Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Waar was iedereen tijdens de ophidian meeting? Heb alleen Stan daniel en mike gezien :P

Ja ik heb echt 10 minuten rond gelopen, dacht dat ik te laat was ofzo :P Uiteindelijk een zeeeeeeeer korte mini meeting voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:16 
 

Fuzzylogic schreef:
Was eigenlijk de bedoeling om op elke meeting aanwezig te zijn maar daar is niets van terecht gekomen xd
Wel bij de meeting tijdens Jack Of Sound geweest (die volgens mij tijdens B-Front zou zijn? xd) en daar ook nog een aantal Hardtraxxers ontmoet, toffe gasten :)
Wie ik me nog herinner zijn KSwoosh, Nemesyz, Ritsurt, Jorrit (?), Nando, Davy (?) en later in de PRSPCT nog 2 seconden kaboem gezien en tijdens het lopen naar een andere stage nog hdhessel tegen gekomen. Verder hele dag met biscuit geweest.

alle hardtraxxers zijn toffe gasten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Verder hele dag met biscuit geweest.

Hele dag? Heb ik jou dan ook gezien?
Stond heel even met hem te praten bij Temple of Anarchy redelijk vroeg was dat nog denk rond uurtje of 7/8, ik had Loudness shirt aan van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Fuzzylogic schreef:
Verder hele dag met biscuit geweest.

Hele dag? Heb ik jou dan ook gezien?
Stond heel even met hem te praten bij Temple of Anarchy redelijk vroeg was dat nog denk rond uurtje of 7/8, ik had Loudness shirt aan van dit jaar.


Dan heb ik jou gezien ja! Ik stond langs hem in een Theracords All Stars shirtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:32 
 

ja :lol: hij had theracords shirt aan. die stond naast me bij TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand had mij herkend en die vroeg waar de meetings, maar die was toen al afgelopen. Weet alleen niet hoe die heet en hoe die eruitzag haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
wesskeej schreef:
Waar was iedereen tijdens de ophidian meeting? Heb alleen Stan daniel en mike gezien :P

Ja ik heb echt 10 minuten rond gelopen, dacht dat ik te laat was ofzo :P Uiteindelijk een zeeeeeeeer korte mini meeting voor mij.


Ik heb daar met dennis heel de tijd gestaan, maar geen hardtraxxers tegen gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Davy schreef:
STAN- schreef:
wesskeej schreef:
Waar was iedereen tijdens de ophidian meeting? Heb alleen Stan daniel en mike gezien :P

Ja ik heb echt 10 minuten rond gelopen, dacht dat ik te laat was ofzo :P Uiteindelijk een zeeeeeeeer korte mini meeting voor mij.


Ik heb daar met dennis heel de tijd gestaan, maar geen hardtraxxers tegen gekomen

Bij Ophidian?? Hoe laat was dat? Ik stond met Wesskeej van 1:15 tot 1:45 zo goed als op de plek waar we zouden meeten. later werden we naar achter gedreven door dat onze ruimte verplaatste daar kwamen we de rest tegen (Daniel, Klos, Henk Jan en uhmm) Nog een paar komt even niet in me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ah dus daar liepen HJ en Maurice opeens heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:08 
 

Chukkels schreef:
Van de 119 vriendjes op Partyflock die zijn gegaan, heb ik er denk ik 166 gezien. Niet normaal hoeveel bekenden ik tegen ben gekomen.

echt he xd overal bekende en nieuwe bekenden xd

Fuzzylogic schreef:
Was eigenlijk de bedoeling om op elke meeting aanwezig te zijn maar daar is niets van terecht gekomen xd
Wel bij de meeting tijdens Jack Of Sound geweest (die volgens mij tijdens B-Front zou zijn? xd) en daar ook nog een aantal Hardtraxxers ontmoet, toffe gasten :)
Wie ik me nog herinner zijn KSwoosh, Nemesyz, Ritsurt, Jorrit (?), Nando, Davy (?) en later in de PRSPCT nog 2 seconden kaboem gezien en tijdens het lopen naar een andere stage nog hdhessel tegen gekomen. Verder hele dag met biscuit geweest.

volgende keer ga je maar lekker met mij op stap :P veel leuker :D
trouwens, ehb je pf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Van de 119 vriendjes op Partyflock die zijn gegaan, heb ik er denk ik 166 gezien. Niet normaal hoeveel bekenden ik tegen ben gekomen.

echt he xd overal bekende en nieuwe bekenden xd

Er gingen ook superveel bekenden van mij maar ben er maar 4 of 5 tegen gekomen ofzo :/

Fuzzylogic schreef:
Was eigenlijk de bedoeling om op elke meeting aanwezig te zijn maar daar is niets van terecht gekomen xd
Wel bij de meeting tijdens Jack Of Sound geweest (die volgens mij tijdens B-Front zou zijn? xd) en daar ook nog een aantal Hardtraxxers ontmoet, toffe gasten :)
Wie ik me nog herinner zijn KSwoosh, Nemesyz, Ritsurt, Jorrit (?), Nando, Davy (?) en later in de PRSPCT nog 2 seconden kaboem gezien en tijdens het lopen naar een andere stage nog hdhessel tegen gekomen. Verder hele dag met biscuit geweest.

volgende keer ga je maar lekker met mij op stap :P veel leuker :D
trouwens, ehb je pf?


*Volgende keer ga je maar lekker met mij en biscuit op stap :D

En :yes: https://partyflock.nl/user/1286693:T_OMM.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:32 
 

Fuzzylogic schreef:
*Volgende keer ga je maar lekker met mij en biscuit op stap :D

dat denk ik dus niet xd ga los of blijf thuis. het een of het ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
*Volgende keer ga je maar lekker met mij en biscuit op stap :D

dat denk ik dus niet xd ga los of blijf thuis. het een of het ander


Zolang je andere mensen niet in de weg staat totaal geen problemen mee, iedereen geniet op z'n eigen manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 09:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdd weer veel bekenden gezien, eigenlijk teveel haha
Ook weer wat nieuwe HT'ers ontmoet: Koekje en Fuzzylogic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kwam zelfs een ene Black Sunrise al tegen in de bus. xd

Heb weer wat nieuwe ht-ets gemeet. Alleen geen idee meer wie. Ik ben zo verschrikkelijk slecht in namen.
Meest geniale van heel qbase was dat ik iedereen vol verbazing liet staan van mijn verschijning. Ik zou immers niet gaan. Daardoor ook een erg toffe nacht gehad als ik weer iemand tegen kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ah dus daar liepen HJ en Maurice opeens heen :P

Nou, we wilden eigenlijk gewoon even het geluid vooraan checken :P maar daar stonden zij dus, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:26 
 

Klos schreef:
Firetrap schreef:
Ah dus daar liepen HJ en Maurice opeens heen :P

Nou, we wilden eigenlijk gewoon even het geluid vooraan checken :P maar daar stonden zij dus, haha.



Je wou duidelijk mij zien :$ :$ (K)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaboemmmmmmmm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen nieuwe mensen leren kennen :P

Wel ontzettend gezellig gehad met de mij al wel bekende HT-ers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij geen meeting geweest, alleen kaboem en stan gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:48 
 

Rik schreef:
Geen nieuwe mensen leren kennen :P

Wel ontzettend gezellig gehad met de mij al wel bekende HT-ers :D



ben jij niet die veel te grote man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Rik schreef:
Geen nieuwe mensen leren kennen :P

Wel ontzettend gezellig gehad met de mij al wel bekende HT-ers :D



ben jij niet die veel te grote man


Nee, jij die veel te kleine man ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Rik schreef:
Geen nieuwe mensen leren kennen :P

Wel ontzettend gezellig gehad met de mij al wel bekende HT-ers :D



ben jij niet die veel te grote man

Weetnie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:46 
 

Rik schreef:
kaboem schreef:
Rik schreef:
Geen nieuwe mensen leren kennen :P

Wel ontzettend gezellig gehad met de mij al wel bekende HT-ers :D



ben jij niet die veel te grote man

Weetnie?



met hj en klos liep je geloof ik, bij producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:46 
 

Rik schreef:
Geen nieuwe mensen leren kennen :P

Wel ontzettend gezellig gehad met de mij al wel bekende HT-ers :D

hahaha

Rik schreef:
kaboem schreef:
ben jij niet die veel te grote man

Weetnie?

ja :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten