Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

12 uur vooraan de main (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:32 
 

Nando schreef:
Gelijk heb je. Meeting, 12 uur. Iedereen godverdomme aanwezig, anders vallen er kruimels.

liever hele broden

stefan_helmond schreef:
Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe

in et foto topic kijken dan, dan zal je vast wel een foto van iemand zien die ook op qbase is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:04 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe


Ach, had ik ook op Loudness. Dikke lol achteraf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
stefan_helmond schreef:
Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe


Ach, had ik ook op Loudness. Dikke lol achteraf :P

Aight, is wel het overwegen waard dan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ritsurt schreef:
stefan_helmond schreef:
Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe


Ach, had ik ook op Loudness. Dikke lol achteraf :P

Aight, is wel het overwegen waard dan! ;)

Anders moet je gewoon iemand zijn nummer vragen die ook gaat dat je contact kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan heeft mijn nummer wel, ik ben zelf ook altijd wel in de buurt van ht'ers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:34 
 

Olijfboompje schreef:
Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.





:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.

Vandaar dat je met mij en Nando gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:53 
 

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.

Vandaar dat je met mij en Nando gaat.

Precies, daniel is toch altijd zo aardig he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 12:00 
 

Fuzzylogic schreef:
IK! Tijdstip/area/artiest boeit me geen zak, ik ben er!

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.

Vandaar dat je met mij en Nando gaat.

Precies!

Jullie zie ik dan ook niet als HT'ers, maar meer als matties.

KSwoosh schreef:
Precies, daniel is toch altijd zo aardig he.

Niet zo zeuren, monsieur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ja, laat maar :P het is Black Sunrise inderdaad. Iemand had ooit gezegd dat we op elkaar leken :')

Ja klopt, wij lijken zo erg op elkaar, alleen een ander kapsel :lol: :lol:
Degene die dat had gezegd, moet wel een downie zijn ^^



Ritsurt schreef:
Jammer, jou had ik wel willen meeten :P

Misschien maak ik voor jou dan wel een uitzondering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwarte zonrijst meeten is altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben misschien ook wel aanwezig! Maar de meeste kom ik wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Donkey Rollers, Ophidian, The DJ Producer en Zany doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:58 
 

Ophidian en producer ja dan ben ik er wel.



wil alleen mijn naamgenoot ontmoeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:44 
 

Fuzzylogic schreef:
Tijdens Donkey Rollers, Ophidian, The DJ Producer en Zany doen?

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ophidian en producer ja dan ben ik er wel.



wil alleen mijn naamgenoot ontmoeten

Er is bij mij een derde drager van de o zo eervolle naam.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:25 
 

stefan_helmond schreef:
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe

dan vraag ik me af in welk foto topic xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten