Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Bij geen meeting geweest, alleen kaboem en stan gezien :)

En mij bij het halen van een kluisje :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Klos schreef:
Firetrap schreef:
Ah dus daar liepen HJ en Maurice opeens heen :P

Nou, we wilden eigenlijk gewoon even het geluid vooraan checken :P maar daar stonden zij dus, haha.



Je wou duidelijk mij zien :$ :$ (K)

Shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klos schreef:
kaboem schreef:
Klos schreef:
Nou, we wilden eigenlijk gewoon even het geluid vooraan checken :P maar daar stonden zij dus, haha.



Je wou duidelijk mij zien :$ :$ (K)

Shit

Maar goed dat ik jullie even de weg heb gewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
sjobie schreef:
Bij geen meeting geweest, alleen kaboem en stan gezien :)

En mij bij het halen van een kluisje :list:



Oja! :$ :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:

met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?

Explosief ventje ben je ook he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:22 
 

Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:

met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?

Explosief ventje ben je ook he.


Ben ik ook wel!

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:

met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?

Explosief ventje ben je ook he.


Ben ik ook wel!

:$

Kaboemmmmmmmmmmmm :woot:

Pakketje TNT dat je bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:

met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?

Explosief ventje ben je ook he.


Ben ik ook wel!

:$


Kaboem, Stond jij in de hangar toen Deepack aan het draaien was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:10 
 

Nee ik heb het hele feest geen hardstyle gehoord/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Nee ik heb het hele feest geen hardstyle gehoord/

Vond het toch wel typisch hoe wij praktisch de hele avond 'samen' hebben gestaan, terwijl er niks was afgesproken verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:27 
 

Black Sunrise schreef:
Inderdd weer veel bekenden gezien, eigenlijk teveel haha
Ook weer wat nieuwe HT'ers ontmoet: Koekje en Fuzzylogic :)

Ik ben toch al redelijk lang hier. :lol:

en je hebt mij een controller gestuurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ben bij geen 1 meeting geweest xd
heb wel nog ff bij festuca gestaan tijdens zijn set
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ik ben toch al redelijk lang hier. :lol:

Weet ik en weet ik
Ik bedoel niet nieuw qua nieuw op het forum, maar gewoon nieuw voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:33 
 

ah so! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet op 1 van de meetings geweest, maar toch weer genoeg HT-ers gezien tijdens oa B-Front, JoS, Adaro & Radical Redemption.
Heb me weer goed vermaakt dit jaar! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:58 
 

pecola-tje schreef:
Niet op 1 van de meetings geweest, maar toch weer genoeg HT-ers gezien tijdens oa B-Front, JoS, Adaro & Radical Redemption.
Heb me weer goed vermaakt dit jaar! ^^

eeeeeeecht wel! je was op de JoS meeting, hahaha
Afbeelding
die vent rechtsonder is btw geen HTer :P
wie middenonder is... geen idee xd
Ritsurt, 93Wesley93, pecolatje, KSwoosh, Niels (vriend van pecola), ??, Rikkert (vriend van pecola)
mike, dennis, ???, Vik, Evert (Duitse FearFM dude)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel veel hardtraxxers gesproken en gezien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pecola-tje schreef:
Niet op 1 van de meetings geweest, maar toch weer genoeg HT-ers gezien tijdens oa B-Front, JoS, Adaro & Radical Redemption.
Heb me weer goed vermaakt dit jaar! ^^

eeeeeeecht wel! je was op de JoS meeting, hahaha


Oh was dat ook echt een meeting? wist ik niet haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rammelslakje, Timothyb, jorrit, mr lellebel en nando gezien.

Vreemd want heb de hele dag in de hangar gestaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Rik schreef:
kaboem schreef:

ben jij niet die veel te grote man

Weetnie?



met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?


Ik verwijs je naar mijn manager ->


KSwoosh schreef:
ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
foto
die vent rechtsonder is btw geen HTer :P
wie middenonder is... geen idee xd
Ritsurt, 93Wesley93, pecolatje, KSwoosh, Niels (vriend van pecola), ??, Rikkert (vriend van pecola)
mike, dennis, ???, Vik, Evert (Duitse FearFM dude)

Die tussen Niels en Rikkert is Martijn Vriend van Rikkert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Rammelslakje, Timothyb, jorrit, mr lellebel en nando gezien.

Vreemd want heb de hele dag in de hangar gestaan..

Ik ben jou ook nog tegen gekomen, maar niet op het terrein xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Die tussen Niels en Rikkert is Martijn Vriend van Rikkert.

Rikkert heet trouwens ook gewoon Rik hoor haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
jRn schreef:
Rammelslakje, Timothyb, jorrit, mr lellebel en nando gezien.

Vreemd want heb de hele dag in de hangar gestaan..

Ik ben jou ook nog tegen gekomen, maar niet op het terrein xd

Oh ja, tering. Dat was ook toevlalig. Echt, jij parkeert hem gewoon naast ons haha!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten