Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan niet gaan ivm met me werk, maar als frontliner zo laat staat lijkt me de line-up bij voorbaat al kut.
en ja ik weet dat die tijd van alles kan beteken, en er nog niets bekend is,
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is geen wereldramp dat hij er staat, maar je wordt er het tegenovergestelde van enthousiast van.

Was sowieso niet van plan te gaan verder, maar voor m'n gevoel valt de line-up van Freaqshow elk jaar tegen. (Naar mijn smaak dan)
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op xqlusive stond jason payne tegenover frontliner, als er nu weer een goede naam tegenover staat in de 2e zaal.. ik vind helemaal mooi
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik word er nou ook niet bepaald warm van maar om dan al te zeggen dat ik blij ben dat ik niet ga of dat de line-up niet goed gaat zijn (omdat de raw dan te laat begint, neem ik aan?) is wel erg voorbarig. Daarnaast: er is sowieso nog een tweede zaal, wil je er echt niet naar luisteren.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja feest lekker een half uur in de rij staan om naar de tweede zaal te gaan. Hopen dat er dan ook een derde zaal open is zodat je met de trap naar boven kan.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er is nu dus ook een sluiproute i.pv. die lift he. Ik draag alleen een optie aan mocht je er echt niet naar kunnen luisteren :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, daarom hoop ik ook dat er dan een derde area open is. Die sluiproute is namelijk niet open als er maar twee area's zijn. Ik zeg nog letterlijk 'zodat je met de trap naar boven kan'. :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: nvm
Bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry, niets gezegd.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwam die op 31 oktober (vrijdag). Verwacht hem morgen dus wel of aankomende maandag, uitgaande van dat ze geen line-up geven op zaterdag.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2015 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ja feest lekker een half uur in de rij staan om naar de tweede zaal te gaan. Hopen dat er dan ook een derde zaal open is zodat je met de trap naar boven kan.


Wie heeft dit ooit gezegd? Je kunt namelijk ook gewoon via de trap bij area 2 komen. Paar trappen op en je bent er.
Was met XQ ook zo idioot: een moker lange rij voor de lift terwijl je met max 5 min boven bent..

edit: nvm, jullie hadden het al over de derde area, anders kun je niet met de trap :x
Bericht Geplaatst op 30 okt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het valt me op dat mensen niet verder lezen dan de eerste zin als ze denken iemand's ongelijk te kunnen bewijzen. :')
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.

Als opener? Lijkt me leuk maar ik heb nog nooit een opener gezien op een feest, helaas.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Pipa schreef:
Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.

Als opener? Lijkt me leuk maar ik heb nog nooit een opener gezien op een feest, helaas.

Ik denk niet als opener, maar dat hij als 2de staat. Hij heeft een goed jaar doorgemaakt. Ik schat een dr Rude of iets als opener of early artiest.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Richardd schreef:
Pipa schreef:
Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.

Als opener? Lijkt me leuk maar ik heb nog nooit een opener gezien op een feest, helaas.

Ik denk niet als opener, maar dat hij als 2de staat. Hij heeft een goed jaar doorgemaakt. Ik schat een dr Rude of iets als opener of early artiest.


Dr Rude als opener voor Cyber? lol.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo? Die hardedrop zie ik iets wat voor hardstyle komt.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 21:34 
 
Hardtraxxer

Ik gok op een opener met subground sounds zoals S1ngular of Bold Action, gevolgd door Zany met een opbouwende set met oudere platen/freestyle richting euphoric en daarna hopelijk Cyber tot 23.45.
Verder hoop ik Atmozfears of Noisecontrollers, B-front, Ran-D en als hardcore act Nosferatu o.i.d. te zien ^^

Het wordt de tweede keer Freaqshow voor me, hoop dat het net zo mooi wordt als 2 jaar terug.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Davey schreef:
Ik gok op een opener met subground sounds zoals S1ngular of Bold Action, gevolgd door Zany met een opbouwende set met oudere platen/freestyle richting euphoric en daarna hopelijk Cyber tot 23.45.
Verder hoop ik Atmozfears of Noisecontrollers, B-front, Ran-D en als hardcore act Nosferatu o.i.d. te zien ^^

Het wordt de tweede keer Freaqshow voor me, hoop dat het net zo mooi wordt als 2 jaar terug.

B-Front heb je gelijk in, verder staan Audiotricz & Bass Modulators er. Verder mogen The Vision en Sound Rush ook staan :love:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davey schreef:
Ik gok op een opener met subground sounds zoals S1ngular of Bold Action, gevolgd door Zany met een opbouwende set met oudere platen/freestyle richting euphoric en daarna hopelijk Cyber tot 23.45.
Verder hoop ik Atmozfears of Noisecontrollers, B-front, Ran-D en als hardcore act Nosferatu o.i.d. te zien ^^

Het wordt de tweede keer Freaqshow voor me, hoop dat het net zo mooi wordt als 2 jaar terug.



Atmozfears kan je helaas doorstrepen, die heeft aangegeven dat hij met oud en nieuw liever thuis zit (no joke)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten