Chukkels schreef:
Van de 119 vriendjes op Partyflock die zijn gegaan, heb ik er denk ik 166 gezien. Niet normaal hoeveel bekenden ik tegen ben gekomen.
echt he

overal bekende en nieuwe bekenden

Er gingen ook superveel bekenden van mij maar ben er maar 4 of 5 tegen gekomen ofzo
Fuzzylogic schreef:
Was eigenlijk de bedoeling om op elke meeting aanwezig te zijn maar daar is niets van terecht gekomen
Wel bij de meeting tijdens Jack Of Sound geweest (die volgens mij tijdens B-Front zou zijn?

) en daar ook nog een aantal Hardtraxxers ontmoet, toffe gasten
Wie ik me nog herinner zijn KSwoosh, Nemesyz, Ritsurt, Jorrit (?), Nando, Davy (?) en later in de PRSPCT nog 2 seconden kaboem gezien en tijdens het lopen naar een andere stage nog hdhessel tegen gekomen. Verder hele dag met biscuit geweest.
volgende keer ga je maar lekker met mij op stap

veel leuker

trouwens, ehb je pf?