Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:43 
 

Op Q-Base mogen we weer aan de bak om te snoeien, maaien, raggen, stampen, beuken, etc...

Uiteraard mag een meeting niet missen!

Wie kiest voor welke locatie en welk tijdstip?

Als we t voor 60% eens zijn pas ik dit bericht aan...

Locatie: Weeze (duh >.< )

Links voor
Ophidian Thunderdome
01.30

Links voor
B-front Fusion VS Dirty Workz
22.30

Links voor
Donkey Rollers Fusion VS Dirty Workz
21.00

Extra Wappie Meeting:
Achterin (Hele zaal)
Radical Redemption Hangar
05.15



Tijdstip: Donkey Rioolers.
Wie is aanwezig?:

Biscuit
Fuzzylogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:46 
 

biscuit schreef:
Wie is (aan)(af)wazig?:

Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:00 
 

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
Wie is (aan)(af)wazig?:

Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.

:loving:

trouwens beter host jij niet de meeting biscuit, want vorig jaar kwam je ook al niet opdagen en was je ook nog eens alles behalve bereikbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig.
Donkey Rollers misschien een ideetje? Zullen er wel veel heengaan van hier verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:03 
 

ik zeg eerst TT afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:05 
 

Kasper,

Dit jaar ben ik aanwezig. met een hele bus. ik maakte vorig jaar een verkeerde keus.... dit jaar is t beter geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Dit jaar ben ik aanwezig. met een hele bus.


Hoe krijg jij die langs de beveiliging dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:14 
 

Fuzzylogic schreef:
biscuit schreef:
Dit jaar ben ik aanwezig. met een hele bus.


Hoe krijg jij die langs de beveiliging dan?

gewoon volle bak doorgassen!

prachtvent xd
jou moet ik wel ff meeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Hier ga ik volhard bijzijn :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
biscuit schreef:
Dit jaar ben ik aanwezig. met een hele bus.


Hoe krijg jij die langs de beveiliging dan?

gewoon volle bak doorgassen!

prachtvent xd
jou moet ik wel ff meeten xd


mij of biscuit ? :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:27 
 

allebei...
lang geleden dat ik kasper gezien heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
allebei...
lang geleden dat ik kasper gezien heb :$


Je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag hoe je die bus langs de beveiliging kreeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:37 
 

nou vooruit dan: ik rij de beveiliging gewoon kapot. en gas tot aan de stage door.... de polizei en de staatsschutz boeien mij dan op dat moment vrijweinig. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Voor wie niet bij biscuit willen staan, ik organiseer ook een meeting!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Voor wie niet bij biscuit willen staan, ik organiseer ook een meeting!!!!

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:46 
 

:corn: ?

zeep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Ophidian Thunderdome
01.30


Links voor
B-front Fusion VS Dirty Workz
22.30


Links voor
Donkey Rollers Fusion VS Dirty Workz
21.00


Extra Wappie Meeting:
Achterin (Hele zaal)
Radical Redemption Hangar
05.15



Links voor = (direct naast de dj booth, helemaal voor aan tegen het hek aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 01:06 
 

we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax


Zet geen voet in een hardstyle tent :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 01:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax


Zet geen voet in een hardstyle tent :p

Kom sowieso bij Ophidian wss wel even hallo zeggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 08:36 
 

Fuzzylogic schreef:
mij of biscuit ? :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

jou natuurlijk :P

Ritsurt schreef:
Hier ga kijk volhard bijzijn :cool: !

nice, kennenw ij ook eens meeten!

Firetrap schreef:
Voor wie niet bij biscuit willen staan, ik organiseer ook een meeting!!!!

im in!

kaboem schreef:
we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax
Zet geen voet in een hardstyle tent :p

dat wordt dus een open air meeting!

biscuit schreef:
allebei...
lang geleden dat ik kasper gezien heb :$

ik hebjou nog nooit gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax


Zet geen voet in een hardstyle tent :p

Ik zet dadelijk nog een voet bij jou in de tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
we kunnen wel meeten onder ophidian of limewax


Zet geen voet in een hardstyle tent :p

Ik zet dadelijk nog een voet bij jou in de tent.

Niet zo kibbelen jullie 2. You're both making a disgrace of the name Daniƫl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?

Sowieso :cool:
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten