Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 09:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Denk dat biscuit er ook wel bij is? Waaraan ben je te herkennen?

Lange jas, hoed, zonnebril, rol pepermunt in z'n zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fuzzylogic schreef:
Denk dat biscuit er ook wel bij is? Waaraan ben je te herkennen?

Lange jas, hoed, zonnebril, rol pepermunt in z'n zak.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:04 
 

ik heb een rood shirt aan
voor hoe lang weet ik niet xd
anders misscihen nog een zwart hemd...
en anders niks xd
dan herken je me maar gewoon aan dat ik KSwoosh ben, daar hebben de meeste geen moeite mee blijkbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:11 
 

Ben aanwezig bij de Ophidian meeting heb een paars shirt aan met Q-Base erop :D tot vanavond mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein, blond stekeltjes haar, zwarte fred Perry polo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik naar de meeting kom, of ik moet er aan herinnerd worden vanavond haha
Zal er toch wel een aantal tegenkomen, en sta t merendeel toch in de bunker+hangar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:24 
 

ik draag een grijs tshirt, en ik heb waarschijnlijk een PRSPCT vest aan als die niet uitverkocht is xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het signatuur van de dader luidt als volgt:
- 1.70 lang
- Blank
- Donker haar
- Blauwe ogen
- Wit t-shirt
- Spijkerbroek
- Sportschoenen van het merk Nike
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Ik draag een lange broek en hetzelfde rode Golden Triangle shirt als op Dominator, voor degenen die me toen gezien hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Klein, blond stekeltjes haar, zwarte fred Perry polo.

Correctie, Stone island trui
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
stefan_helmond schreef:
Klein, blond stekeltjes haar, zwarte fred Perry polo.

Correctie, Stone island trui

Stone Island vriend.
Die kraag, da's eh vet..die capuchon ook nog hè.
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:04 
 

ik doe mn pillencollectie aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan zwarte schoenen, bruine korte broek en het gele Loudness T-shirt van 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
stefan_helmond schreef:
stefan_helmond schreef:
Klein, blond stekeltjes haar, zwarte fred Perry polo.

Correctie, Stone island trui

Stone Island vriend.
Die kraag, da's eh vet..die capuchon ook nog hè.
:lol:

Heb alleen geen rits
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fuzzylogic schreef:
Denk dat biscuit er ook wel bij is? Waaraan ben je te herkennen?

Lange jas, hoed, zonnebril, rol pepermunt in z'n zak.


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben die mafkees die langs biscuit loopt in een Theracords All Stars shirtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnen en klaar Om te feesten.

Te herkennen aan Loudness 2012 shirt van Hardtraxx, loop met 2 gasten met zwarte Q op hun achterhoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:26 
 

in tegenstelling tot vorig jaar is de beveiliging bagger geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 08:34 
 

Waar was iedereen tijdens de ophidian meeting? Heb alleen Stan daniel en mike gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas geen meeting mee gepakt, want ik wilde mijn vrienden en tevens mijn vervoer niet kwijtraken. Toch nog steeds veel mensen van ht gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:04 
 

veel mensen gezien van HT, mike had nog de foto van een stukje meeting tijdens DR
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was een kwartier te laat bij DR en zag jullie niet hehe, bij ophidian was ik
Het vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de 119 vriendjes op Partyflock die zijn gegaan, heb ik er denk ik 166 gezien. Niet normaal hoeveel bekenden ik tegen ben gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was eigenlijk de bedoeling om op elke meeting aanwezig te zijn maar daar is niets van terecht gekomen xd
Wel bij de meeting tijdens Jack Of Sound geweest (die volgens mij tijdens B-Front zou zijn? xd) en daar ook nog een aantal Hardtraxxers ontmoet, toffe gasten :)
Wie ik me nog herinner zijn KSwoosh, Nemesyz, Ritsurt, Jorrit (?), Nando, Davy (?), Black Sunrise en later in de PRSPCT nog 2 seconden kaboem gezien en tijdens het lopen naar een andere stage nog hdhessel tegen gekomen. Verder hele dag met biscuit geweest.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten