Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe


Kleiner dan kaboem? kan niet.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe


Kleiner dan kaboem? kan niet.

Explosief typ, die kaboem!
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe

dan vraag ik me af in welk foto topic xd

off-topic/de-ht-leden-t5808.html
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:32 
 

Firetrap schreef:
stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe


Kleiner dan kaboem? kan niet.




small but goin harder than yal!


:')))!)!1
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe

Nee hoor, Daniel aka Kabooeeeeeem is d'r ook :)
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Firetrap schreef:
stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe


Kleiner dan kaboem? kan niet.

small but goin harder than yal!
:')))!)!1

Whaha held :lol:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
wil alleen mijn naamgenoot ontmoeten

Wut? :cry:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 21:23 
 

Meeting tijdens DR of JoS dan?
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat er tijdens Donkey Rollers meer mensen zijn.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar op Q-Base voor het eerst Hardtrekkers tegen het lijf gelopen volgens mij, misschien dit jaar traditie van maken :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 01:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Ophidian Thunderdome
01.30


Links voor
Jos/B-front Fusion VS Dirty Workz
21.45/22.30??


Extra Wappie Meeting:
Achterin (Hele zaal)
Radical Redemption Hangar
06:00

Ook voor de nuchtere mensen (ME!)


Links voor = (direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaboem kom ff meeten dan gek.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 09:49 
 

TiMOTHYb schreef:
Kaboem kom ff meeten dan gek.



waar dan

ophidian? :$ ik wil ook wel naar DR komen denk ik.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ik beide niet. Vanaf half 3 wel in de hangar denk ik. Of ga je echt de hele nacht naar die herrie staan luisteren?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:34 
 

Ja, ik sluit af bij RR denk ik.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Hardstyle Meeting:
Donkey Rollers 21:00

Hardcore Meeting:
Ophidian 01:30

Wat dachten jullie hier van?


Eensch, waar precies?

We kunnen er ook nog doen tijdens Zany in de Hangar en The DJ Producer ?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 14:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga dus echt niet meeten tijdens DR xd Daar wil ik alles bewust van meekrijgen. Niet dat ik kan beloven dat ik wel bij een andere meeting aanwezig ben maar goed.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ja, ik sluit af bij RR denk ik.

Mooi, zoek ff op hoe ik eruit zie en tik me ff aan linksvoor.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
kaboem schreef:
Ja, ik sluit af bij RR denk ik.

Mooi, zoek ff op hoe ik eruit zie en tik me ff aan linksvoor.

Handjeklap, sowieso
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je was op Decibel weer onvindbaar draak.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat was ook niet mogelijk ;)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Dat was ook niet mogelijk ;)

Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:
Dat was ook niet mogelijk ;)

Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.

Geen knuffel meer voor jou :nono:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Olijfboompje schreef:
Klos schreef:
Dat was ook niet mogelijk ;)

Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.

Geen knuffel meer voor jou :nono:

Ewa, wat is deze?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten