Past

Freaqshow

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
kan niet gaan ivm met me werk, maar als frontliner zo laat staat lijkt me de line-up bij voorbaat al kut.
en ja ik weet dat die tijd van alles kan beteken, en er nog niets bekend is,
Last edited by Koen on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Het is geen wereldramp dat hij er staat, maar je wordt er het tegenovergestelde van enthousiast van.

Was sowieso niet van plan te gaan verder, maar voor m'n gevoel valt de line-up van Freaqshow elk jaar tegen. (Naar mijn smaak dan)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Op xqlusive stond jason payne tegenover frontliner, als er nu weer een goede naam tegenover staat in de 2e zaal.. ik vind helemaal mooi
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ik word er nou ook niet bepaald warm van maar om dan al te zeggen dat ik blij ben dat ik niet ga of dat de line-up niet goed gaat zijn (omdat de raw dan te laat begint, neem ik aan?) is wel erg voorbarig. Daarnaast: er is sowieso nog een tweede zaal, wil je er echt niet naar luisteren.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ja feest lekker een half uur in de rij staan om naar de tweede zaal te gaan. Hopen dat er dan ook een derde zaal open is zodat je met de trap naar boven kan.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Er is nu dus ook een sluiproute i.pv. die lift he. Ik draag alleen een optie aan mocht je er echt niet naar kunnen luisteren :P
Hardtraxx Veteran
Ja, daarom hoop ik ook dat er dan een derde area open is. Die sluiproute is namelijk niet open als er maar twee area's zijn. Ik zeg nog letterlijk 'zodat je met de trap naar boven kan'. :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Edit: nvm
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Sorry, niets gezegd.
G
Wat een domper als je ziet dat frontliner er staat :thumbdown:
Hopelijk het enige minpuntje.

line-up mag nu wel komen :)
Hardtraxx Veteran
Vorig jaar kwam die op 31 oktober (vrijdag). Verwacht hem morgen dus wel of aankomende maandag, uitgaande van dat ze geen line-up geven op zaterdag.
G
Joey wrote:Vorig jaar kwam die op 31 oktober (vrijdag). Verwacht hem morgen dus wel of aankomende maandag, uitgaande van dat ze geen line-up geven op zaterdag.
laten we het hopen ^^
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Joey wrote:Ja feest lekker een half uur in de rij staan om naar de tweede zaal te gaan. Hopen dat er dan ook een derde zaal open is zodat je met de trap naar boven kan.
Wie heeft dit ooit gezegd? Je kunt namelijk ook gewoon via de trap bij area 2 komen. Paar trappen op en je bent er.
Was met XQ ook zo idioot: een moker lange rij voor de lift terwijl je met max 5 min boven bent..

edit: nvm, jullie hadden het al over de derde area, anders kun je niet met de trap :x
Hardtraxx Veteran
Het valt me op dat mensen niet verder lezen dan de eerste zin als ze denken iemand's ongelijk te kunnen bewijzen. :')
G
wanneer verwachten jullie de line-up???
want ik had gehoopt op vandaag....

Freaqshow (31-12-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Pipa wrote:Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.
Als opener? Lijkt me leuk maar ik heb nog nooit een opener gezien op een feest, helaas.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Richardd wrote:
Pipa wrote:Gok dat Cyber hier op de main gaat staan. Heeft zich bewezen dit jaar.
Als opener? Lijkt me leuk maar ik heb nog nooit een opener gezien op een feest, helaas.
Ik denk niet als opener, maar dat hij als 2de staat. Hij heeft een goed jaar doorgemaakt. Ik schat een dr Rude of iets als opener of early artiest.
G
Zou ik echt vet vinden! :thumbsup:
G
ik gun het hem ook sowieso dat hij komt maar als 1e vraag ik mij af....
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Pipa wrote:
Richardd wrote:
Ik denk niet als opener, maar dat hij als 2de staat. Hij heeft een goed jaar doorgemaakt. Ik schat een dr Rude of iets als opener of early artiest.
Dr Rude als opener voor Cyber? lol.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Hoezo? Die hardedrop zie ik iets wat voor hardstyle komt.
D
Hardtraxxer
71 posts member since 2015
last seen May 2020
Ik gok op een opener met subground sounds zoals S1ngular of Bold Action, gevolgd door Zany met een opbouwende set met oudere platen/freestyle richting euphoric en daarna hopelijk Cyber tot 23.45.
Verder hoop ik Atmozfears of Noisecontrollers, B-front, Ran-D en als hardcore act Nosferatu o.i.d. te zien ^^

Het wordt de tweede keer Freaqshow voor me, hoop dat het net zo mooi wordt als 2 jaar terug.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Davey wrote:Ik gok op een opener met subground sounds zoals S1ngular of Bold Action, gevolgd door Zany met een opbouwende set met oudere platen/freestyle richting euphoric en daarna hopelijk Cyber tot 23.45.
Verder hoop ik Atmozfears of Noisecontrollers, B-front, Ran-D en als hardcore act Nosferatu o.i.d. te zien ^^

Het wordt de tweede keer Freaqshow voor me, hoop dat het net zo mooi wordt als 2 jaar terug.
B-Front heb je gelijk in, verder staan Audiotricz & Bass Modulators er. Verder mogen The Vision en Sound Rush ook staan :love:
Hardtraxxer
147 posts member since 2015
last seen Jan 2019
Davey wrote:Ik gok op een opener met subground sounds zoals S1ngular of Bold Action, gevolgd door Zany met een opbouwende set met oudere platen/freestyle richting euphoric en daarna hopelijk Cyber tot 23.45.

Atmozfears kan je helaas doorstrepen, die heeft aangegeven dat hij met oud en nieuw liever thuis zit (no joke)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago