Wappie Meeting:
Achterin (Hele zaal)
Radical Redemption Hangar
05.15



Links voor = (direct naast de dj booth, helemaal voor aan tegen het hek aan)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe weet je nou of er een boot staat? Vliegveld was het toch?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe de wappie meeting dan in het eerste deel van Radical's set, om 06:00 gaat ie wss harder draaien en dan wil ik volop beuken, en ik denk wel meer
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Doe de wappie meeting dan in het eerste deel van Radical's set, om 06:00 gaat ie wss harder draaien en dan wil ik volop beuken, en ik denk wel meer

We don't want to know ..
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Hoe weet je nou of er een boot staat? Vliegveld was het toch?

Vraag even aan Banaanslak die weet het vast wel. Of gaat hij niet? Thijs kun je even reageren hier? Ben je aanwezig op Q-Base? Ja vast wel he, zou wel fucking triest wezen als je dit zou moeten missen namelijk. Laat maar even weten of je op Q-Base bent ja dan kunnen we misschien ook meeten op Q-Base.

Q-Base Q-Base Q-Base.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wappie meeting :')

EXTRA Wappie meeting :') :')
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:41 
 

Pommer schreef:
Klos schreef:
Hoe weet je nou of er een boot staat? Vliegveld was het toch?

Vraag even aan Banaanslak die weet het vast wel. Of gaat hij niet? Thijs kun je even reageren hier? Ben je aanwezig op Q-Base? Ja vast wel he, zou wel fucking triest wezen als je dit zou moeten missen namelijk. Laat maar even weten of je op Q-Base bent ja dan kunnen we misschien ook meeten op Q-Base.

Q-Base Q-Base Q-Base.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:
Klos schreef:
Hoe weet je nou of er een boot staat? Vliegveld was het toch?

Vraag even aan Banaanslak die weet het vast wel. Of gaat hij niet? Thijs kun je even reageren hier? Ben je aanwezig op Q-Base? Ja vast wel he, zou wel fucking triest wezen als je dit zou moeten missen namelijk. Laat maar even weten of je op Q-Base bent ja dan kunnen we misschien ook meeten op Q-Base.

Q-Base Q-Base Q-Base.

Afbeelding

Jij hebt je herinneringen nog aan Ground Zero, ja? Fair enough. Wij lekker trommelen @ Q-Base.
Echt super jammer dat je niet gaat. :yawn:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wappie meeting :')

EXTRA Wappie meeting :') :')

Is voor de echte elite, je weet toch! Voor die echte gekke feestbeesten!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wappie meeting :')

EXTRA Wappie meeting :') :')

EXTRA (Wappie) meeting, Extra van Extra meeting ;)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:29 
 
Hardtraxx Addict

Cool, Bij die B-Front meeting kom ik dus ook :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk bij B-Front en RR wel aanwezig. :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie jullie bij Ophidian!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:58 
 

doe dan ook nog Donkey Rollers 21:00 erbij! anders zie ik niemand :'(
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
doe dan ook nog Donkey Rollers 21:00 erbij! anders zie ik niemand :'(

Prima, special voor jou.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
doe dan ook nog Donkey Rollers 21:00 erbij! anders zie ik niemand :'(


:D :D :D

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
biscuit schreef:
Dit jaar ben ik aanwezig. met een hele bus.


Hoe krijg jij die langs de beveiliging dan?

gewoon volle bak doorgassen!

prachtvent xd
jou moet ik wel ff meeten xd
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:31 
 

ophidian dan maar.

rest van de nacht ben ik te vinden in de prspct bunker :-)
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:15 
 

Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:
doe dan ook nog Donkey Rollers 21:00 erbij! anders zie ik niemand :'(


:D :D :D

jij bent aanwezig tijdens DR vooraan dan? :D toppie!
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal proberen aanwezig te zijn. Alleen het hangt deze keer weer van mijn maten af, want heb geen zin om ze kwijt te raken. Ben deze keer niet alleen met de trein, dus ben van hen afhankelijk.

Ik doe weer hetzelfde rode t-shirt aan als decibel, dus ben makkelijk te vinden.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ik zal proberen aanwezig te zijn. Alleen het hangt deze keer weer van mijn maten af, want heb geen zin om ze kwijt te raken. Ben deze keer niet alleen met de trein, dus ben van hen afhankelijk.

Ik doe weer hetzelfde rode t-shirt aan als decibel, dus ben makkelijk te vinden.

Top, we houden wel contact anders zoek ik je tussen door wel even op.

Ik ben trouwens in me Loudness 2012 shirt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
doe dan ook nog Donkey Rollers 21:00 erbij! anders zie ik niemand :'(

Ben niet zo'n fan van donkey rollers. Misschien ben ik er wel maar ik beloof niks!
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:
doe dan ook nog Donkey Rollers 21:00 erbij! anders zie ik niemand :'(


:D :D :D

jij bent aanwezig tijdens DR vooraan dan? :D toppie!


Jazeker, Theracords All Stars shirtje aan :) Denk dat biscuit er ook wel bij is? Waaraan ben je te herkennen?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten