Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:16 
 

Klos schreef:
Olijfboompje schreef:
Klos schreef:
Dat was ook niet mogelijk ;)

Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.

Geen knuffel meer voor jou :nono:

yay dan heb ik er 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
yay dan heb ik er 2 :D

Jij gaat sowieso niet mijn knuffel stelen.

Maak je kapot gotverdommuh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil ook. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?


Gaat dit ook nog door? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
dawasiknie schreef:
Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?


Gaat dit ook nog door? :cool:

Nando wilde wel volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij niet als ik je onderschrift zie -.-
Ik ook niet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 06:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbdown:
mikeee schreef:
Hardstyle Meeting:
Donkey Rollers 21:00

Hardcore Meeting:
Ophidian 01:30

Wat dachten jullie hier van?

Ik ben er wel dan om 01:30! Daarvoor ben ik namelijk bij neophyte. Maar hoe gaan we dat doen, gaan we dan ook een op een locatie afspreken? Bijvoorbeeld links bij de bar, ik noem naar iets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 09:30 
 
Hardtraxx Addict

Hmm jammer dat die van 21:00 bij DK is, dat wil ik toch wel bij Nosferatu zijn. Die van Ophidian ben ik wel bij denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als die 'meeting' bij Ophidian makkelijk te vinden is, kom ik ook wel even langs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil iemand geile Beuntie nog ontmoeten? Ik ben ook aanwazig @ Q-Base :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Wil iemand geile Beuntie nog ontmoeten? Ik ben ook aanwazig @ Q-Base :beer:

Als je geil bent, dan hoeft het van mij al niet meer.

Een geile beunhaas vermijd ik liever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
:thumbdown:
mikeee schreef:
Hardstyle Meeting:
Donkey Rollers 21:00

Hardcore Meeting:
Ophidian 01:30

Wat dachten jullie hier van?

Ik ben er wel dan om 01:30! Daarvoor ben ik namelijk bij neophyte. Maar hoe gaan we dat doen, gaan we dan ook een op een locatie afspreken? Bijvoorbeeld links bij de bar, ik noem naar iets!

Het was maar een voorbeeld.

Ophidian gaat sowieso door.
Ik dacht aan links voor, direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan.

Voor de Hardstyle meeting roep iets ik hoor dat veel niet bij Donkey willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ophidian gaat sowieso door.
Ik dacht aan links voor, direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan.

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke voor de hardstyle meeting:
Jos Of B-front???
Vanavond zet ik definitieve meetings neer! :thumbup:


STAN- schreef:
mikeee schreef:
Ophidian gaat sowieso door.
Ik dacht aan links voor, direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan.

Aanwezig :)

Top gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Ik zeg tijden B-voorkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian en B-Front dan :thumbup:

Bij Ophidian dus linksvoor langs de DJ booth tegen de hekken, bij B-Front hetzelfde doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:24 
 

Fiets is in orde! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@biscuit

Ik weet trouwens niet of ik 17:00 in Bergen ga redden i.v.m. werk en ik moet 35 minuten fietsen daarheen. Ben 15:30 klaar wat betekend dat ik rond 16:15 thuis ben, douchen/eten/omkleden enzo is rond 17:00 pas daarheen fietsen dan... Dat betekend rond 17:30 daar.
Maar als ik geluk heb, wat ik vorige zaterdag wel had, kan ik om 13:00 uur al gaan omdat er geen fuck te doen is :D Maar anders vraag ik wel of ons mam de fiets in de auto gooit en mij in Bergen afzet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:43 
 

jooooooooooow is top!

ik pm je mn nummer wel mocht er wat veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:19 
 

Ritsurt schreef:
Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?

Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ritsurt schreef:
Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?

Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraan

Ben jij er ook???????? Ben je uberhaupt op Q-Base??????? Of ben je niet op Q-Base?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:42 
 

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:
Ritsurt schreef:
Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?

Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraan

Ben jij er ook???????? Ben je uberhaupt op Q-Base??????? Of ben je niet op Q-Base?????

nee hij is er niet bij xd

Ritsurt schreef:
Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?

Donkey Rollers 21:00
midden voor doen we maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ritsurt schreef:
Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?

Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraan

Ga jij ook? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:46 
 

Henk-Jan schreef:
Banaanslak schreef:
Ritsurt schreef:
Wat gaat het nou worden met die meetings precies :P ?

Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraan

Ga jij ook? :D

Houd je waffel!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten