Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Jammer, jou had ik wel willen meeten :P
Bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:39 
 

Grendiner schreef:
Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
Wie is (aan)(af)wazig?:

Wazig, ik neem dus aan dat er drugsgebruikers zijn? Dan kom ik namelijk niet.. Triest volk.

Wa boeit da of er gebruikers zijn, kan me niet voorstellen dat je je daaraan kunt ergeren. >.<

banaantje is zelf een spacekees dus bedenk maar even hoe hij dit meent xd
Bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Kom iedereen toch wel tegen, ik haat meetings. Ga ik zo enorm van dippen xd


Niet als je mij ziet :$ ^^
Bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Beste vangst dit


Ik heb niks gezegd :$
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als BS en ik komen, dan is het heel moeilijk om ons uit elkaar te houden .. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik echt even mezelf te zien
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:57 
 

Klos schreef:
Als BS en ik komen, dan is het heel moeilijk om ons uit elkaar te houden .. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik echt even mezelf te zien

BS = BiScuit? Ik zie de gelijkenis wel ja.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Als BS en ik komen, dan is het heel moeilijk om ons uit elkaar te houden .. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik echt even mezelf te zien

Initialen van Adaro?
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Klos schreef:
Als BS en ik komen, dan is het heel moeilijk om ons uit elkaar te houden .. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik echt even mezelf te zien

Initialen van Adaro?


Nee dat zou wel heel raar zijn, dat iemand hem voor Adaro aanziet, pfff :P :P :P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 18:33 
 

Banaanslak schreef:
Klos schreef:
Als BS en ik komen, dan is het heel moeilijk om ons uit elkaar te houden .. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik echt even mezelf te zien

BS = BiScuit? Ik zie de gelijkenis wel ja.

ik gok black sunrise xd maar nee
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, laat maar :P het is Black Sunrise inderdaad. Iemand had ooit gezegd dat we op elkaar leken :')
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ja, laat maar :P het is Black Sunrise inderdaad. Iemand had ooit gezegd dat we op elkaar leken :')

Verkeerde diegene in od-modus?
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Klos schreef:
Ja, laat maar :P het is Black Sunrise inderdaad. Iemand had ooit gezegd dat we op elkaar leken :')

Verkeerde diegene in od-modus?

Ja, jij was het
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:21 
 

Oke,
Wie gaat er naar de meeting?
ik zet alleen alles hier neer, ik organiseer verder niks.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IK! Tijdstip/area/artiest boeit me geen zak, ik ben er!
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:24 
 

biscuit schreef:
Oke,
Wie gaat er naar de meeting?
ik zet alleen alles hier neer, ik organiseer verder niks.

vent er is nog niet eens een TT :lol: :lol: :lol: dan kan je toch nog niet zeggen of je gaat of neit :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:31 
 

Mij boeit die TT niet. als we eens kunnen zijn wie er concreet komt dan kunnen die al kijken naar de tijd en artiest etc. terwijl anderen kunnen nog kunnen instappen.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
IK! Tijdstip/area/artiest boeit me geen zak, ik ben er!


Uitgezonderd als het tijdens Donkey Rollers, Radical Redemption, Drokz, B-Front of Mad Dog is de meeting op dat moment ergens anders is.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:14 
 

biscuit schreef:
Mij boeit die TT niet. als we eens kunnen zijn wie er concreet komt dan kunnen die al kijken naar de tijd en artiest etc. terwijl anderen kunnen nog kunnen instappen.

jij hebt duidelijk nog nooit een meeting georganiseerd.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nee dat zou wel heel raar zijn, dat iemand hem voor Adaro aanziet, pfff :P :P :P

Ik heb 't ook maar gelezen hoor, dat ze op elkaar lijken. Ben Klos verder nog nooit op een feest tegengekomen, heb 't idee dat hij me een beetje ontloopt.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zo groot was het gat tussen jullie niet op Wish anders :P of ik hap nu, dat kan ook.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Mij boeit die TT niet. als we eens kunnen zijn wie er concreet komt dan kunnen die al kijken naar de tijd en artiest etc. terwijl anderen kunnen nog kunnen instappen.

Juist. Ik heb er heel veel vertrouwen in dat het op deze manier goed gaat komen ja xd
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft toch gelijk? Gewoon een meeting om 12 uur, boeiend als er dan ergens anders een vette artiest staat. :/ Jezus Hardtraxxers..
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hij heeft toch gelijk? Gewoon een meeting om 12 uur, boeiend als er dan ergens anders een vette artiest staat. :/ Jezus Hardtraxxers..

Staan die er dan?

Alles kut enter
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelijk heb je. Meeting, 12 uur. Iedereen godverdomme aanwezig, anders vallen er kruimels.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:25 
 

Koekjeskruimels? :corn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten