jRn schreef:
Jeff3rd schreef:
Heb je nergens gezien Jorn

Ja, echt zwaar klote! Ik heb zoveel mensen niet gezien. Mede dankzij mijn telefoonverbinding die tot 03:45 geen service aangaf... Tijd voor een goede meeting binnenkort. Kies een feestje!
Voorlopig geen feestje maat. Aanstaande vrijdag Sjuul supporten in Zandvoort waar hij draaien moet. Aanstaande maandag heb ik mijn langverwachte knie operatie. Vermoedelijke hersteltijd : 6 weken. Thrillogy is een kleine optie. Ik ga wel sowieso een kaart halen en dan zie ik wel of ik kan of niet. Sjuul heeft in elk geval aangeboden mij rond te rijden in een rolstoel als ik kom.
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig

Epic moments are epic.
Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig

Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zo

Dat klopt, maakt ook niet uit. Dit keer kon ik eens genieten!