Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb je nergens gezien Jorn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn stond naast RR gezellig naast ons. Verder een vrij verhelderend gesprek met Vik over van alles en nog wat gevoerd op de terugweg naar de lockers, bedankt nog voor dat cola'tje! Daarnaast her en der nog wat HT-ers gezien maar de meeste niet eens in de buurt van de muziek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
mikeee schreef:
Die tussen Niels en Rikkert is Martijn Vriend van Rikkert.

Rikkert heet trouwens ook gewoon Rik hoor haha :P

Oke wist ik niet, heb ze ook helemaal niet gesproken zag alleen dat hij zichzelf en de rest heeft getaged op de foto bij mijn facebook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Heb je nergens gezien Jorn :(

Ja, echt zwaar klote! Ik heb zoveel mensen niet gezien. Mede dankzij mijn telefoonverbinding die tot 03:45 geen service aangaf... Tijd voor een goede meeting binnenkort. Kies een feestje!

TiMOTHYb schreef:
jRn stond naast RR gezellig naast ons. Verder een vrij verhelderend gesprek met Vik over van alles en nog wat gevoerd op de terugweg naar de lockers, bedankt nog voor dat cola'tje! Daarnaast her en der nog wat HT-ers gezien maar de meeste niet eens in de buurt van de muziek. :P

Ja, dat was eventjes lekker beuken en zagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. xd

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. xd

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig :D

Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Jeff3rd schreef:
Heb je nergens gezien Jorn :(

Ja, echt zwaar klote! Ik heb zoveel mensen niet gezien. Mede dankzij mijn telefoonverbinding die tot 03:45 geen service aangaf... Tijd voor een goede meeting binnenkort. Kies een feestje!



Voorlopig geen feestje maat. Aanstaande vrijdag Sjuul supporten in Zandvoort waar hij draaien moet. Aanstaande maandag heb ik mijn langverwachte knie operatie. Vermoedelijke hersteltijd : 6 weken. Thrillogy is een kleine optie. Ik ga wel sowieso een kaart halen en dan zie ik wel of ik kan of niet. Sjuul heeft in elk geval aangeboden mij rond te rijden in een rolstoel als ik kom.

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. xd

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig :D


Epic moments are epic.

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. xd

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig :D

Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zo xd


Dat klopt, maakt ook niet uit. Dit keer kon ik eens genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb tentamens bij Thrilogy, dus helaas niet aanwezig :( We gaan sowieso dit jaar nog meeten hoor!
Nouja, gelukkig wel je knie-operatie eindelijk! Kunnen we daarna weer maximaal gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:45 
 

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen. xd

Hahahaha ja dat was epic. Prachtig :D

Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zo xd

maar goed dat ze niet bij ons in de bus zaten, dan hadden ze zich wss helemaal kapot gelachen :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:34 
 

bij ons keken ze ons maar aan van wow, gaat dat wel goed :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
bij ons keken ze ons maar aan van wow, gaat dat wel goed :/
Jij zag er ook echt boemklats uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 06:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zo xd

Vast wel, maar niet omdat ik verschrikkelijk vdk was. Dat ben ik namelijk nog nooit op een feest geweest dat ik niet meer wist wat voor en achter was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu blijft de vraag nog staan, wie waren deze HT'ers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 07:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Nu blijft de vraag nog staan, wie waren deze HT'ers? :P

Voor jou een vraag, voor ons een weet :whistle:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten